Jump to content
Geplaatst:
comment_1311622

signaturehgb.jpg

Het ene toernooi is net afgelopen en het volgende begint alweer zal je vast denken. Vanwege het 1-jarig bestaan van de clan gooien we er nog 1 toernooi tegenaan die dit keer maar gewoon 1 dag duurt.

Liberty Marathon

Een triatlon á la San Andreas style! Vanwege de naam hebben we bewust niet gekozen voor Liberty Triatlon, Marathon klinkt namelijk iets beter voor het toernooi zelf.

In Liberty City is een route uitgestippeld voor de Marathon. De standaard onderdelen zwemmen, fietsen en hardlopen zijn verwerkt in deze marathon. Het enige wat veranderd is is de volgorde van de onderdelen. Omdat de kans klein is dat er motors verdwijnen wanneer we aankomen bij een motor-shop is erg groot en oneerlijk voor de overige deelnemers. Daarom wordt er gestart met motoren, daarna jumpen we het water in en eindigen we met harlopen. Hieronder staat het volledige programma.

Marathon

We starten de marathon in Alderny. Net zoals bij Destruction Derby heb je eerst een kwartier de tijd om de juiste motor te vinden. Alle tweewielers (Freeway, Faggio, NRG 900, PCJ 600, Sanchez, Hellfury en de Zombie) mogen gebruikt worden. Let erop dat het om een race gaat dus de beste keuze is een NRG of PCJ.

Op onderstaande kaart is de start-plaats te zien. Even verderop in deze post staan de tijden wanneer je aanwezig moet zijn op deze plek. De weg van de motor is volledig een snelweg, dus verdwalen si bijna niet mogelijk!

kaart.jpg

De blauwe lijn hoeft niet precies gevolgd te worden. Het geeft alleen de route aan. de overige routes moeten wel precies gereden worden. De organisator houdt toezicht via de route.

Let op! Routes kunnen durend de inschrijfperiode nog eventueel veranderd worden!

Fietsen

Na de start vervolgen we de weg op de snelweg. Beide banen mogen gebruikt worden (er zal geen verkeer aanwezig zijn, alleen geparkeerde wagens). Na de snelweg komen we aan op de hoofdweg in Alqonquin. Aan het eidne van die weg (bij het politiebureau) stap je van je motor en ga je richting het water.

outlookd.jpg
Zwemmen

Na van je motor te zijn afgesprongen kan je over de hekken klimmen en het water in duiken om te gaan zwemmen. De rout gaat om Alqonuin, via Bohan en eindigt in het noordelijke Dukes. Er zijn verschillende steigers te vinden en alleen via die steigers mag je op het land komen.

Hardlopen

Op het land loop je het kleine landweggetje naar links af totdat je op de hoofdweg komt waar je naar rechts gaat. Die weg loop je alsmaar uit totdat je het grote monument ziet (ziet foto). Wie daar als 1e doorheen gaat wint de Liberty Marathon.

Agenda

Datum Zondag 26 april 2009
Room open 13:00 - 13:25
Start race 13:30 - 15:00

Rankingslijst

Speelronde 1:

1ste.png2ndu.jpg3thq.jpg

Plaats Deelnemer Online ID Straftijd Eindtijd Opmerkingen
01 Hayte HyperHayte 00:00:00:00 00:09:40:10 -
02 gta master 1 jarnootje 00:00:00:00 00:09:47:60 -
03 End Of The Riot svenw1 00:00:00:00 00:09:55:10 -
04 Platypus Platypus92 00:00:00:00 00:10:15:90 -
05 Dieko DiekoThaKurd 00:00:50:00 00:10:50:00 Gebruik van voertuig.
06 Radio Es. joppie-saus 00:00:00:00 00:00:00:00 Niet gefinished.
07 wupie ariedek58 - - -
08 -Haakon- Haakontje - - -
09 David22 Teh-Lolcat - - -
10 Wienish Wienish - - -
11 hjerpseth Fifa09owns - - -
12 Sentasi Sentasi - - -

Aanmelden

Je hoeft geen lid te zijn van LibertyKillerZ om hieraan mee te doen.

[color="#FF0000"]Ja, ik schrijf me in voor Liberty Marathon.[/color]
[b]GTAForum ID:[/b]
[b]Playstation Network ID:[/b]

Regels

- geen kickmeldingen!

- geen wapens

- geen voertuigen, alleen motoren in de beginrace

- Bij meerdere waarschuwingen wordt je gediskwalificeerd.

- Niet afsnijden

Bewerkt: door Kai-ShockWave

• Reacties 85
  • Bezichtigingen 14.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1326574

Ja, ik schrijf me in voor Liberty Marathon.

GTAForum ID: End Of The Riot

Playstation Network ID: Svenw1

btw: Hoe ga je dat zwemmen doen want daar is een grote kans dat er afggesneden wordt ga jij dan voorop met een boot of doe jij ook mee?

Bewerkt: door End Of The Riot

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1326579
btw: Hoe ga je dat zwemmen doen want daar is een grote kans dat er afggesneden wordt ga jij dan voorop met een boot of doe jij ook mee?

Ik houd toezicht :) Je mag ook langs de kant van het land zwemmen. De lijn die blauwe staat aangegeven hoeft niet precies gevolg te worden.

Geplaatst:
comment_1326594

Ik houd toezicht :) Je mag ook langs de kant van het land zwemmen. De lijn die blauwe staat aangegeven hoeft niet precies gevolg te worden.

Onze zwemredder. xD

Wel in Bay-watch stijl hé. :puh:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1326596

Onze zwemredder. xD

Tuurlijk, in me gele zombie-zwembroek 8)

Geplaatst:
comment_1326597

Onze zwemredder. xD

Tuurlijk, in me gele zombie-zwembroek 8)

Sexy! <3 xD

Geplaatst:
comment_1326598

GTAForum ID: Dieko

Playstation Network ID: DiekoThaKurd

Ik doe mee :D

Ik had geen zin om het formulier in te vullen.

Geplaatst:
comment_1327708

GTAForum ID: Hayte

Playstation Network ID: HyperHayte

Of ik vergeet de marathon, of ik raak verdwaald, maar ik denk niet dat ik ga finishen

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1327983
Is het toegestaan om met de motor het water in te rijden, voor het gemak? :puh:

Ook al zal je het willen, op die plek is het bijna niet mogelijk :puh:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.