AXIO Geplaatst: 9 april 2009 Rapport Geplaatst: 9 april 2009 MAG, wat staat voor Massive Action Game, wordt een spel waarin een gigantisch groot aantal gamers online tegen elkaars strijden op de PlayStation 3. In het spel kan namelijk 256 man online gaan in één grote oorlog. Deze vele mensen krijgen verschillende rangen, en op de grond worden de soldaten in teams van acht ingedeeld. Meer info: Klik ___________________________________________ Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 9 april 2009 Rapport Geplaatst: 9 april 2009 Ziet er geweldig uit, een grote oorlog met mensen van over de hele wereld die elkaar afknallen. Maar wordt de game dan niet een beetje laggy? 256 is namelijk wel erg veel. Eigenlijk een soort reusachtige battlefield game met een gigantische map. Reageren
arjan123nl Geplaatst: 9 april 2009 Rapport Geplaatst: 9 april 2009 Ik hoop dat je hem dan in de winkel kan kopen en niet via credit card Reageren
wupie Geplaatst: 9 april 2009 Rapport Geplaatst: 9 april 2009 ik hoop alleen dat het niet zo gaat laggen of dat er te weinig spelers zijn want 256 man is wel heel veel Reageren
PowerPats Geplaatst: 9 april 2009 Rapport Geplaatst: 9 april 2009 Waar ik bang voor ben is het feit dat je in teamverband moet werken, en online gamers zijn meestal van die rambo's die zelf hun eigen boontjes willen doppen. Ik denk dat het gewoon een pure chaos met hit and run dingen word, en dat lijkt me nu helemaal niks aan , want daar zijn al zat games van. Hopelijk werken ze het goed uit. Reageren
wupie Geplaatst: 9 april 2009 Rapport Geplaatst: 9 april 2009 Waar ik bang voor ben is het feit dat je in teamverband moet werken, en online gamers zijn meestal van die rambo's die zelf hun eigen boontjes willen doppen. Ik denk dat het gewoon een pure chaos met hit and run dingen word, en dat lijkt me nu helemaal niks aan , want daar zijn al zat games van. Hopelijk werken ze het goed uit. ze zeggen we dat als je beter je best doet je meer verantwoordelijk heden zal hebben Reageren
Rullez Geplaatst: 11 april 2009 Rapport Geplaatst: 11 april 2009 Als de game uitkomt wacht ik eerst de reviews en de reacties van wat vrienden af, want ik heb zo mijn gedachten bij 265 players online. Ik wil zeker weten dat alles wat je in screenshots zie ook echt daadwerkelijk erin komt. De game is nu al bijna een jaar in ontwikkeling en ik zou er graag wat meer van willen zien dan hooguit: een teaser, screenshots en artwork. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 In de nieuwe OPM staan een paar pagina's vol met nieuwe info over M.A.G. Ziet er zeker goed uit, screens zijn ook aanwezig. Reageren
wupie Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 In de nieuwe OPM staan een paar pagina's vol met nieuwe info over M.A.G. Ziet er zeker goed uit, screens zijn ook aanwezig. vet moest ik die maar heel snel gaan halen Reageren
FerryN Geplaatst: 23 april 2009 Rapport Geplaatst: 23 april 2009 (bewerkt) Denk dat dit leuk gaat worden, vooral met slechte hosters/players verbindingen, en glitchers. En ben wel benieuwd of die 256 man online wel haalbaar is, qua lag, want dit gaat gigantisch veel vreten. Bewerkt: 23 april 2009 door FerryN Reageren
LangeDraak Geplaatst: 27 april 2009 Rapport Geplaatst: 27 april 2009 Dit gaat mogelijk zijn door de nieuwe Hardware die Sony gaat krijgen.... Super vet gaat dit worden en deze game vraagt om een goede clan ondersteuning...... Deze staat in ieder geval hoog op mijn lijstje om te halen Reageren
Ferre Geplaatst: 27 april 2009 Rapport Geplaatst: 27 april 2009 Wow he, 256 spelers online. Nou dat is echt rete cool! Oh, het is een PS3 game. Ja, dan is het wel een mooie prestatie. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 27 april 2009 Rapport Geplaatst: 27 april 2009 wow..........dat ziet er leuk uit .maar het is ps3 only Reageren
stefan321 Geplaatst: 28 april 2009 Rapport Geplaatst: 28 april 2009 wow..........dat ziet er leuk uit .maar het is ps3 only met een beetje geluk kunnen de xbox fans er later ook van genieten maar ik zie oowk een probleem hackers bug users teamkillers noem maar op 265 mensen daar zit vast wel 1 kut persoon in snappie Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 28 april 2009 Rapport Geplaatst: 28 april 2009 Hoe wil je in vredesnaam gaan hacken op een Ps3? Spel word wel bruut aan de screens te zien. ben benieuwd welke game er beter word operation flashpoint2:Dragon rising of MAG. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.