Jump to content

Goede GTA IV PC + PC voor latere games?


HA5H

Recommended Posts

Ga voor de Phenom II, deze CPU's maken de Intel Core 2 Quad 9xxx CPU's makkelijk in qua snelheid :) Verder zal ik voor de HD4770 gaan, sneller en goedkoper dan de 9800GT en tevens is de HD4770 de eerste GPU die op 40nm is gebakken :) (betekent minder energie verbruik en betere prestaties ;) )

TIP: De computer die je hebt samengesteld bij Azerty... Dat moederbord moet je even veranderen. Er is opzich niks mis mee, maar je kan beter krijgen voor minder geld.

Link to comment
Delen op andere websites

Ga voor de Phenom II, deze CPU's maken de Intel Core 2 Quad 9xxx CPU's makkelijk in qua snelheid :) Verder zal ik voor de HD4770 gaan, sneller en goedkoper dan de 9800GT en tevens is de HD4770 de eerste GPU die op 40nm is gebakken :) (betekent minder energie verbruik en betere prestaties ;) )

TIP: De computer die je hebt samengesteld bij Azerty... Dat moederbord moet je even veranderen. Er is opzich niks mis mee, maar je kan beter krijgen voor minder geld.

Welk moederbord raad je me aan?

Als ik het goed heb is die processor een socket 775? Dan zal ik voor de Asus P5Q-E gaan. Deze heb ik zelf recent nog aangeschaft. Mooi ding en dat voor ongeveer €20,- minder. :) Je moet wel op letten dat je geen PS/2 muis én toetsenbord hebt. Er zit namelijk maar één PS/2 combi-poort op.

Edit: Oeps, heb ik me ff in de prijs vergist. :$ xD Maar het is wel een mooi moederbord. :')

Bewerkt: door ArticLight
Link to comment
Delen op andere websites

Met dat systeem dat srunk postte ben je ook meteen behoorlijk future-proof, daarmee moet gta4 op high zeker lukken en toekomstige games moeten ook geen probleem zijn

Klinkt best goed.

Hij is wel wat prijzig, maar dan moet ik daar maar voor sparen :D

Niet veel duurder dan die jij poste, maar je hebt dan wel:

- Een betere processor

- DDR3 i.p.v. DDR2 geheugen (sneller, nieuwe technologie)

- Een betere videokaart.

- En een vet lauwe voeding. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

http://www.azerty.nl/winkelmandje/winkelma...ct%5B92354%5D=1

ASUS M2N78.

4GB 1066Mhz.

Phenom 2 940.

Chieftec Super Series 700Watt.

ASUS GTX280 OC.

Van overpriced videokaarten gesproken.. 330 euro voor een graka is er denk ik lichtjes over, tenzij de topicstarter hardcore gamer is en zoveel geld wil neertellen. Voor 160 euro heb je al een GTX260 OC'ed?, die bijna gelijk is aan een gewone GTX280.

In Ati ben ik niet thuis, maar ik denk dat daar ook gelijkwaardige kaarten voor minder geld tussen zitten.

Link to comment
Delen op andere websites

http://www.azerty.nl/winkelmandje/winkelma...ct%5B92354%5D=1

ASUS M2N78.

4GB 1066Mhz.

Phenom 2 940.

Chieftec Super Series 700Watt.

ASUS GTX280 OC.

Van overpriced videokaarten gesproken.. 330 euro voor een graka is er denk ik lichtjes over, tenzij de topicstarter hardcore gamer is en zoveel geld wil neertellen. Voor 160 euro heb je al een GTX260 OC'ed?, die bijna gelijk is aan een gewone GTX280.

In Ati ben ik niet thuis, maar ik denk dat daar ook gelijkwaardige kaarten voor minder geld tussen zitten.

ga dan voor de phenom II 955, en een ati hd4870/hd4890 erbij, of 2x hd4770 kan ook nog, die kosten minder als 100 euro per stuk en presteren in crossfire beter als de hd4890

meteen een AM3 moederbord erbij en DDRIII geheugen, dan ben je al echt een stuk sneller uit ipv 100 euro te veel uitgeven voor die 280gtx die gewoon overpriced is voor wat je er voor terug krijgt.

Bewerkt: door Scrtz
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...