Jump to content

Online Probleem


.Stan

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje, als ik bij sommige spellen vrienden wil inviten, zoals CoD WaW en GTA IV, dan krijg ik een error en lukt het niet op samen te komen. En bij GTA IV heb ik nog een probleem, ik kom bijna niet online, door die error's, alleen soms in een bijna leeg potje...Ik krijg ook wel eens de error met iets over NAT type in, al heb ik geen idee wat dit is.

Alvast bedankt voor de hulp,

Stanboy96 :cya:

EDIT: Ik heb dus NAT-Type 3.

Bewerkt: door stanboy96
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje, als ik bij sommige spellen vrienden wil inviten, zoals CoD WaW en GTA IV, dan krijg ik een error en lukt het niet op samen te komen. En bij GTA IV heb ik nog een probleem, ik kom bijna niet online, door die error's, alleen soms in een bijna leeg potje...Ik krijg ook wel eens de error met iets over NAT type in, al heb ik geen idee wat dit is.

Alvast bedankt voor de hulp,

Stanboy96 :cya:

ik heb precies hetzelfde dat weet jij wel hé stanboy? ;)

maar ik denk dat da misschien door de Playstation Network komt, maar ik weet het nie zeker, hopelijk weet iemand de oplossing

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje, als ik bij sommige spellen vrienden wil inviten, zoals CoD WaW en GTA IV, dan krijg ik een error en lukt het niet op samen te komen. En bij GTA IV heb ik nog een probleem, ik kom bijna niet online, door die error's, alleen soms in een bijna leeg potje...Ik krijg ook wel eens de error met iets over NAT type in, al heb ik geen idee wat dit is.

Alvast bedankt voor de hulp,

Stanboy96 :cya:

ik heb precies hetzelfde dat weet jij wel hé stanboy? ;)

maar ik denk dat da misschien door de Playstation Network komt, maar ik weet het nie zeker, hopelijk weet iemand de oplossing

Ja inderdaad, weet iemand de oplossing??

Link to comment
Delen op andere websites

Gebruiken jullie draadloos internet?

Kijk bij je internet instellingen welk NAT Type jullie hebben.

Ja ik heb draadloos internet, ik heb NAT Type 3.

Dat is niet goed.

Je moet NAT Type 2 hebben.

Hier zie je een filmpje hoe dat moet ( bestaat uit 2 delen)

Link to comment
Delen op andere websites

Gebruiken jullie draadloos internet?

Kijk bij je internet instellingen welk NAT Type jullie hebben.

Ja ik heb draadloos internet, ik heb NAT Type 3.

Dat is niet goed.

Je moet NAT Type 2 hebben.

Hier zie je een filmpje hoe dat moet ( bestaat uit 2 delen)

- filmpje -

- filmpje -

Kan je (of iemand anders) me het in het Nederlands uitleggen, want én ik versta het NIET zo goed en in het nederlands begrijp ik het gewoon beter.

Alvast Bedankt.

Stanboy96 :cya:

EDIT: ik heb op DEZE site alles heel fijn uitgelegd gevonden, alleen vanaf dat hij naar zijn router instellingen gaat (bij hem Linksys) snap ik het niet meer, want hoe opent hij dat menuutje? Ik heb trouwens een Experia Box.

Bewerkt: door stanboy96
Link to comment
Delen op andere websites

Niemand?

Heey allemaal,

Ik heb een probleem, als ik online wil gamen kom ik bijna nooit meer in een potje en inviten werkt ook vaak niet meer, nu ben ik er achter gekomen dat het aan mijn NAT-Type ligt, kan iemand me helpen hoe ik van 3 naar 2 ga, omdat je met 2 probleemloos online kan gamen.

Ik heb trouwens de Experia Box van KPN en een Playstation 3 waar het over gaat.

Help me A.U.B.

Stanboy96 :cya:

>>> Door Ikkes: Topics samengevoegd..Gewoon geduldig op reactie wachten en niet zo verschikkelijk ongeduldig zijn!<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Het beste is gewoon om kabel internet aan te schaffen.

Ik heb het probleem nooit gehad want ik gebruik kabel.

Misschien dat deze twee video's je kan helpen.

- Filmpje -

- Filmpje -

Een kabel is onmogelijk, omdat we de Experia box aan de ene en de PS3 aan de andere kant hebben staan, ertussen zijn deuren etc, dus het is gewoon onmogelijk.

Kan jij of iemand anders het misschien in het NEDERLANDS uitleggen?

Stanboy96 :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Heey allemaal,

Ik heb een probleem, als ik online wil gamen kom ik bijna nooit meer in een potje en inviten werkt ook vaak niet meer, nu ben ik er achter gekomen dat het aan mijn NAT-Type ligt, kan iemand me helpen hoe ik van 3 naar 2 ga, omdat je met 2 probleemloos online kan gamen.

Ik heb trouwens de Experia Box van KPN en een Playstation 3 waar het over gaat.

Help me A.U.B.

Stanboy96 :cya:

Waar het vooral om gaat is dat je UPnP aan zet. Dit kun je vinden bij je router instellingen. En daar kun je weer komen door je IP adres in de browser (van de pc) in te typen. Ik kan niet precies uitleggen waar je het kan vinden, omdat dat per router verschilt.

Veel succes! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

http://www.lawrencegoetz.com/programs/ipinfo/

Hier kun je heel makkelijk je IP-adres vinden. Ik zat ook met dat probleem. Ik wou ook naar NAT-2. En dat is mij 3 minuten geleden gelukt ^_^.

Hoe je het moet doen is heel makkelijk. Eerst moet je je IP vinden (simpel, gewoon op de link klikken). Daarna moet je jouw IP in een adresbalk stoppen (waar je de sites intikt ;)). Zo kom je automatisch op de goede site. Het volgende klopt alleen als je een SpeedTouch hebt (dat zijn toch alle KPN Experia Boxen? Weet niet zeker)! Je gaat naar Toolbox, en dan naar Delen van spellen en toepassingen. Daaronder bij Kies een taak... klik je op Een spel of toepassing aan een lokaal netwerkapparaat toewijzen. Als je daar bent, kies dan UPnP gebruiken (aanvinken), daarna Toepassen en het werk op je computer heb je klaar. Nu verder op je PS3. Ga naar Netwerkinstellingen, en dan internetvoorkeuren wijzigen ofzoiets (het is de 3e). Dan moet je kiezen hoe, kies aangepast. Dan krijg je allemaal dingen waar ik geen hol van snap, en die moet je gewoon allemaal doen zoals ze daarzijn. Op het allerlaatste moment, waar je moet kiezen of je je UPnP wilt inschakelen of niet, kies inschakelen. Verbinding testen en als het goed is, dan het je NAT type 2.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...