Jump to content

GTA: The Ballad of Gay Tony Discussie topic


Kenny-Petrovic

Recommended Posts

Op het nieuws forum is er bekend gemaakt waar het over gaat hier kun je erover dicussieren

wat verwachten jullie van de game wat zouden jullie erin willen etc

een klein feitje wat je denk ik wel terug ziet in de missie Three Leaf Clover is dat luiz daar op de grond ligt naast iemand die een van de overvallers neerschiet,

je zal luiz zeker terug zien wanneer hij de diamantdeal met niko en johhny en een joodse diamantdealer verpest Museum Piece

update: 27-05-09 23:06

de Gta: The Ballad of Gay Tony site is nu ook online staat nog niet zoveel op alleen een plaatje

update: 28-05-09 17:00

Zojuist de mail van rockstargames gelezen

als de nieuwe downloadable content uitkomt kan je The Lost And Damned & The Ballad of Bad Tony in 1 cd kopen in de winkel voor op de xbox het mooiste hiervan voor de mensen die geen gta IV hebben je hebt geen gta IV nodig voor deze twee uitbreidingen op cd

als ze ze koopt via xbox live dan heb je nog wel Gta IV nodig hou daar rekening mee!

Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City delivers two games on one disc - the all-new episode The Ballad of Gay Tony and the first episode, The Lost and Damned - together on disc for the first time - for Xbox 360 for $39.99 and will not require a copy of the original Grand Theft Auto IV to play.
Bewerkt: door Kenny-Petrovic
Topictitel aangepast
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 304
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    41

  • Nissan

    29

  • jobator

    27

  • Kenny-Petrovic

    13

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nieuwe content voor Grand Theft Auto IV aangekondigd

Uitgegeven: 27 mei 2009 10:19

Laatst gewijzigd: 27 mei 2009 10:19

AMSTERDAM - Rockstar heeft bekend gemaakt wat de tweede downloadbare content voor Grand Theft Auto IV gaat worden. The Ballad of Gay Tony is wederom enkel op de Xbox 360 te spelen.

De content draait om Luiz Lopez, parttime crimineel en fulltime assistent van de legendarische nachtclubimpresario Tony Prince (Gay Tony).

“De speler moet omgaan met de concurrerende loyaliteit van familie en vrienden en de onzekerheid over wie echt is en wie niet, in een wereld waarin iedereen een prijs heeft”, stelt de ontwikkelaar.

Rockstar-oprichter Sam House geeft aan dat Liberty City de meest levende spelwereld is die het bedrijf ooit heeft gecreëerd.

Luxere nachtleven

“De episodische structuur heeft ons in staat gesteld om verhalen, gameplay en sfeer met elkaar te verweven op een hele nieuwe manier. Het Rockstar North-team heeft zich hiermee weer overtroffen en iets gemaakt dat zowel zeer episch als innovatief is," aldus House.

De nieuwe episode focust op het luxere nachtleven in plaats van op de motorgangs uit The Lost and Damned en dit geeft volgens House veel nieuwe gameplay-mogelijkheden.

Winkelversie

De downloadbare versie van de content is deze herfst voor 1600 Microsoft points te koop. Uiteraard zijn een versie van GTA IV en een Xbox Live-lidmaatschap vereist om de content te downloaden.

Daarnaast zal Rockstar een winkelversie uitbrengen. Grand Theft Auto: Episodes From Liberty City bundelt de eerste DLC The Lost and Damned met The Ballad of Gay Tony. Hier is geen GTA IV of een Xbox Live-lidmaatschap voor nodig.

© Gamez

Klik hier voor bron

Waarom alweer voor de Xbox360?

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom alweer voor de Xbox360?

Omdat Microsoft immers zoveel geld aan R* heeft betaald om de content exclusief te krijgen.

Maar toch hoor je steeds vaker dat als beide episodes voor de 360 zijn uitgekomen, ze wss ook naar de PS3 komen.

Heb er ooit wat van gelezen, ik zou alleen niet meer weten waar, heb daar dus ook geen bron van. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet eigenlijk niet echt wat ik er van moet verwachten. Het personage lijkt me sowiezo leuker dan Niko Bellic. Maar of het verhaal en de missies beter worden is nog maar af te wachten. Mja we zullen wel zien, het word vast weer een mooi werkje. Ik verlang erg naar de winkelversie waar zowel TLAD als TBOGT in zullen zitten. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ben benieuwd wat deze DLC zal brengen, zoals bij The Lost and The Damned waren er wat nieuwe voertuigen en wapens hoop dat er ook in komt en het meest hoop ik nog wel dat hij ooit naar de PS3 komt :D

Link to comment
Delen op andere websites

Laten we het er nu even niet over hebben waarom die niet op de ps3 komt

rockstar heeft $50miljoen gekregen van microsoft!

dat is alle wat je moet weten dus erover ophouden nu

een klein feitje wat je denk ik wel terug ziet in de missie Three Leaf Clover is dat luiz daar op de grond ligt naast iemand die een van de overvallers neerschiet,

je zal luiz zeker terug zien wanneer hij de diamantdeal met niko en johhny en een joodse diamantdealer verpest Museum Piece

Link to comment
Delen op andere websites

Op het nieuws forum is er bekend gemaakt waar het over gaat hier kun je erover dicussieren

wat verwachten jullie van de game wat zouden jullie erin willen etc

een klein feitje wat je denk ik wel terug ziet in de missie Three Leaf Clover is dat luiz daar op de grond ligt naast iemand die een van de overvallers neerschiet,

je zal luiz zeker terug zien wanneer hij de diamantdeal met niko en johhny en een joodse diamantdealer verpest Museum Piece

Ik ben benieuwd wat je moet doen in Three Leaf Clover. En het lijkt me leuk om die mensen in dat museum keihard naar te knallen! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm ik weet het niet of het wat word aleen de naam al GAY TONY afwachten maar op de trailer. ETC... :7

Rockstar Games heeft deze naam zelf aangekondigd, dus dit is de definitieve naam. ;)

ik vind de naam wel wat typisch maar ben ook wel benieuwd of ze daar geen gezeur mee krijgen met het gay erin? of is dat toegestaan

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...