Mijn vader heeft een LCD scherm aan z'n PC hangen (niet letterlijk, hij staat gewoon op het bureau ). Maar sinds vandaag geeft het scherm aan dat hij geen signaal binnen krijgt.
Eerst heb ik alle kabels goed nagecheckt of ze er goed in zaten ect. Maar dat hielp niet.
Nu eb ik hem op mijn eigen PC aangesloten, als tweede scherm. De PC herkent hem wel, maar het scherm blijft zeggen dat hij geen signaal binnenkrijgt.
Het scherm is al een paar jaar oud en ik vrees dan ook het ergste. Hij is van het merk: Neo View (zelf ook nog nooit van gehoord )
Weet iemand waar het probleem kan liggen? Hij geeft zegmaar wel aan dat er geen singaal is dus ik denk dat of de ''ontvanger'' van het scherm kapot is of de kabel (ik zal straks eens een andere proberen).
Hallo,
Mijn vader heeft een LCD scherm aan z'n PC hangen (niet letterlijk, hij staat gewoon op het bureau
). Maar sinds vandaag geeft het scherm aan dat hij geen signaal binnen krijgt.
Eerst heb ik alle kabels goed nagecheckt of ze er goed in zaten ect. Maar dat hielp niet.
Nu eb ik hem op mijn eigen PC aangesloten, als tweede scherm. De PC herkent hem wel, maar het scherm blijft zeggen dat hij geen signaal binnenkrijgt.
Het scherm is al een paar jaar oud en ik vrees dan ook het ergste. Hij is van het merk: Neo View (zelf ook nog nooit van gehoord
)
Weet iemand waar het probleem kan liggen? Hij geeft zegmaar wel aan dat er geen singaal is dus ik denk dat of de ''ontvanger'' van het scherm kapot is of de kabel (ik zal straks eens een andere proberen).
Alvast bedankt,
Groetjes Jarno,