Honkbal95 Geplaatst: 2 april 2009 Rapport Geplaatst: 2 april 2009 Hey, Er komt dit jaar een Nieuwe The Legend of zelda uit voor de Ds Wat zjn jullie verwachtingen? Reageren
gta master 1 Geplaatst: 2 april 2009 Rapport Geplaatst: 2 april 2009 Ik ben nooit een Zelda/Nintendo/DS fan geweest, dus ik verwacht er niet zo veel van Reageren
GTA Haas Geplaatst: 3 april 2009 Rapport Geplaatst: 3 april 2009 Ik heb wel eens Zelda gespeeld, ik weet niet meer welke, maar het was wel leuk. Ik denk dat ik deze ook ga spelen. Reageren
Sprunk Geplaatst: 3 april 2009 Rapport Geplaatst: 3 april 2009 Ik zal niet onder stoelen of banken schuiven dat ik een enorme Zelda fan ben, maar van dat treintje word ik niet echt vrolijk. In Phantom Hourglass was het een bootje, en nu is het een treintje. De engine is gewoon hetzelfde als die van Phantom Hourglass, en ik houd niet echt van die Cel-shaded graphics. Het zou pas mooi zijn, als Ocarine Of Time naar de DS word "gepoort". Ocarina of Time is volgens het meerendeel van de zelda fans de beste Zelda game ooit. Velen, waaronder ik, vinden het zelfs het beste spel ooit gemaakt. GTA is uiterraard geweldig, maar niks kan tippen aan de grandioze "Zelda feeling". Ben toch benieuwd wat het voor spel word, wacht de revieuws lekker af en kijk dan of ik hem koop. Reageren
Koeky7 Geplaatst: 19 mei 2009 Rapport Geplaatst: 19 mei 2009 Toen ik dit zag moest ik toch even huilen (niet echt natuurlijk). Ik ben een groot Zelda fan, maar wat Nintendo nu met de serie heeft gedaan is verschrikkelijk, ze hebben hem namelijk casual gemaakt. GATVER, Casual. Eerst in een boot nu een trein en volgende keer een vliegtuig ofzo. Ik wil een PAARD geen voertuig, een PEARD!!! PAAAAAAAAAAARD!!! Reageren
De Stofzuiger Geplaatst: 19 mei 2009 Rapport Geplaatst: 19 mei 2009 Phantom Hourglass heb ik geleend,3 keer gespeeld en niet meer aangeraakt. Man,wat heeft Nintendo die zerie verkloot. Echt zonde. Elke zelda die ik nu heb gespeeld was geweldig,maar Phantom Hourglass is echt waardeloos. En ik ben bang dat het met deze weer die kant op gaat. Dus dat i.p.v. deze kopen Ocarina Of Time maar eens kopen,ik wil hem nog steeds een keer spelen. Reageren
viccie211 Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 Ik denk dat ik hem wel ga spelen maar ik vind dat treintje niet bij Zelda passen. Ze moeten IMO idd ocarina of time naar de DS porten want die was zoo goed. Jammer dat dat waarschijnlijk niet gaat gebeuren. Reageren
Nissan Geplaatst: 31 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2009 Ben nooit een fan geweest van Zelda. Het boeit me dus niks. Al denk ik dat de hoge verkoopcijfers wegblijven door het welbekende R4 Kaartje . Reageren
Dakendak Geplaatst: 19 september 2009 Rapport Geplaatst: 19 september 2009 Ik denk dat ze hiermee op het jonger publiek doelen . Zie je aan de komische stijl ... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.