Jump to content

Het grote PSP Go! topic


Kai-ShockWave

Recommended Posts

pspx.png

Nieuwsgierig? Dit is de nieuwe PSP!

Qore heeft per ongelijk een video gelekt waarin de nieuwe PSP behandelt wordt.



Specificaties:

- 16GB flash geheugen

- Bluetooth support

- Een 3.8-inch scherm

Op Dinsdag 2 Juni word om 8 uur 's avonds nieuwe info op de E3 bekendgemaakt.

Screens:

ss_preview_PSP_GO_000.bmp.jpg

ss_preview_PSP_GO_001.bmp.jpg

ss_preview_PSP_GO_002.bmp.jpg

ss_preview_PSP_GO_003.bmp.jpg

ss_preview_PSP_GO_004.bmp.jpg

ss_preview_PSP_GO_005.bmp.jpg

ss_preview_PSP_GO_006.bmp.jpg

ss_preview_PSP_GO_007.bmp.jpg

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 100
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    16

  • FerryN

    10

  • KillerZero86

    10

  • Flashingdemon666

    9

Weer een nieuwe versie! :O

Maar deze ziet er veel beter uit.

Veel groter scherm en wat grotere knopjes volgens mij zal deze PSP versie handiger spelen dan de vorige versies. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Weer een nieuwe versie! :O

Maar deze ziet er veel beter uit.

Veel groter scherm en wat grotere knopjes volgens mij zal deze PSP versie handiger spelen dan de vorige versies. :Y

Ziet er crappy uit. Zit ook geen UMD-opening in en het ziet er nogal plastic uit..

Ben ook van plan geen PSP meer te kopen en zeker nu niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Weer een nieuwe versie! :O

Maar deze ziet er veel beter uit.

Veel groter scherm en wat grotere knopjes volgens mij zal deze PSP versie handiger spelen dan de vorige versies. :Y

Ziet er crappy uit. Zit ook geen UMD-opening in en het ziet er nogal plastic uit..

Ben ook van plan geen PSP meer te kopen en zeker nu niet.

Ik vind het ook lelijk, maar ik denk dat t iets van een prototype is. Want de prototype van de PSP Fat was ook lelijk:P

Link to comment
Delen op andere websites

Weer een nieuwe versie! :O

Maar deze ziet er veel beter uit.

Veel groter scherm en wat grotere knopjes volgens mij zal deze PSP versie handiger spelen dan de vorige versies. :Y

Ziet er crappy uit. Zit ook geen UMD-opening in en het ziet er nogal plastic uit..

Ben ook van plan geen PSP meer te kopen en zeker nu niet.

Ik zit nog met de eerste versie de helft van die UMD CD's zijn gebarsten. :7

Het zou denk ik beter zij om met iets anders voort tegaan alleen gaat dat wel irritant zijn.

Misschien is et ook beter om dit een andere naam te geven, want het ziet er totaal niet uit als een PSP. :N

Link to comment
Delen op andere websites

ss_preview_PSP_GO_001.bmp.jpg

ss_preview_PSP_GO_002.bmp.jpg

ss_preview_PSP_GO_000.bmp.jpg

Dit is de nieuwe PSP Go. Dit weten we aangezien er een filmpje van gelekt is op Qore. Hij zal in ieder geval het volgende bevatten:

- 16GB flash geheugen

- Bluetooth support

- Een 3.8-inch scherm

Op Dinsdag 2 Juni word om 8 uur 's avonds nieuwe info op de E3 bekendgemaakt.

Met dank aan Kai-ShockWave voor het posten in het psp topic.

Bron: http://www.pu.nl/

Bewerkt: door Flashingdemon666
Link to comment
Delen op andere websites

Mooi dingetje dat is zeker.

Aleen ik zie nergens een ingeng voor de umds. Sony heeft ooit eens gezegt dat de umdtjes zullen blijven.

En ja de analoge stick lijkt me ook op een niet al te fijne plek te zitten.

Ik ben benieuwd of dit de volgende psp wordt. Ik hoop het opzich wel. mooi dingetje. Aleen er zouden wel wat dingen verbeterd kunnen worden.

Maar als hij komt hoop ik wel dat hij nogsteeds alles van de oudere psp bevat, maar dan beter. (Muziek filmpjes foto's internet)

Link to comment
Delen op andere websites

Zit zo te zien bluetooth op wat wel nice is, maar verder ziet het er niet uit. Wanneer hij ingeklapt is, is hij nog wel mooi. Alleen dat gamepad hoor meer bij Nintendo dan bij Sony. Jammer, maar ik koop hem toch niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Koop ik me net een PSP-3000, is er weer een nieuwe PSP uitgekomen, da's genaaid..Btw vind ik hem nogal lelijk, maar dat is een kwestie van smaak. Nintendo en Sony moeten echt eens leren om een console te maken die eens goed is en niet honderd versies heeft..:duh:

Overigens is dat schuifsysteem in mijn ogen niet al te stevig(zie laatste foto), dat ding kan zo afkrakken. Desondanks ben ik nog steeds van mening dat ik genaaid ben met m'n PSP-3000.

Link to comment
Delen op andere websites

Als dat ding uitkomt, en ik heb het geld ervoor, koop ik hem, ik vind hem best mooi :Y

Het zou helemaal afzijn als dat scherm touchscreen is en dat je dan bv. niet telkens hoeft open te klappen als je muziek ofzo luistert :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Koop ik me net een PSP-3000, is er weer een nieuwe PSP uitgekomen, da's genaaid..

(...)

Desondanks ben ik nog steeds van mening dat ik genaaid ben met m'n PSP-3000.

Kap nou eens met het afzeiken van Sony zonder reden! Eerst vind je hier dat Sony je naait omdat je hun console niet mag/kan hacken, en nu loop je weer te klagen dat Sony je naait omdat jij zo nodig zo laat nog een oude psp wilt kopen terwijl je weet dat dit er al aan zat te komen. Het is nog steeds je eigen keuze om dat ding te kopen hoor. Daar heeft Sony geen reet mee te maken.

Als dat ding uitkomt, en ik heb het geld ervoor, koop ik hem, ik vind hem best mooi :Y

Het zou helemaal afzijn als dat scherm touchscreen is en dat je dan bv. niet telkens hoeft open te klappen als je muziek ofzo luistert :Y

Sony was dat oorspronkelijk al van plan met de originele psp. Dus ik verwacht eigenlijk wel een touchscreen. Als die er niet op zou zitten zou ik dat een erg stomme zet vinden. Vooral nu de DS en de iPhone het zo goed doen op de markt. Dat is ook een van de redenen waarom ik de E3 presentatie wil zien. Om te kijken of die een touch screen krijgt.

Bewerkt: door Flashingdemon666
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...