Jump to content

Windows 7 - RC Watermark Remover

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb op aanvraag een tool gemaakt die het "watermark" van het desktop van windows 7 verwijderd.

Systeemeisen:

Windows 7 RC Build 7100 met Dutch UI.*

*Je moet de Nederlandse taal hebben geïnstalleerd.

heb je de Nederlandse taal nog niet? Google doet wonderen...

Kijk anders ook even hier: klik

screen:

RCRM.png

Note: Uitvoeren als administrator.

note: 64 bit niet uitgetest.

Veel plezier ermee,

BC7 :cya:

Bewerkt: door BC7
Geplaatst:

Ik heb geen windows 7 en dus ook geen nood aan dit programma, maar ik wil gewoon even eer betuigen aan jou, BC7. :puh: Geweldig hoe jij van die proggies zo snel kan maken, pure ownage. _O_

Geplaatst:

Hey super hoe je dat zo snel heb gedaan :tu:

hij gaat alleen niet weg bij mij, wet niet wat ik fout doe ik run hem als admin heb nederlandse taalpakket en ook build 7100.

Ik ga hem nu ff herstellen weer en daarna opnieuw proberen hopen dat ie dan werkt.

iig THANKS :D

Greetz, bLtsmoker

Hey super hoe je dat zo snel heb gedaan :tu:

hij gaat alleen niet weg bij mij, wet niet wat ik fout doe ik run hem als admin heb nederlandse taalpakket en ook build 7100.

Ik ga hem nu ff herstellen weer en daarna opnieuw proberen hopen dat ie dan werkt.

iig THANKS :D

Greetz, bLtsmoker

krijg je een error?

en heb je het aanmeldscherm, en bootscreen enzo ook in het nederlands?

Als je die optie niet hebt aangevinkt, dan werkt het waarschijnlijk niet, want dan staat het watermerk nog steeds in het engels.

Geplaatst:

Gaaf gemaakt. :koffie: Ik heb ook geen Windows 7, daarom haalt mijn nieuwsgierigheid mij weer over... Om welk/watvoor watermerk gaat het? :puh:

Geplaatst:

jah alles is in het nederlands, nee krijg geen error hij zegt dat ie gewoon is verwijderd en het watermerk staat er ook gewoon in het nederlands: Windows 7 Evaluatie-exemplaar. Build 7100

Gaaf gemaakt. :koffie: Ik heb ook geen Windows 7, daarom haalt mijn nieuwsgierigheid mij weer over... Om welk/watvoor watermerk gaat het? :puh:

om deze:

windows-7-rc-watermark.png

alleen dan in de Nederlandse UI.

@bLtSmoker

Heb je de pc al opnieuw opgestart?

zoja, probeer het taalpakket opnieuw te installeren.

Het ligt niet aan het programma want bij andere mensen werkt het wel.

Geplaatst:

Ik wou het net gaan proberen, geloof ook wel dat ie werkt daarom snap ik niet wat ik fout doe :puh: ik ga het ff opnieuw proberen de installeren en dan laat ik het nog wel ff horen.

Thanks voor de snelle reactie btw :D

Geplaatst:

om deze:

windows-7-rc-watermark.png

alleen dan in de Nederlandse UI.

@bLtSmoker

Heb je de pc al opnieuw opgestart?

zoja, probeer het taalpakket opnieuw te installeren.

Het ligt niet aan het programma want bij andere mensen werkt het wel.

Deze dus:

1241976553-010.png

Geplaatst:

Ik weet al wat het probleem is denk, ik heb die taalpakket gedownload die bij jou in de post stond, maar ik heb de 64bit versie en kan die taalpakket dus niet installeren en nu heb ik hem eraf gegooid en opnieuw geinstalleert en nu staat er ook weer evaluation copy :S

Tog bedankt misschien dat ik de 32bit versie wel ga installeren als ik tijd heb

Greetz, bLtsmoker

Geplaatst:
Deze dus:

1241976553-010.png

Dat irriteert me nou altijd bij programma's, dat woord 'Evaluatie versie'. Dus ik begrijp wel waarom je dat weg zou willen hebben ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...