Jump to content
PatrickW

The Ballad of Gay Tony


gallery_748_15_4261.png
Rockstar heeft vandaag in een persbericht bekend gemaakt dat het tweede Episodic Content voor GTA IV dit najaar zal verschijnen met de titel "The Ballad of Gay Tony". Deze zal net als het eerste deel "The lost and Damned" te downloaden zijn via Xbox Live. Tegelijkertijd zal er ook een disc worden uitgebracht voor de Xbox 360 waarop beide episodes te vinden zijn.

"The Ballad of gay Tony" richt zich op het luxe nachtleven in Liberty City en zal veel nieuwe gameplay elementen bevatten. De hoofdpersoon is Luis Lopez, de assistent van de legendarische nachtclub eigenaar Tony Prince (aka "Gay Tony"). De speler krijgt te maken met de tegenstrijdige belangen van familie en vrienden, waarbij het niet altijd duidelijk is, wie er oprecht is in een wereld waarin iedereen te koop is.

Een exacte release-datum is nog niet bekend, maar zodra hier nieuws over is, zul je dat hier vinden. Ondertussen kun je in ons GTA4 forum meepraten over wat er gaat komen. Bekijk ook het artikel op WikiGTA over de nieuwste uitbreiding.

Bron: link

Update: de officiële website is inmiddels ook online, al staat hier nog niets nieuws op. Zodra deze uitgebreid wordt, lees je het hier! Bewerkt: door Lantyz

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Wat bedoel je met "Tegelijkertijd zal er ook een disc worden uitgebracht voor de Xbox 360 waarop beide episodes te vinden zijn.'' Kunnen we dan de 2 episodes uit de winkels kopen? Verder was het al te verwachten dat Luis Lopez de hoofdrol zou krijgen. Mja, wel zullen wel zien hoe deze episode gaat uitpakken, eerst nog maar een TLAD checken. De titel vind ik trouwens erg *** :puh:

mvg,

GTTO

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

He?

Nog meer troep voor de $€Xbox3,60?

en waar blijft het nieuwe vice city?

het is weer duidelijk dat microsoft er grof geld in pompt om GTA een microsoft label te geven zoals voorheen bij sony playstation het geval was.

deze DLC's zijn waarschijnlijk de tegenhangers van GTA-LCS & GTA-VCS, die zullen ook niet op de PC of kruisdoos360 verschijnen.

duidelijk de zoetzure wraak van microsoft.

maar ik ga er toch echt geen Xmas360 voor kopen hoor!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dit lijkt me ook weer een leuke versie.

Vooral omdat deze versie op het nachtleven word gericht van GTA.

Alleen inderdaad jammer dat die alleen voor de XBOX 360 komt.

Bewerkt: door The Hulk

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

hopelijk brengt R* die games ook uit voor de PS3 en de PC.. kheb namelijk geen xbox :7

Ik denk dat deze episodes dan eerst naar het Games For Windows LIVE platvorm komen (PC) en pas daarna naar PS3, maar ik weet natuurlijk niet wat er is afgesproken tussen R* en Microsoft.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Alweer voor de Xbox360? Ik denk steeds meer dat er geen meer voor de PS3 komt. :{

Het is al héél lang bekend gemaakt dat er 2 downloadable episodes voor de Xbox 360 zal verschijnen.

@:Smartzenegger, Microsoft heeft maar liefst 50 miljoen betaald aan Rockstar Games voor 2 nieuwe episodes. Dat heeft dus helemaal niets met 'wraak' te maken. En als de episodes op de Ps3 of Pc zouden verschijnen zou je het waarschijnlijk weer geen troep noemen? :duh: Volgens mij weet jij überhaupt niet waar je over praat. :?

mvg,

GTTO

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Zoals iedereen dus had verwacht, Luis Lopez is de nieuwe hoofdrolspeler. Hij lijkt me in ieder geval een interessant personage dat zowel banden heeft met de Northwood Dominican Drug Dealers als de Ancelotti family. Wie weet wat hij na het vertrek van Niko en de twee McReary's tijdens de bankoverval heeft gedaan? Het overgebleven geld uit de kluis gestolen en met het wapen van Michael een eigen ontsnapping opgezet? Is hij de persoon die Bulgarin van het leven heeft beroofd na de transactie van de diamanten voor Gracie? Jaja, het is zeker dat we weer een hoop nieuwe dingen te weten zullen komen. Alle verhaallijnen passen perfect in elkaar.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...