Jump to content

Ghost Recon Advanced Warfighter Signature


.Senne

Recommended Posts

Na een best lange tijd heb ik Photoshop weer eens opgestart voor een signature. Ik had een render gevonden op PlanetRenders die me wel aanstond door de kleur en mogelijkheden. Ik heb nog nooit G.R.A.W. gespeeld, maar de render lag me dus gewoon. :puh:

Dit is eruit gekomen:

ghostreconcopy.png

De signature bevat onder andere:

  • De render (zoveel keer geduplicate met een boel effecten voor het inblenden)
  • C4D in de achtergrond (al zie je 'm niet echt)
  • Twee verschillende textures (afgebladerde verf en die groef)
  • Gradients om het wat donkerder te maken aan de rand
  • De tekst, waarbij ik eens iets anders heb geprobeerd

Ik had graag wat rates en comments gehad, en tips van de PS-Pro's hier wat ik er nog aan zou moeten veranderen. :$ Alvast bedankt!

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Je signature is wel gaaf geworden :) Alles past goed bij elkaar, ook zeker met de kleurcombinatie. Je had eventueel nog wat meer tijd aan de achtergrond kunnen besteden, maar dat is bij deze sig niet noodzakelijk. Het effect op je render met name bij de bril komt goed terug in de achtergrond, dus dat sluit zeker mooi aan. Tekst is prima maar wat klein en wat onduidelijk. Vind sowieso je signature formaat wel wat aan de kleine kant. Ook omdat je een vrij grote render hebt, dus dat komt nogal vol over.

Bewerkt: door .NightFlower
Link to comment
Delen op andere websites

Je signature is wel gaaf geworden :) Alles past goed bij elkaar, ook zeker met de kleurcombinatie. Je had eventueel nog wat meer tijd aan de achtergrond kunnen besteden, maar dat is bij deze sig niet noodzakelijk. Het effect op je render met name bij de bril komt goed terug in de achtergrond, dus dat sluit zeker mooi aan. Tekst is prima maar wat klein en wat onduidelijk. Vind sowieso je signature formaat wel wat aan de kleine kant. Ook omdat je een vrij grote render hebt, dus dat komt nogal vol over.

Eerst en vooral bedankt voor je rate. :)

Die kleur sprak me inderdaad aan, daarom heb ik ook de render gekozen. :D De achtergrond is inderdaad nogal simpel, maar ik was het creëren van effecten al wat verleerd. De tekst is inderdaad wat klein, maar als ik 'm iets groter deed werd 't al te vol. En ook waar, de signature is best klein. Maar moest ik wat meer effecten kunnen gebruiken, dan had ik 'm 350 of 400 px breed gemaakt. Ik heb liever een volle sig dan een lege. :puh:

Ik werk morgen misschien nog aan een iets bredere v2 met wat meer effecten en duidelijkere tekst. :Y

Nog rates? :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...