Jump to content

Hanneswasco vervangt Bling in GTA IV forum.


PatrickW

Recommended Posts

Na ruim 2 jaar als moderator op het forum aanwezig te zijn geweest, heeft Bling aangegeven door verschuiving van interesses, te willen vertrekken als moderator. In het GTA IV forum hebben we Hanneswasco bereid gevonden om zijn plek in te nemen. Hannes is al enige tijd als actief medewerker betrokken bij wikigta, en zal vanaf vandaag dua ook als moderator op het forum te zien zijn.

Bling zal voorlopig nog wel even op GTAIII blijven modereren tot we daar een passende oplossing gevonden hebben.

Bij deze wil ik Bling hartelijk bedanken voor de tomeloze inzet en de prettige samenwerking. En ik wil Hanneswasco heel veel succes wensen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 72
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    4

  • End Of The Riot

    3

  • HA5H

    2

  • gta master 1

    2

Bling, ik wil je ontzettend bedanken voor je tomeloze inzet die je de afgelopen 2 jaar

hebt geleverd als moderator. Een wisseling van interesses kan natuurlijk altijd voorkomen en, hoewel ik

alle begrip heb voor je beslissing, ga ik je wel erg missen. Hopelijk blijf je nog wel lekker op het forum hangen! :)

En Hannes, jou wil ik van harte feliciteren met je welverdiende promotie! Het kwam vrij onverwachts, maar ik ben er

zeker van dat jij de aangewezen persoon bent om Bling op te volgen. Heel veel succes met je taak! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Bling, ik weet nog goed waarom je ooit moderator bent geworden. Ik was namelijk de enige actieve moderator van SA in de tijd dat het daar beestachtig druk was, en op een gegeven moment (na 4 maanden of zo) werd het zo erg dat ik vroeg om een tweede moderator. Gewoon, zodat ik wat meer rust had, en ook kon posten en niet alleen hoefde te modereren. Lang zijn we collega's geweest, en je was echt een collega waar ik op kon bouwen. Uiteindelijk gingen we ieder ons eigen weg, ik ging naar modding, jij bleef bij SA. Grappig alleen dat we later wéér collega's werden, ditmaal van de GTA die nu het populairste was: GTA IV. Ook daar was je een gewaardeerd en actief collega.

Maar ik wil je niet alleen bedanken als loyale collega, ook gewoon voor de gezellige tijd toen we beiden nog geen crew waren terug in 2006. Door jou (en een paar anderen) werd ik overgehaald te SA-MP'en, wat uiteindelijk mijn eerste verslaving wat betreft GTA werd. :puh:

Bedankt voor je inzet als collega en voor de leuke tijden met SA-MP enzo... Hopelijk blijf je wel op het forum hangen in je groene jasje, wat na zo'n lange tijd echt even wennen wordt om te zien. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Bling, ik weet nog goed waarom je ooit moderator bent geworden. Ik was namelijk de enige actieve moderator van SA in de tijd dat het daar beestachtig druk was, en op een gegeven moment (na 4 maanden of zo) werd het zo erg dat ik vroeg om een tweede moderator. Gewoon, zodat ik wat meer rust had, en ook kon posten en niet alleen hoefde te modereren. Lang zijn we collega's geweest, en je was echt een collega waar ik op kon bouwen. Uiteindelijk gingen we ieder ons eigen weg, ik ging naar modding, jij bleef bij SA. Grappig alleen dat we later wéér collega's werden, ditmaal van de GTA die nu het populairste was: GTA IV. Ook daar was je een gewaardeerd en actief collega.

Maar ik wil je niet alleen bedanken als loyale collega, ook gewoon voor de gezellige tijd toen we beiden nog geen crew waren terug in 2006. Door jou (en een paar anderen) werd ik overgehaald te SA-MP'en, wat uiteindelijk mijn eerste verslaving wat betreft GTA werd. :puh:

Bedankt voor je inzet als collega en voor de leuke tijden met SA-MP enzo... Hopelijk blijf je wel op het forum hangen in je groene jasje, wat na zo'n lange tijd echt even wennen wordt om te zien. :Y

Mooie tijden mooie tijden! :-(:-(

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...