Jump to content

SOTM Stemtopic - Thema: beachlife


Jay;

Recommended Posts

We gaan weer beginnen met een nieuwe ronde van de SOTM. De deelnemers moesten een signature maken met het onderwerp beachlife en in totaal hebben vier leden hun uiterste best gedaan om aan dit thema te voldoen. Namens .Levi. en mijzelf ontzettend veel succes gewenst. Onthoud dat de mooiste signature maar liefst 1 maand lang als header bovenaan het Graphics forum hangt!

De signatures zijn hier te bezichtigen.

Stemmen gaat als volgt:

[b]Naam:[/b] (kandidaat)
[b]Waarom:[/b] (niet verplicht)

Link to comment
Delen op andere websites

Naam: Dizzee

Waarom: Ik vind het een lastige keuze. Dizzee en Jon-asses springen er echter wel uit. En dan gaat het tussen deze twee, en vind ik die van Dizzee toch net iets mooier met de effecten die er in zitten.

Link to comment
Delen op andere websites

Naam:Jon-asses

Waarom: Ten eerste vond ik het erg moeilijk om te kiezen tussen jou, Jon-asses en Dizzee. Ik heb toch maar voor Jon-asses gekozen. Dizzee, je hebt een mooie signature, alleen ik vind het een beetje druk qua effecten. Die van jou, Jon, vind ik veel rustiger en daar houd ik wel van. Dat is mijn mening, dus mijn stem gaat naar Jon.

Link to comment
Delen op andere websites

Naam: Dizzee

Waarom: Allemaal super mooie signatures gemaakt. Toch vind ik die van Dizzee er het meest uitspringen. Zeer mooie effecten gebruikt, kleuren passen goed bij elkaar.

Bewerkt: door .NightFlower
Link to comment
Delen op andere websites

Naam: Dizzee

Waarom: Deze keer ligt het niveau precies lager, want ik moet zeggen dat er geen enkele signatures er echt uitspringt, en dat ze allemaal wel wat beter kunnen. :$ Ik kies toch voor Dizzee, want de rest is iets te simpel of minder mooi.

Link to comment
Delen op andere websites

Naam: Dizzee

Waarom: Hij heeft zeer mooie effecten gebruikt, het is wel wat aan de drukke kant, maar dat maakt het er zeker niet minder door en de tekst is mooi geplaatst.

Link to comment
Delen op andere websites

Naam:Jon-asses

Waarom: Spreekt mij meer aan. Die van Dizzee vind ik te druk en vind de kleuren niet zo. Die van Jon-asses is een lkkr stijltje die mij dus wel aanspreekt :')

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...