Bierbuikje Geplaatst: 13 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2009 (bewerkt) Minigun! Met deze modification heb je altijd een minigun bij de hand! Een simpele toets indrukken en je kan erop los schieten. Deze mod heeft mij veel werk gekost en veel vragen vooral, maar ik ben eruit gekomen. Wat gebeurt er? Wanneer je door San Andreas heen loopt dan kan je een minigun spawnen. Stap in de marker en je kan erop los knallen. Als je in een auto zit kan je ook een minigun spawnen. Dan komt er een bagage wagen achter de auto gekoppeld waaruit je met een minigun op de menigte schiet. Wat zijn de toetsen? Met toets 7 spawn je een minigun midden op straat. Als je dan nog niet in de marker bent gestapt en je toetst backspace dan is de minigun weer weg. Als je wel in de marker bent gestapt en je drukt backspace is de minigun ook weg. Als je in de auto zit kan je met toets 7 met de minigun uit de kar achter de auto schieten. Je auto wordt ondertussen niet meer bestuurd dus hij rolt verder. Als je backspace drukt zit je weer achter het stuur en kan je weer rijden. Hoe gebruik ik dit? Benodigdheden. - Grand Theft Auto San Andreas - Cleo Modification (Uitleg om cleo te downloaden is hier: http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=369224 te vinden.) Installatie. Plaats het .CS bestandje in je CLEO folder. Start daarna SAN ANDREAS met compact.exe en alles zou goed moeten gaan. Screens! Download! Download! Credits. Gemaakt door: Bierbuikje Met de hulp van: ZAZ, james227uk en Dutchy3010 Bugs Wanneer je auto hydraulics heeft, hij staat op laag en je rijdt een helling op dan flipt je achterbak en kan je niet schieten. Dan moet je backspace drukken en een betere plek opzoeken. Werkt niet in boot, trein, vliegtuig, helikopter, motor of fiets. Verder nog bugs? Meld het. Bierbuikje Bewerkt: 28 december 2009 door Bierbuikje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Warhawk301 Geplaatst: 13 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2009 mooie mod Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 13 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2009 Erg mooi, ik had trouwens nog nooit zo'n minigun met statief gezien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 13 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2009 Nice, heb je ook een pic van de Minigun vanuit een auto? Erg mooi, ik had trouwens nog nooit zo'n minigun met statief gezien. Speel jij de missies dan maar nog een keer over. Met name de missie Air Raid van Zero en Up, Up and Away van Wu Zi Mu. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Revolution-Designer Geplaatst: 13 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2009 Een zeer mooie mod BB! Ook handig wanneer je ingesloten bent. Je scripting skills worden met elke mod beter! Ik hoop dat we nog meer van zulke script mods kunnen verwachten! Grtz RD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crypteq Geplaatst: 13 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2009 (bewerkt) Mooie mod, leuk bedacht! @senneken volgens mij word ie in een missie van Zero gebruikt... Edit: Basssss was me voor Bewerkt: 13 april 2009 door BC7 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 13 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2009 Ow ja, ik weet het weer. Dan moet je zo op een dak die vliegtuigjes ermee uit de lucht halen. Nou ja, is ook alweer zo lang geleden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 13 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 april 2009 (bewerkt) Nice, heb je ook een pic van de Minigun vanuit een auto? Erg mooi, ik had trouwens nog nooit zo'n minigun met statief gezien. Speel jij de missies dan maar nog een keer over. Met name de missie Air Raid van Zero en Up, Up and Away van Wu Zi Mu. En hij komt in nog een missie voor van Las Venturas. Een zeer mooie mod BB! Ook handig wanneer je ingesloten bent. Je scripting skills worden met elke mod beter! Ik hoop dat we nog meer van zulke script mods kunnen verwachten! Grtz RD Zeker weten. Er kom nog veel meer. En een pic vanuit de auto is de derde, daar schiet hij vanuit de aanhangwagen. Bewerkt: 13 april 2009 door Bierbuikje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 13 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2009 Nice, heb je ook een pic van de Minigun vanuit een auto? Erg mooi, ik had trouwens nog nooit zo'n minigun met statief gezien. Speel jij de missies dan maar nog een keer over. Met name de missie Air Raid van Zero en Up, Up and Away van Wu Zi Mu. En hij komt in nog een missie voor van Las Venturas. In The Da Nang Thang zit je in een heli met een minigun, alleen de minigun op een statief is niet te zien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 13 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 april 2009 Nice, heb je ook een pic van de Minigun vanuit een auto? Erg mooi, ik had trouwens nog nooit zo'n minigun met statief gezien. Speel jij de missies dan maar nog een keer over. Met name de missie Air Raid van Zero en Up, Up and Away van Wu Zi Mu. En hij komt in nog een missie voor van Las Venturas. In The Da Nang Thang zit je in een heli met een minigun, alleen de minigun op een statief is niet te zien. Dat statief staat er alleen maar voor de show. Hij is niet nodig om je in turret mode te laten schieten. Als je in mijn mod in de marker gaat staan dan is het statief gelijk weg en sta je in turret mode, maar je denkt dat je met het statief schiet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 13 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2009 Nice, heb je ook een pic van de Minigun vanuit een auto? Erg mooi, ik had trouwens nog nooit zo'n minigun met statief gezien. Speel jij de missies dan maar nog een keer over. Met name de missie Air Raid van Zero en Up, Up and Away van Wu Zi Mu. En hij komt in nog een missie voor van Las Venturas. In The Da Nang Thang zit je in een heli met een minigun, alleen de minigun op een statief is niet te zien. Dat statief staat er alleen maar voor de show. Hij is niet nodig om je in turret mode te laten schieten. Als je in mijn mod in de marker gaat staan dan is het statief gelijk weg en sta je in turret mode, maar je denkt dat je met het statief schiet. Dat wist ik, ik bedoelde dat je hem alleen nergens als object zou zien in die missie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Revolution-Designer Geplaatst: 13 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2009 Nice, heb je ook een pic van de Minigun vanuit een auto? Erg mooi, ik had trouwens nog nooit zo'n minigun met statief gezien. Speel jij de missies dan maar nog een keer over. Met name de missie Air Raid van Zero en Up, Up and Away van Wu Zi Mu. En hij komt in nog een missie voor van Las Venturas. In The Da Nang Thang zit je in een heli met een minigun, alleen de minigun op een statief is niet te zien. Dat statief staat er alleen maar voor de show. Hij is niet nodig om je in turret mode te laten schieten. Als je in mijn mod in de marker gaat staan dan is het statief gelijk weg en sta je in turret mode, maar je denkt dat je met het statief schiet. Dat wist ik, ik bedoelde dat je hem alleen nergens als object zou zien in die missie. Misschien kun je hem zien staan in de heli als je camhack gebruikt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheFactor Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2009 Download werkt niet meer . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 17 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2009 Speciaal voor jou nog een keer geüpload. Download! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2009 Waarom upload je het niet op betrouwbare sites, die ook nog te bezichtigen zijn, zoals onze download database en/of GTAGarage? Hoef je in ieder geval niet bang te zijn dat je download niet meer werkt, en heb je ook meer kans dat mensen hem downloaden omdat ze het op andere plaatsen zien dan in dit topic. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.