Big Boss Geplaatst: 19 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2005 A Home In The Hills lukt me niet, Big Poppa ontsnapt steeds! en dan komt er te staan: mission failed Big Poppa is to far away iemand tips? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 19 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2005 A Home In The Hills lukt me niet, Big Poppa ontsnapt steeds! en dan komt er te staan:mission failed Big Poppa is to far away iemand tips? De Walktrough al eens geraadpleegd? Kan je hem niet bijhouden in de achtervolging met de auto? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 19 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2005 mss helpt dit je *klik* Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeatboxGamer Geplaatst: 19 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2005 (bewerkt) Heb je al naar de walktrough gekeken? http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...n&inhoud=RLS_A1 Hierzo staat de uitleg van de missie. Veel succes EDIT: 2 Mensen waren me al voor. Bewerkt: 19 mei 2005 door BeatboxGamer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jack456 Geplaatst: 19 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2005 ik heb wel tips voor je. ga alles ontwijken alle autos' die op de weg zijn en rijd op topsnelheid maar bij sommige punten moet je een beetje sloom gaan rijden en als bij bigpoppa ben dan met je een driveby doen en dan dit blijven doen en dan hebt je de missie gehaald. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta boy Geplaatst: 19 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2005 kan ook maar je kan ook links achter of rechts achter tikken zo dat die rondje maakt dan snel schieten dat blijven herhaalen tot die kapot is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
fatty owl Geplaatst: 19 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2005 kan ook maar je kan ook links achter of rechts achter tikken zo dat die rondje maakt dan snel schieten dat blijven herhaalen tot die kapot is inderdaad( doe zoals die missie in de rijschool, waar je de politiewagen moet omkeren) als je hem gedraait hebt stap je snel uit en sleur je hem uit zijn auto en kill hem... en gewoon, blijf proberen :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Super CJ Geplaatst: 19 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2005 A Home In The Hills lukt me niet, Big Poppa ontsnapt steeds! en dan komt er te staan:mission failed Big Poppa is to far away iemand tips? Als hij in de auto stapt,spring dan op de crossmoter. Neem ook een micro machinegun mee. dan kan je op hem schieten. Als de auto in de brand staat springt hij eruit en kan je hem killen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jack456 Geplaatst: 20 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 mei 2005 kan ook maar je kan ook links achter of rechts achter tikken zo dat die rondje maakt dan snel schieten dat blijven herhaalen tot die kapot is oja dat was ik vergeten te zeggen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 22 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2005 Als hij in de auto stapt,spring dan op de crossmoter. crossmotor? bij mij staat er alleen een fel roze auto :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Maze. Geplaatst: 22 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2005 dan stap je daarin en doe je drive-by's Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 23 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2005 hij is al gelukt! :lol: hij reed op een berm midden op de snelweg, en toen vloog die over kop*BOEEM* mission passed! :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.