jorD1 Geplaatst: 19 mei 2009 Rapport Geplaatst: 19 mei 2009 (bewerkt) Micro tutorial: Savedpositions.txt tevoorschijnhalenbij: jorD1 of jor[D]1 Mensen die windows vista gebruiken stuiten vaak op het probleem dat de savedposition.txt niet verschijnd. (al zovaak tegen gekomen op het forum) Hoe los je dit op? Heel simpel! 1a. Ga naar de plek waar GTA san andreas is geinstalleerd. 1b. Zie je de saved positions niet? 2a. Druk op deze knop: En daar komt hij te voorschijn samen met je screenshots(F8). TIP: Doe rechtermuisknop > kopieren naar > bureaublad (snelkoppeling maken) Kan iemand de spel fout uit topic titel halen? Bewerkt: 21 juli 2009 door jorD1 Reageren
Timske Geplaatst: 19 mei 2009 Rapport Geplaatst: 19 mei 2009 Kort maar krachtig, volgens mij hoeft hier geen tutorial over geschreven te worden. Want dit komt niet zo super vaak voor volgens mij hoor. Alleen heel af en toe hier en daar. Reageren
jorD1 Geplaatst: 19 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 mei 2009 Toch al een stuk of 4 keer tegen gekomen. En steed meer mensen hebben Vista dus ... waarom niet? Reageren
Pattypat Geplaatst: 19 mei 2009 Rapport Geplaatst: 19 mei 2009 Ik vind het wel handig, Gelukkig had ik Hem wel meteen ( Ook vista ). Reageren
Remcconen Geplaatst: 19 mei 2009 Rapport Geplaatst: 19 mei 2009 Kort maar krachtig, volgens mij hoeft hier geen tutorial over geschreven te worden. Want dit komt niet zo super vaak voor volgens mij hoor. Alleen heel af en toe hier en daar. Deze week is er al 5 of 6 keer dit probleem gepost. Zeker wel nuttig. Reageren
jorD1 Geplaatst: 19 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 mei 2009 Ik vind het wel handig,Gelukkig had ik Hem wel meteen ( Ook vista ). Komt waarschijnlijk omdat je hem op tweede schijf hebt geinstalleerd daar komt hij bij mij ook in één keer. Reageren
Doppeyy Geplaatst: 19 mei 2009 Rapport Geplaatst: 19 mei 2009 het is zeker wel handig voor de mensen die problemen hebben met vista dus daarvoor goede tut maja ik heb zelf ook vista en nog geen problemen ondervonden Reageren
Big Boss Geplaatst: 20 mei 2009 Rapport Geplaatst: 20 mei 2009 Dit moet gepinned worden. Er zijn al tig topics "HELP! savedpostions wordt niet aangemaakt!" Reageren
jorD1 Geplaatst: 20 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2009 (bewerkt) Dit moet gepinned worden. Er zijn al tig topics "HELP! savedpostions wordt niet aangemaakt!" Of in de tutorial list gezet worden. Edit: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=25828 Daar en dan bij "handy" dingetjes Bewerkt: 20 mei 2009 door jorD1 Reageren
Crusher!! Geplaatst: 24 mei 2009 Rapport Geplaatst: 24 mei 2009 miss is de naam MINI-TUT, bttr dan TUT Reageren
jorD1 Geplaatst: 24 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2009 miss is de naam MINI-TUT, bttr dan TUT er staat: Micro tutorial: Savedpositions.txt tevoorschijnhalen by: jorD1 of jor[D]1 Reageren
Crusher!! Geplaatst: 24 mei 2009 Rapport Geplaatst: 24 mei 2009 miss is de naam MINI-TUT, bttr dan TUT er staat: Micro tutorial: Savedpositions.txt tevoorschijnhalen by: jorD1 of jor[D]1 I MEAN THE TITLE Reageren
jorD1 Geplaatst: 25 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2009 miss is de naam MINI-TUT, bttr dan TUT er staat: Micro tutorial: Savedpositions.txt tevoorschijnhalen by: jorD1 of jor[D]1 I MEAN THE TITLE Kan ik al niet meer editen, en nu weer ontopic. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.