Jump to content

The Legend of Zelda: Spirit Tracks


Honkbal95

Recommended Posts

Ik zal niet onder stoelen of banken schuiven dat ik een enorme Zelda fan ben, maar van dat treintje word ik niet echt vrolijk. In Phantom Hourglass was het een bootje, en nu is het een treintje. De engine is gewoon hetzelfde als die van Phantom Hourglass, en ik houd niet echt van die Cel-shaded graphics. Het zou pas mooi zijn, als Ocarine Of Time naar de DS word "gepoort". Ocarina of Time is volgens het meerendeel van de zelda fans de beste Zelda game ooit. Velen, waaronder ik, vinden het zelfs het beste spel ooit gemaakt. GTA is uiterraard geweldig, maar niks kan tippen aan de grandioze "Zelda feeling".

Ben toch benieuwd wat het voor spel word, wacht de revieuws lekker af en kijk dan of ik hem koop. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Toen ik dit zag moest ik toch even huilen (niet echt natuurlijk).

Ik ben een groot Zelda fan, maar wat Nintendo nu met de serie heeft gedaan is verschrikkelijk, ze hebben hem namelijk casual gemaakt. GATVER, Casual. Eerst in een boot nu een trein en volgende keer een vliegtuig ofzo. Ik wil een PAARD geen voertuig, een PEARD!!! PAAAAAAAAAAARD!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Phantom Hourglass heb ik geleend,3 keer gespeeld en niet meer aangeraakt. Man,wat heeft Nintendo die zerie verkloot. Echt zonde. Elke zelda die ik nu heb gespeeld was geweldig,maar Phantom Hourglass is echt waardeloos. En ik ben bang dat het met deze weer die kant op gaat. Dus dat i.p.v. deze kopen Ocarina Of Time maar eens kopen,ik wil hem nog steeds een keer spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...
  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...