Jump to content

Drifting

riickzor

Recommended Posts

Ik probeer vaak te driften, maar ik doe iets fout of me auto draait helemaal rond of ik sta met me auto voorkant.

Aan de andere kant, kan iemand me goed uitleggen hoe ik drift ongeveer?

Mvg, Rick

Delen op andere websites

• Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Gta Bram

7

• ikt

3

• Nick_Kerkwijk

3

• gerbieboy6

3

Top Posters In This Topic

Allereerst: Gebruik altijd een auto met achterwielaandrijving. Met voorwielaandrijving kun je niet driften.

Om te driften kun je ook het best een auto pakken die gebasseerd is op echte American muscle car, zoals de Dukes, Vigero of de Sabre GT. Met andere auto's kan het ook, maar met deze is het iets makelijker om te leren driften.

Je moet in elk geval niet te hard aan komen rijden bij een bocht, dan vlieg je uit de bocht. Als je dan aan komt rijden, gebruik dan net voor de bocht de handrem. Kort daarna, stuur je naar de kant die je op wil.

Dan laat je de handrem los, en geef je vol gas. Op die manier breekt je achterkant uit, dan begint de auto dus te driften. Dan moet je zorgen, dat je niet begint te spinnen, dus je moet dan de andere kant op sturen. Als je dan wilt stoppen met driften, moet je gewoon je gas eventjes los laten, of gewoon remmen met de gewone rem.

Als je dan wat beter bent in driften, kun je het ook proberen met de snelle wagens, zoals de Coquete, Banshee, of SuperGT.

Ik hoop dat je hier iets mee kunt doen.

Groeten,

Gta Bram

Delen op andere websites

Ik rij gewoon altijd hard en dan met de handrem een kant op. Tevens kan je met de motor net als in de gta's hiervoor rondraaien als je stilstaat. Wat lijkt op drift.

Met de motor kun je ook een beetje driften. Als je bij de bocht aan komt rijden, en je leunt naarvoor en op dat zelfde moment stuur je naar de kant die je op wil, breekt de achterkant uit.

Ik probeer het heel vaak, maar het lukt me bijna nooit.

Delen op andere websites

Eindelijk eens een topic over mijn rijstijl :koffie:

Je wilt dus kunnen driften in GTAIV. Nou, ten eerste klinkt dit misschien wijs ofzo, maar je moet leren de auto te 'voelen' . Jaja lach me er maar om uit...

Je moet kunnen aanvoelen wanneer je moet tegensturen. Dus telkens de grens opzoeken tusssen spinnen en een heerlijke drift doen.

Ik kan sowieso met alle auto's driften, hoeft niet perse een dukes ofzo te zijn. En dit komt vooral door veel oefenen..

Dus je wilt leren driften, OEFENEN ^_^

Btw,zijn er meer mensen die met mij een keer random in freemode willen driften, op PS3?

Delen op andere websites

Je wilt dus kunnen driften in GTAIV. Nou, ten eerste klinkt dit misschien wijs ofzo, maar je moet leren de auto te 'voelen' . Jaja lach me er maar om uit...

Je moet kunnen aanvoelen wanneer je moet tegensturen. Dus telkens de grens opzoeken tusssen spinnen en een heerlijke drift doen.

Ik kan sowieso met alle auto's driften, hoeft niet perse een dukes ofzo te zijn. En dit komt vooral door veel oefenen..

Btw,zijn er meer mensen die met mij een keer random in freemode willen driften, op PS3?

Nee het hoeft niet persee een Dukes te zijn, maar met die soort auto's heb ik het geleerd. Nu kan ik ook gewoon gecontroleerd driften met een Turismo en met een Comet. ^_^

Bewerkt: door Gta Bram
Delen op andere websites

Nee het hoeft niet persee een Dukes te zijn, maar met die soort auto's heb ik het geleerd. Nu kan ik ook gewoon gecontroleerd driften met een Turismo en met een Comet. ^_^

Ik vind de enige 'mooie' rijstijl alleen driften. Niet afremmen voor een bocht maar gewoon gas los en handrem optijd :puh:

Je kunt met alle auto's driften, alleen vind ik het persooonlijk minder makkelijk gaan met een Sultan :puh: Die heeft ook ...% voorwiel aandrijving... :(

Delen op andere websites

Ik vind de enige 'mooie' rijstijl alleen driften. Niet afremmen voor een bocht maar gewoon gas los en handrem optijd :puh:

Je kunt met alle auto's driften, alleen vind ik het persooonlijk minder makkelijk gaan met een Sultan :puh: Die heeft ook ...% voorwiel aandrijving... :(

De Sultan heeft toch vierwielaandrijving? :puh: En de Sultan is nou net 1 van de auto's waar ik juist niet mee kan driften... :puh:

Delen op andere websites

Ik begin de Sultan relaxed te vinden :puh:

En volgens mij heeft ie 70% achterwiel aandrijving ofzo en 30% voorwiel, weet niet uit mn hoofd ;)

Maar wie vind driften opGTAIV leuk en wil een keer samen doen?

<------ PSN

Delen op andere websites

Ik rij gewoon altijd hard en dan met de handrem een kant op. Tevens kan je met de motor net als in de gta's hiervoor rondraaien als je stilstaat. Wat lijkt op drift.

Met de motor kun je ook een beetje driften. Als je bij de bocht aan komt rijden, en je leunt naarvoor en op dat zelfde moment stuur je naar de kant die je op wil, breekt de achterkant uit.

Ik probeer het heel vaak, maar het lukt me bijna nooit.

Ja, met SHIFT (bij pc) over CTRL (bij pc) leun je voorover en achterover zo kan je een wheelie of stoppie doen. Als je voorover leunt als je net weg rijdt krijg je een slip. Dus voorover beetje snel en een bocht is: dirft :dans::eten:

Delen op andere websites

Driften werkt jammer genoeg niet in voorwielaangedreven autos :(

Blista Compact <3

Ja, inderdaad. Als de Blista Compact hetzelfde aantal pk's had, maar dan achterwiel aandrijving, zou het een supergoede driftauto zijn. Misschien komt er wel een mod voor ofzo, ik heb ook al gezien dat er een Blista Compact met het rijgedrag en het geluid van de Sultan RS was. ^_^

Edit: Bij voorwielaangedreven auto's kun je ook proberen om 1 of 2 achterbanden lek te schieten. Dan kun je ook proberen om te driften.

Bewerkt: door Gta Bram
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...