Jump to content

UFC Undisputed 2009

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ga hem zeker de eerste dag van de release halen. Het lijkt me een fantastisch spel!

De demo is al best verslavend, en ben benieuwd hoe de rest zal zijn. ^_^

Wat denken jullie van deze game?

Heeft iemand wat nieuws gehoord over het aankomende spel, laat dat hier weten svp.

• Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• End Of The Riot

11

• frankyyguy

8

• d0m1n4t0r

7

• NickOwnage

4

Geplaatst:

Het is best wel leuk, maar om het te kopen dat nou ook weer niet. :t

Sommige moves zien er echt wel Gay uit. :7

Geplaatst: (bewerkt)

Het leuke aan dit spel lijkt me het cutomizen van je eigen boxer en daarna hem te trainen :puh:

Je kunt online tegen spelers vechten met je eigen boxer met zijn eigen stijl etc.

Bewerkt: door frankyyguy
Geplaatst:
Het leuke aan dit spel lijkt me het cutomizen van je eigen boxer en daarna hem te trainen :puh:

Je kunt online tegen spelers vechten met je eigen boxer met zijn eigen stijl etc.

THQ maakt ovirgens ook de Smackdown! Vs. Raw reeks waar ik een grote fan van ben. _O_

Dus ik denk dat deze game ook wel een topper wordt. ;)

Geplaatst:

UFC is echt een keiharde game, k speel de demo nu voor de 20e keer ofzoiets opnieuw. Het is gewoon leuk hoe je iemand kapot kunt slaan en hoe hij machteloos alle klappen eet. Ik ga hem zeker halen al moet het 2ehands.

Geplaatst:
Weet er iemand hoeveel fighters er in de game zitten? :?

Ik weet niet hoe veel er in zitten, het zijn er best veel :puh: Ikzelf doe nu career mode, tot ik met m'n eigen gecustomizde boxer kan gebruiken online ^_^

De boxer zijn verdeeld in Lightweight, middleweight, lightheavyweight en heavyweight dacht ik..

Geplaatst:
Is die career mode goed en is die ook lang? :?

Ik vind van wel, ook is het best lang.

Geplaatst:

Dit is echt de Bruutste Fighting Simulation die ik ook gespeeld heb het staat zeker in mijn top 10 beste Games ooit.

Geplaatst:
Lomp.

Tja.. het is free fighting he.. Je moet er van houden, maar het is behoorlijk realistisch. Ik heb ook in het echt naar een toernooi gekeken, en het doet me er echt weer aan denken als ik het spel speel! Die klappen die je geeft zijn zo lekker ^_^ (in het spel) Als je gewond raakt, wordt er door de presentators of zo, in details verteld hoe hun wond er uit ziet, en waar ze het zien. :schater:

Geplaatst:
Lomp.

Tja.. het is free fighting he.. Je moet er van houden, maar het is behoorlijk realistisch. Ik heb ook in het echt naar een toernooi gekeken, en het doet me er echt weer aan denken als ik het spel speel! Die klappen die je geeft zijn zo lekker ^_^ (in het spel) Als je gewond raakt, wordt er door de presentators of zo, in details verteld hoe hun wond er uit ziet, en waar ze het zien. :schater:

Soms gaan ze wel snel neer in het spel das wel zonde. :/ :{

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...