Svenie Geplaatst: 11 april 2009 Rapport Geplaatst: 11 april 2009 (bewerkt) Aangezien ik steeds meer en meer topics zie opduiken waarin wordt gevraagd wat is je favoriete dit en dat heb ik besloten een centraal topic aan te maken waarin jullie je favorietenlijstje kwijt kunnen. Gelieve de onderstaande lijst te gebruiken wanneer je een post aanmaakt. Wat is je favoriete: [list] [*] [b]Wagen:[/b] [*] [b]Motor:[/b] [*] [b]Boot:[/b] [*] [b]Radiostation:[/b] [*] [b]Borough (Broker, Dukes, Algonquin):[/b] [*] [b]Wapen:[/b] [*] [b]Hoofdmissie:[/b] [*] [b]Zijmissie:[/b] [*] [b]Personage:[/b] [*] [b]Gang:[/b] [*] [b]Safehouse:[/b] [*] [b]Easter Egg:[/b] [*] [b]Minigame:[/b] [*] [b]Cheat:[/b] [*] [b]Drugtype:[/b] [*] [b]Multiplayermode:[/b] [/list] Als je niet meteen weet wat invullen, kijk dan zeker eens op WikiGTA. Bewerkt: 6 februari 2011 door ASPHALT Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 11 april 2009 Rapport Geplaatst: 11 april 2009 (bewerkt) Wat is je favoriete: Wagen: Comet Motor: NRG-900 Boot: Speeder Radiostation: Deadmau5 Borough (Broker, Dukes, Algonquin): Broker Wapen: Minigun Hoofdmissie: Geen (Ik heb de verhaallijn nog niet uit) Zijmissie: Random Characters Personage: Huang Lee Gang: Traids Safehouse: Cerveza Heights Easter Egg: Anna Rex Minigame: Molotov's maken Cheat: Geen Drugtype: Coke Multiplayermode: Geen Ga ik nog allemaal wijzigen... Bewerkt: 12 april 2009 door Jesperkaj Reageren
The Hulk Geplaatst: 11 april 2009 Rapport Geplaatst: 11 april 2009 Wat is je favoriete: Wagen: Infernus Motor: Freeway Boot: Speeder Radiostation: Deadmau Borough (Broker, Dukes, Algonquin): Broker Wapen: Minigun Hoofdmissie: Missed the boat Zijmissie: Random Caracters Personage: Huang Lee Gang: Triads Safehouse: South Bohan Easter Egg: / Minigame: Molotov maken Cheat: Geen een Drugtype: Coke Multiplayermode: / Reageren
Jay; Geplaatst: 11 april 2009 Rapport Geplaatst: 11 april 2009 Wagen: Sultan Motor: NRG 900 Boot: Wet Ski Radiostation: Deadmau5 Borough (Broker, Dukes, Algonquin): Algonquin Wapen: Assault rifle, Carbine rifle Hoofdmissie: Rat Race? Zijmissie: Rampages Personage: Wade Heston Gang: Mob, Irish American Killers Safehouse: De eerste Easter Egg: Anna Rex Minigame: Cheat: Drugtype: Coke Multiplayermode: Reageren
Thundercover Geplaatst: 11 april 2009 Rapport Geplaatst: 11 april 2009 Wat is je favoriete: Wagen: Admiral: degelijk en redelijk snel, maar vooral goed te besturen. Motor: Onbestuurbaar die dingen. Boot: Speeder Radiostation: The Alchemist Borough (Broker, Dukes, Algonquin): Wapen: Micro SMG Hoofdmissie: Zijmissie: Go-Kar-TT Personage: Huang Lee Gang: Safehouse: Easter Egg: Minigame: Drugs dealen Cheat: Gebruik ik niet. Drugtype: Coke Multiplayermode: Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 11 april 2009 Rapport Geplaatst: 11 april 2009 Wat is je favoriete: Wagen: Hellenbach Motor: Geen, die dingen sturen niet Boot: Speeder Radiostation: Alchemist Borough: Algonquin Wapen: SMG Hoofdmissie: Pimp his Ride Zijmissie: Tattoo Parlor Personage: Huang Lee Gang: Triads Safehouse: Die in Cerveza Heights (je eerste) Easter Egg: Anna Rex Minigame: Drugs Cheat: Geen, ik gebruik geen cheats Drugtype: Downers Multiplayermode: Race Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 11 april 2009 Rapport Geplaatst: 11 april 2009 Wat is je favoriete: Wagen:Infernus,Go-Kart,Dukes Motor:Sanchez Boot:Wetski xD Radiostation: geen idee.. Borough (Broker, Dukes, Algonquin):Broker Wapen:Minigun, Flamethrower Hoofdmissie:Dragon Hual Z Zijmissie:Go-Kart races, Firefighter Personage: Huang zelf ,Lester Gang:Angels f Death, Triads Safehouse:Die bij middle park en Meadows Park Easter Egg:Easter egg Face Minigame:telt auto's stelen mee? Cheat: ik gebruik geen cheats Drugtype:Ecstacy,Wiet,Coke Multiplayermode:/ Reageren
MadSemtex Geplaatst: 12 april 2009 Rapport Geplaatst: 12 april 2009 Wat is je favoriete: Wagen: Super GT Motor: Sanchez Boot: Wet Ski Radiostation: Alchemist Borough (Broker, Dukes, Algonquin): Alonquin Wapen: SMG Hoofdmissie: Salt in the wound Zijmissie: Taxi Driver Personage: Geen Gang: Geen Safehouse: Geen Easter Egg: "Here be Dragons" Minigame: Geen Cheat: Gebruik ik niet Drugtype: Coke Multiplayermode: Geen Reageren
viccie211 Geplaatst: 12 april 2009 Rapport Geplaatst: 12 april 2009 [*] Wagen: Infernus [*] Motor: NRG-900 [*] Boot: Jetmax [*] Radiostation: alle [*] Borough (Broker, Dukes, Algonquin): Algonquin [*] Wapen: SMG [*] Hoofdmissie: Steal the wheels [*] Zijmissie: Go-Kart TT [*] Personage: Chan Jaoming [*] Gang: Triads!! [*] Safehouse: Lancaster [*] Easter Egg: here be dragoons [*] Minigame: Doorverbinden [*] Cheat: armor [*] Drugtype: coke [*] Multiplayermode:/ Reageren
bramboy Geplaatst: 12 april 2009 Rapport Geplaatst: 12 april 2009 Wat is je favoriete: Wagen:Cognoscenti /Hellenbach Motor:NRG 900 Boot: Geen xD Radiostation: Luister nooit radio Borough (Broker, Dukes, Algonquin): Dukes Wapen: Twin pistols Hoofdmissie: Die missie dat je chan moet laten winnen in een race Zijmissie: Random character ( telt dat ook ? ) Personage: Tot nu : Kenny Gang: Triadz ( nog geen andere ontmoet ) Safehouse: Alle die een garage hebben Easter Egg: eh.. BUS ONLY wegdeel rijden ook gewone auto's xD Minigame: - Cheat: R^Av<RA>[/font] Drugtype: Heroine Multiplayermode: - Reageren
-JM Geplaatst: 12 april 2009 Rapport Geplaatst: 12 april 2009 Wat is je favoriete: Wagen: Infernus Motor: NRG-900 Boot: Wet Ski Radiostation: Alchemist, Deadmau5 Borough (Broker, Dukes, Algonquin): Algonquin Wapen: Assault rifle, Carbine rifle Hoofdmissie: Salt in the Wound Zijmissie: Noodle Run Personage: Lester Leroc Gang: Spanish Lords, Angels of Death Safehouse: Lancaster Easter Egg: Beach Cock Minigame: Dealing drugs Cheat: no cheating Drugtype: Cocaïne Multiplayermode: - Reageren
Koeky7 Geplaatst: 13 april 2009 Rapport Geplaatst: 13 april 2009 (bewerkt) Wat is je favoriete: [*] Wagen: Bulletproof Hellenbach (de ultra speciale net uitgekomen editie alleen voor social club leden.) [*] Motor:- [*] Boot: Wet Ski [*] Radiostation: Dead Mau5 [*] Borough (Broker, Dukes, Algonquin):- [*] Wapen: Revolver [*] Hoofdmissie: Street of Rage [*] Zijmissie: Vigilante (politie) [*] Personage: Heston, Xin [*] Gang: Triads [*] Safehouse: Meadow Hills [*] Easter Egg: Easter egg face (Heb ik gevonden, check het easter-egg forum maar.) [*] Minigame: Molotovs maken [*] Cheat:-(ik cheat niet) [*] Drugtype: Coke, Herione en Acid [*] Multiplayermode:- Bewerkt: 1 mei 2009 door Koeky7 Reageren
GwnHugo Geplaatst: 20 april 2009 Rapport Geplaatst: 20 april 2009 [*] Wagen:infernus [*] Motor:nrg-900 [*] Boot:wet ski [*] Radiostation:maakt niet uit [*] Borough (Broker, Dukes, Algonquin):broker [*] Wapen:twin pistols [*] Hoofdmissie:allemaal [*] Zijmissie:Rampages [*] Personage:huang lee [*] Gang:traids [*] Safehouse:lancaster [*] Easter Egg:anna rex [*] Minigame:drugs dealen [*] Cheat:gebruik ik niet [*] Drugtype:coke [*] Multiplayermode: - Reageren
Aquare Geplaatst: 20 april 2009 Rapport Geplaatst: 20 april 2009 Wat is je favoriete: Wagen:Comet Motor:NRG, maar de motorfunctie gebruik ik nooit. Boot:Jetmax Radiostation:Alchemist Borough (Broker, Dukes, Algonquin):Algonquin/Broker Wapen:Assault Rifle/Teaser :'D Hoofdmissie:Salt in the Wound Zijmissie:Go-Kar-TT(Go Karts) Personage:Wade Heston/Lester Leroc Gang:Triads Safehouse:Begin. Easter Egg:Here will be dragons Minigame:Molotov's maken Cheat:/ Drugtype:Coke en Heroine Multiplayermode:/ Reageren
.Corneria. Geplaatst: 24 april 2009 Rapport Geplaatst: 24 april 2009 Wat is je favoriete: Wagen: Rhino Motor: NRG 900 Boot: Wet Ski Radiostation: Alchemist en Deadmau5 Borough (Broker, Dukes, Algonquin): - Wapen:de Teaser en de Assult Rifle Hoofdmissie: Alle Zijmissie: Alle Personage: Huang Lee en Wade Heston Gang: Triads Safehouse: Alle Easter Egg: Here Be Dragons In de vier uiterste hoeken van de map liggen borden met daarop de tekst "Here be dragons" in het water. De term betekent letterlijk "hier zijn draken" en wordt soms op kaarten gebruikt om op komische wijze een onbekend gebied aan te duiden, in navolging van het oude gebruik om zeeslangen en andere monsters op kaarten af te beelden. Minigame: Alle Cheat: ik ben geen cheater Drugtype: Coke,Heroine,Ectasy Multiplayermode: Defend The Base en LC Survivor Corneria Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.