Geplaatst: 4 april 200916 jaren comment_1317726 Wat is het? Een pack met 10 avatars van 'Battlefield Bad Company' afbeeldingen. Je mag ze bwerken (je eigen naam opzetten etc.). Ik heb dit gemaakt omdat ik me verveelde, en als ik me verveel ga ik vaak wat photoshoppen. Heb er veel plezier mee ! Download MegaUpload : Click Download Rapidshare* : Click Download Speedyshare : Click *Via Rapidshare kun je hem maar 10 keer downloaden.
Geplaatst: 4 april 200916 jaren comment_1317751 Ik vind avatar 7 wel leuk,misschien zal ik er later een gebruiken. Ava 7: Corneria
Geplaatst: 4 april 200916 jaren comment_1318490 Kan je misschien ook, net als Timske met zijn South Park Pack ( ), even een preview plaatsen?
Geplaatst: 6 april 200916 jaren comment_1320294 Goeie avatars man! Ik ga ze zeker is een keer gebruiken.
Wat is het?
Een pack met 10 avatars van 'Battlefield Bad Company' afbeeldingen. Je mag ze bwerken (je eigen naam opzetten etc.). Ik heb dit gemaakt omdat ik me verveelde, en als ik me verveel ga ik vaak wat photoshoppen.
Heb er veel plezier mee
!
Download MegaUpload : Click
Download Rapidshare* : Click
Download Speedyshare : Click
*Via Rapidshare kun je hem maar 10 keer downloaden.