David22 Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Geplaatst: 23 maart 2009 (bewerkt) Major update: 28 augustus Now released: David22's Server.cfg Tool Versie 1.0. Er zijn een hoop updates doorgevoerd, zie de changelog voor meer informatie hierover. Het design van de eerste editie is behouden gebleven, maar verbeterd en versneld. Screens: Het hoofdscherm van de tool Het toevoegen van filterscripts & gamemodes Het hoofdscherm nadat er gegevens zijn ingevuld Changelog: Versie 1.0 Opties voor het openen en opslaan van een server.cfg gemaakt Programma versneld Nieuw venter voor toevoegen gamemodes gemaakt Je toegevoegde filterscripts en gamemodes staan nu ook in het hoofdscherm Credits: David22: idee en uitwerking BC7: Programmeerhulp Bugs: None know yet... Download: Download Meldingen van bugs of ander commentaar zijn welkom! Bewerkt: 28 augustus 2009 door David22 Reageren
Big Boss Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Geplaatst: 23 maart 2009 (bewerkt) Zeer nice Handig voor de beginnende server maker. Ik zal zo eens zoeken wat er nog meer in de server.cfg staat. Edit: Verder zou je er ook nog bind (bind een ip aan de server o.i.d), plugins en instagib (instant kill, 1 = aan) kunnen inzetten. Bewerkt: 23 maart 2009 door Big Boss Reageren
David22 Geplaatst: 23 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2009 Zeer nice Handig voor de beginnende server maker. Ik zal zo eens zoeken wat er nog meer in de server.cfg staat. Ik heb alles gebruikt wat op de SA-MP wiki staat, behalve "bindip" en "plugins" Reageren
Timske Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Geplaatst: 28 maart 2009 Mooi progje! Ziet er leuk uit, dit lijkt me fijner dan telkens in de server.cfg openen enzo. En bij mij staat mapname niet in de server.cfg maar die kan ik er dan zeker gewoon bijzetten? Reageren
CAR Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Geplaatst: 28 maart 2009 Ziet er heel handig uit . Jammer dat ik het al snap, anders had ik hem echt wel gebruikt :Y Reageren
Crusher!! Geplaatst: 31 maart 2009 Rapport Geplaatst: 31 maart 2009 zou je je file ergens anders ook kunnen uploaden?? want ik ben blind of die website werkt niet met die nummers Reageren
Big Boss Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Geplaatst: 1 april 2009 Jawel hoor Je moet gewoon bovenaan die cijfers en letters ingeven en dan op download drukken. Reageren
vice Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Geplaatst: 1 april 2009 Jawel hoor Je moet gewoon bovenaan die cijfers en letters ingeven en dan op download drukken. Ik wil het ook graag downloaden en ik heb al vanalles ingetypt maar die letters staan echt niet duidelijk. Je ziet bijvoorbeeld bij een P het onderste stokje niet meer en dan moet je gokken, is het nu een B of een P. Dus kan je hem ook ergens anders uploaden? Reageren
Remi-X Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Geplaatst: 1 april 2009 (bewerkt) @ David: Ik heb even wat mirrors voor je gemaakt, omdat mensen problemen hebben SendSpace RapidShare Mooie tool ook, maar dat vertelde ik je ook al op MSN. KUTGW! Bewerkt: 1 april 2009 door Remi-X Reageren
David22 Geplaatst: 28 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 Update: versie 1.0 is nu uit! In samenwerking met BC7 heb ik veel dingen aan de tool toegevoegd, waaronder een open- en savescherm. Zie voor meer informatie de hoofdpost. Have fun! Comments en meldingen van bugs zijn van harte welkom! Reageren
Crusher!! Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 (bewerkt) OKE dan kom ik met je 1e bug hij saved niet @ win7 edit: fullscreen doet ook niet Bewerkt: 28 augustus 2009 door Crusher!! Reageren
David22 Geplaatst: 28 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 hij saved niet @ win7 Bij mij wel hoor, probleem ligt denk ik bij jou... edit: fullscreen doet ook niet Daar is het programma ook niet voor gemaakt Reageren
Crusher!! Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 (bewerkt) waarom zit er dan wel een knop op... en waarom maak je ujm dan niet grijs , edit: hij doet tog wel pc opnieuw opgestart en nu doet ie gewoon @ remi-x EDIT voor me andere post lolz.. SCROLL UP Bewerkt: 28 augustus 2009 door Crusher!! Reageren
Remi-X Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 edit: bladiebla Je hebt je bericht niet eens editted, lol Maar het tooltje is weer goed gelukt David Er zijn nog wat punten die ik persoonlijk anders zou doen, maar dat is mijn smaak. Heb ik je ook al verteld op MSN. Goed werk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.