iefen Geplaatst: 22 mei 2009 Rapport Geplaatst: 22 mei 2009 (bewerkt) oke zoals stanboy96 wou. ik heb prototype nu al 3 dagen. i k vindt het een ontsettend vette game. ik ga hem daarom ook binnenkort reviewen. euhm je begint het spel op dag 18 en dan heb je al je supperpowers al en dan leer je de basics een soort tut. dan als je dat heb gedaan (duurt 5minuten ongeveer) dan staat er 18 dagen eerder. dan ga je je powers op bouwen en ga je de story line spelen. je kan autos pakken en gooien en mensen absorberen enz. en na een aantal missie's kom je steeds een dag verder. wat ik ook vet vond is dat je als je missies doet en soms mensen dood je EP's krijgt (evolution points) dit is eigenlijk een soort geld waarmee je upgrades kan kopen zoals. beter ren technieken. combat tactieken enz. Grtzz Iefen Bewerkt: 17 juni 2009 door iefen Reageren
gta master 1 Geplaatst: 22 mei 2009 Rapport Geplaatst: 22 mei 2009 iemand een demo van prototype? Die is er (nog?) niet, wel is er deze week een demo van Infamous in de PS store gekomen, wat ook een game is met superhelden krachten, klimmen ect. Probeer die eerst! Hij is echt super! Reageren
.Stan Geplaatst: 23 mei 2009 Rapport Geplaatst: 23 mei 2009 Maar Prototype is leuker (denk ik), dus wanneer komt daar de demo van uit? Reageren
iefen Geplaatst: 23 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 mei 2009 (bewerkt) ik heb geen online play station 3 Bewerkt: 23 mei 2009 door iefen Reageren
.Stan Geplaatst: 24 mei 2009 Rapport Geplaatst: 24 mei 2009 ik heb geen online play station 3 Dan heb je pech ONTOPIC: Maar wanneer komt de DEMO van Prototype? Reageren
Velaro Geplaatst: 24 mei 2009 Rapport Geplaatst: 24 mei 2009 ik heb geen online play station 3 Dan heb je pech ONTOPIC: Maar wanneer komt de DEMO van Prototype? Dat is onbekend. Vorige maand werd verteld dat de demo in de eerste weken van deze maand ging verschijnen, maar dat was dus niet het geval. Waarschijnlijk verschijnt hij, zoals nog eerder bekend gemaakt, in juni. Reageren
iefen Geplaatst: 24 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2009 ik had volgens mij op gamekings gehoord dat prototype op 12june uit komt Reageren
wupie Geplaatst: 24 mei 2009 Rapport Geplaatst: 24 mei 2009 hier is een aankondiging over de demo van prototype. http://www.ps3-media.nl/nieuws-aankondigin...ende-maand.html bij de PU kun je gratis prototype krijgen als je een jaar abonnement neemt. Reageren
.Stan Geplaatst: 24 mei 2009 Rapport Geplaatst: 24 mei 2009 ik had volgens mij op gamekings gehoord dat prototype op 12june uit komt Dat klopt ook, maar we hebben het hier toch over de demo... Reageren
iefen Geplaatst: 25 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2009 ja maar k dacht dat andere het daar niet meer over hadden Reageren
.Stan Geplaatst: 27 mei 2009 Rapport Geplaatst: 27 mei 2009 Ik heb geen demo meer nodig, (zal wel leuk zijn), want ik krijg de game over ongeveer een maand. Anhoewel, een demo is altijd handig, kan ik vast wat spelen! Stanboy96 Reageren
.Stan Geplaatst: 1 juni 2009 Rapport Geplaatst: 1 juni 2009 Ik heb een vraagje over Prototype, met welke game kan ik de grapics vergelijken? Reageren
.Stan Geplaatst: 17 juni 2009 Rapport Geplaatst: 17 juni 2009 (bewerkt) BUMP, heeft iemand de game al gespeeld/ervaringen etc. etc. vertel het dan, ik krijg zelf de game over ongeveer 2 weken. En heeft iemand antwoord op de vraag boven deze post? Stanboy96 EDIT: Ikkes, kan je de naam van dit topic veranderen in [PROTOTYPE] en iefen, kan jij de 1e post bewerken en daar informatie zetten over PROTOTYPE, of Ikkes, zal ik 'het grote [PROTOTYPE]' topic beginnen?? EDIT2: iefen, het begin is nu al een stuk beter, maar kan altijd nog beter Bewerkt: 18 juni 2009 door stanboy96 Reageren
frankyyguy Geplaatst: 18 juni 2009 Rapport Geplaatst: 18 juni 2009 BUMP, heeft iemand de game al gespeeld/ervaringen etc. etc. vertel het dan, ik krijg zelf de game over ongeveer 2 weken. En heeft iemand antwoord op de vraag boven deze post?Stanboy96 EDIT: Ikkes, kan je de naam van dit topic veranderen in [PROTOTYPE] en iefen, kan jij de 1e post bewerken en daar informatie zetten over PROTOTYPE, of Ikkes, zal ik 'het grote [PROTOTYPE]' topic beginnen?? EDIT2: iefen, het begin is nu al een stuk beter, maar kan altijd nog beter Heey, zie mijn kleine beschrijving over [Prototype] op "Prototype of InFAMOUS" Hoop dat je er wat aan hebt. Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 20 juni 2009 Rapport Geplaatst: 20 juni 2009 Ik heb PROTOTYPE gisteren uitgespeeld en ik vind het een vette game. De powers die je hebt zijn echt vet, de Blade is mijn favoriet , ook de Devastator attacks zijn leuk (je kan in een keer een heel straat doden). Bestuurbare voertuigen zijn goed nagemaakt en zijn makelijk te gebruiken. Hier is een lijstje van voertuigen: Bradley APC, M1A2 Abrams, UH-60 Black Hawk en Ah-64 Apache. Je hebt natuurlijk ook gewone wapens (M4, M249 SAW, MGL-140 grenade launcher, Javelin rocket launcher), maar de models zijn slecht (van dezelfde kwaliteit als wapen models in SA) en ze zijn nutteloos behalve als je met het leger wilt meevechten, in een gedeelte van de storyline (je raakt je powers kwijt)[/font] en natuurlijk als je GTA wilt nadoen. Ik ben weer opnieuw begonnen, omdat je dan met alle powers en upgrades die je had begint. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.