Jump to content

[GFX] Commercial Touch


-Matthijs-

Recommended Posts

  • Reacties 55
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • -Matthijs-

    9

  • .Levi.

    8

  • The Hulk

    7

  • Kai-ShockWave

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik vind het een erg leuk idee, ik ga ook zeker mee doen. Maar is de deadline niet een beetje erg lang?

Een maand klinkt veel, maar dat biedt voor veel mensen de kans om eens rustig een goed ontwerp te bedenken en dit later ook te realiseren. Hoe korter de deadline, hoe minder de kwaliteit van de inzendingen wordt. Natuurlijk heeft niet iedereen zoveel tijd nodig, maar we willen dat iedereen maximaal gebruik heeft kunnen maken van zijn of haar skills. Perfection takes time. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb niet echt een vraag maar ik wil jullie een compliment geven voor de Challanges :)

Lijkt me een leuke contest waar ik zeker aan mee gaan doen :)

Veel succes verder met het project.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is toch niet eerlijk als je de inzendingen al kan zien? dan weet je je al waar je 'over heen moet'.

Het is een andere aanpak dan dat je gewend bent. Waar je bij de SOTM of de Graphics Signature Contest alle designs in één keer ziet, hebben wij er bij Commercial Touch voor gekozen om elk ingezonden ontwerp direct te posten. Ik kan me voorstellen dat je als ontwerper bang bent het 'wow-effect' van je design te verliezen en daarom zolang mogelijk wacht met inzenden, maar degene (lees: stemmer) met eerlijk oog voor detail en design weet altijd wat die mooi vindt en wat niet. Bovendien kan het anderen aansporen om ook mee te doen aan een challenge.

Link to comment
Delen op andere websites

Lever je eigen design dan op de laatste dag in...

Als je je daar beter bij voelt, dan moet je dat doen. Maar hoe laat je hem ook inlevert, het 'wow-effect' verliest toch zijn glans. Het gaat uiteindelijk om de kwaliteit van het product, en die blijft hoe dan ook hetzelfde. Of het er nu al een paar weken staat of niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is inderdaad een erg goed idee. Zelf kan ik niet mee doen omdat ik nog niet zo goed ben met Photoshop. Maar ik ben zeker benieuwd hoe alle creaties eruit gaan zien.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Mogen collabs ook?

Nee collabs zijn niet toegestaan. Je design moet geheel door jezelf in elkaar worden gezet zonder behulp van een ander.

Dan is die van Jon-Asses niet geldig dat is namelijk een collab. (zie hier)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...