PowerPats Geplaatst: 12 april 2009 Rapport Geplaatst: 12 april 2009 (bewerkt) Geen idee of het hier hoort maar oke. Protoptype is een free roaming game waar totale destructie aan de orde van de dag is. Je speelt als een personage met superkrachten en je kan echt alles slopen In New York. Je krijgt onder andere het leger achter je aan en ook mensen die besmet zijn met een gevaarlijk virus. Ook moet je het tegen monsters en mutanten opnemen. Je kan je ook vermommen als een legerpersoon, en meevechten daarbij kan je ook in helikopters en tanks kruipen. verder heb je ontzettend gave abilities zoals een klauw en tentakels. Dit spel komt op de xbox360 en de ps3 uit. En mij lijkt het een ontzettend gaaf en gruwelijk spel. en hier vind je een preview: KLIK! Wat vinden jullie ervan ??? Bewerkt: 12 april 2009 door PowerPats Reageren
pilot Geplaatst: 13 april 2009 Rapport Geplaatst: 13 april 2009 Ik vind het wel een gaaf spel. Ik zit er al lang op te wachten en vond het jammer toen het uitgesteld werd. Ik ga hem zeker kopen op de releasedate. Reageren
Galiorix Geplaatst: 13 april 2009 Rapport Geplaatst: 13 april 2009 Het ziet er uit als een oude sok. Reageren
.Senne Geplaatst: 13 april 2009 Rapport Geplaatst: 13 april 2009 Het ziet er uit als een oude sok. Ik ga mee met jou, het ziet er echt niet uit. Straten met huizen, da's alles. niets geen vuilbakken, de straten zijn leeg en grijs. Echt saai. Een paar bewegingen zien er wel cool uit, maar da's dan ook alles. Ik zou het alleszins niet kopen. Reageren
PowerPats Geplaatst: 13 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 april 2009 Mja, new york is toch ook een gebied met veel grijze gebouwen enz, en er is een soort van noodtoestand en daarom zijn de straten ook leeg. Maar dat vind ik wel meevallen hoor. Op sommige beelden zie je echt wel 100 zombies door de straten dwalen. compleet met heli's en tanks en legermannetjes. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 13 april 2009 Rapport Geplaatst: 13 april 2009 Het ziet er wel heavy uit. En het lijkt niet echt een recente game. Maarja zolang de gameplay goed is. Reageren
Rullez Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Geplaatst: 14 april 2009 De game Prototype ga ik misschien later halen als hij 30 euro kost, ik ga eerst een soort gelijke game Infamous halen. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 Er is een nieuwe zeer mooie trailer. Het belooft zo te zien veel goeds, want het ziet er echt prachtig uit als trailer! Klik hier voor de nieuwe Trailer van PROTOTYPE Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 Op die trailer ziet het spel er weer van fantstisch uit maar in de game footage lijkt het wel een oude game. Reageren
Galiorix Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 Die trailer is echt ziek. Levensecht, en een gruwelijke sfeer. Ik ben toch wel benieuwt naar de uiteindelijke release... Reageren
kelwin Geplaatst: 10 juli 2009 Rapport Geplaatst: 10 juli 2009 prototype is wel een lauwe game een vriend van mij heeft het gedownload en het spel zelf werkt goed Reageren
Koelkast_in_da_House Geplaatst: 10 juli 2009 Rapport Geplaatst: 10 juli 2009 Ik vind het GEEN goede game want het is saai, eentonig en het verhaal slaat nergens op. Ik vind het zoiezo al niks om onschuldiger burgers uit elkaar te scheuren. Reageren
PowerPats Geplaatst: 10 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juli 2009 (bewerkt) Ik vind het spel geweldig hoor, ik heb het zelf ook en de mogelijkheden en powers zijn eindeloos, het heeft me nog helemaal niet verveelt, enig minpuntje dat ik heb is de pop-up enz, ga maar eens in het spel op een hoog gebouw staan, ziet er niet echt prachtig uit. maar voor de rest echt een top-game Misschien moet je het eerst zelf spelen voordat je er een oordeel over velt. Bewerkt: 10 juli 2009 door PowerPats Reageren
frankyyguy Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 (bewerkt) Ik vind het spel geweldig hoor, ik heb het zelf ook en de mogelijkheden en powers zijn eindeloos, het heeft me nog helemaal niet verveelt, enig minpuntje dat ik heb is de pop-up enz, ga maar eens in het spel op een hoog gebouw staan, ziet er niet echt prachtig uit. maar voor de rest echt een top-game Misschien moet je het eerst zelf spelen voordat je er een oordeel over velt. Ik vind het spel ook enorm goed. De graphics zijn mooi, niet geweldig maar zeker niet slecht IMO. Ik vind het GEEN goede game want het is saai, eentonig en het verhaal slaat nergens op. Ik vind het zoiezo al niks om onschuldiger burgers uit elkaar te scheuren. Het verhaal slaat wel ergens op, het is zelfs best goed verzonnen! Het enige wat er voor zorgt dat het lijkt dat het verhaal niet zo goed is, is vanwege de "Voice Acting, en de characters die je niet echt erg aanspreken. Hoe verder je bent in het spel, hoe meer je te weten komt. Dat vond ik best leuk verzonnen. Als je de "volledige" clue van het verhaal wilt weten zul je het moeten vragen of het spel zelf uit moeten spelen, want op internet vind je hoogwaarschijnlijk het volledige plot niet. (Of je moet een voor een iedere cut scene volgen op youtube, maar dat lijkt me saai... Buiten dat om zijn er heel veel random mensen in de stad je kunt "consumen" zodat je hun herrineringen kunt zien, en zo kom je ook weer veel dingen te weten!) Bewerkt: 11 juli 2009 door frankyyguy Reageren
BV_1993 Geplaatst: 23 juli 2009 Rapport Geplaatst: 23 juli 2009 Saaie stad, saaie gameplay en slechte pc versie Ik vind het gewoon een slecht spel. Maar dat is mijn mening hé Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.