Jump to content

Battlefield 2 Demo crasht


Pellegrino

Recommended Posts

Hallo beste leden van gtaforum! Ik zit met een probleem, ik heb Battlefield 2 de demo gedownload en geinstalleerd via www.gamersnet.nl. Ik log dan in enzo in die demo, en ga naar 'Multiplayer'. Ik kies een mooie boven de 30 spelers server, en het begint te laden. Het eindigt met laden en ik kom in het spel terecht. Dan kies ik een wapen en kies ik een spawn locatie uit op de kaart en dan crasht het, meestal nog terwijl ik nog een wapen kies maar ook als ik al met dat mannetje 2 seconden zit te spelen. Kan er mij iemand helpen? En het kan niet liggen aan mijn computer want ik kan zelfs GTA IV aan. En vroeger toen ik een slechtere computer had, downloadde ik de demo ook en alles ging perfect! Ik waardeer het als jullie me helpen en alvast bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

IK zou zeggen kop het spel hij is leuk en niet zo duur maar ik help (probeer) je toch :)

Meschien is je computer te vol of is het spel te oud? of draait de demo niet meer online ofzo...

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo beste leden van gtaforum! Ik zit met een probleem, ik heb Battlefield 2 de demo gedownload en geinstalleerd via www.gamersnet.nl. Ik log dan in enzo in die demo, en ga naar 'Multiplayer'. Ik kies een mooie boven de 30 spelers server, en het begint te laden. Het eindigt met laden en ik kom in het spel terecht. Dan kies ik een wapen en kies ik een spawn locatie uit op de kaart en dan crasht het, meestal nog terwijl ik nog een wapen kies maar ook als ik al met dat mannetje 2 seconden zit te spelen. Kan er mij iemand helpen? En het kan niet liggen aan mijn computer want ik kan zelfs GTA IV aan. En vroeger toen ik een slechtere computer had, downloadde ik de demo ook en alles ging perfect! Ik waardeer het als jullie me helpen en alvast bedankt!

Misschien is er iets fout gegaan met downloaden/installeren.

Welkom op dit forum trouwens :D

Stanboy96 :cya:

EDIT: Ik vind het spel persoonlijk niet waard om te kopen, je kunt beter voor CoD MW (2) gaan.

Bewerkt: door stanboy96
Link to comment
Delen op andere websites

IK zou zeggen kop het spel hij is leuk en niet zo duur maar ik help (probeer) je toch :)

Meschien is je computer te vol of is het spel te oud? of draait de demo niet meer online ofzo...

Ja, ik ben van plan om het spel te kopen maar vandaag zijn de winkels dicht en wil ik nog van de demo genieten. Ik heb nog zeker 5gb liggen en het spel is maar 500mb dus... En de demo draait nog online want als ik op filter druk enzo dan laden de servers en als ik probeer te spelen, zie ik nog net dat er mensen zitten te praten. Toch bedankt!

stanboy96:

Denk van niet, heb alles zorgvuldig gedaan, en trouwens bedankt! :D

Bewerkt: door Pellegrino
Link to comment
Delen op andere websites

EDIT: Ik vind het spel persoonlijk niet waard om te kopen, je kunt beter voor CoD MW (2) gaan.

ja maar modern warfare 2 kost 60 euro en battlefield maar 20 euro

of hij gaat voor modern warfare (ook 60, sommige plekken goedkoper) maar het is wel een veel leukere game (naar mijn mening).

Stanboy96 :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Geeft het een fout als het crasht? Zo ja, welke fout? En heb je al geprobeerd het spel opnieuw te installeren? Zo nee, dan zou ik dat als allereerst proberen.
Als het spel crasht, dan heb ik maar 1 keuze, en die is de computer herstarten met de knop. En ik zal dan wat later of een andere dag of denk ik nu het spel herinstalleren, ik post dan ooit eens de results van de herinstallatie.
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo beste leden van gtaforum! Ik zit met een probleem, ik heb Battlefield 2 de demo gedownload en geinstalleerd via www.gamersnet.nl. Ik log dan in enzo in die demo, en ga naar 'Multiplayer'. Ik kies een mooie boven de 30 spelers server, en het begint te laden. Het eindigt met laden en ik kom in het spel terecht. Dan kies ik een wapen en kies ik een spawn locatie uit op de kaart en dan crasht het, meestal nog terwijl ik nog een wapen kies maar ook als ik al met dat mannetje 2 seconden zit te spelen. Kan er mij iemand helpen? En het kan niet liggen aan mijn computer want ik kan zelfs GTA IV aan. En vroeger toen ik een slechtere computer had, downloadde ik de demo ook en alles ging perfect! Ik waardeer het als jullie me helpen en alvast bedankt!

Misschien is er iets fout gegaan met downloaden/installeren.

Welkom op dit forum trouwens :D

Stanboy96 :cya:

EDIT: Ik vind het spel persoonlijk niet waard om te kopen, je kunt beter voor CoD MW (2) gaan.

Je hoeft echt niet in elk topic te gaan melden dat je Call of Duty beter vind dat BF, vind je Battlefield niet leuk? Simpel dan reageer je niet. Punt klaar, dat snapt slimme sjaakie ook nog dus zal voor jou ook niet moeilijk zijn.

voor de ps3 heb ik hem gekocht voor 25 euro warfare 1

Waar dan?

Sorry voor offtopic, maar wil ik gewoon even weten.

http://www.budgetgaming.nl en nu weg wezen CoDer..

@ Topic Starter,

Wat zijn je specs en je O/S.. als je Vista hebt moet je hem even in compatibiliteit modus draaien en als admin.

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo beste leden van gtaforum! Ik zit met een probleem, ik heb Battlefield 2 de demo gedownload en geinstalleerd via www.gamersnet.nl. Ik log dan in enzo in die demo, en ga naar 'Multiplayer'. Ik kies een mooie boven de 30 spelers server, en het begint te laden. Het eindigt met laden en ik kom in het spel terecht. Dan kies ik een wapen en kies ik een spawn locatie uit op de kaart en dan crasht het, meestal nog terwijl ik nog een wapen kies maar ook als ik al met dat mannetje 2 seconden zit te spelen. Kan er mij iemand helpen? En het kan niet liggen aan mijn computer want ik kan zelfs GTA IV aan. En vroeger toen ik een slechtere computer had, downloadde ik de demo ook en alles ging perfect! Ik waardeer het als jullie me helpen en alvast bedankt!

Misschien is er iets fout gegaan met downloaden/installeren.

Welkom op dit forum trouwens :D

Stanboy96 :cya:

EDIT: Ik vind het spel persoonlijk niet waard om te kopen, je kunt beter voor CoD MW (2) gaan.

Je hoeft echt niet in elk topic te gaan melden dat je Call of Duty beter vind dat BF, vind je Battlefield niet leuk? Simpel dan reageer je niet. Punt klaar, dat snapt slimme sjaakie ook nog dus zal voor jou ook niet moeilijk zijn.

voor de ps3 heb ik hem gekocht voor 25 euro warfare 1

Waar dan?

Sorry voor offtopic, maar wil ik gewoon even weten.

http://www.budgetgaming.nl en nu weg wezen CoDer..

@ Topic Starter,

Wat zijn je specs en je O/S.. als je Vista hebt moet je hem even in compatibiliteit modus draaien en als admin.

Maar het kan niet aan mijn specs liggen, want ik kan zelfs GTA IV aan, en ik heb XP. Maar ik zal ze toch in ieder geval posten:

computer.gifComputer

  • Fabrikant: System manufacturer
  • Computermodel: System Product Name
  • Computernaam: PERSO
  • Systeemtype: x86 (32-bits) systeem

motherboard.gifMoederbord

  • Fabrikant: ASUSTeK Computer INC.
  • Model: P5LD2-X
  • BIOS Fabrikant: American Megatrends Inc.
  • BIOS Model: BIOS Date: 05/18/07 10:09:55 Ver: 08.00.10

processor.gifProcessor

  • Model: Intel® Core2 Duo CPU E6750 @ 2.66GHz
  • Kloksnelheid: 2133 MHz

memory.gifGeheugen

  • Grootte: 2047 MB RAM

harddisk.gifHardeschijf

  • Bestandstype(s): NTFS, UDF, UDF, NTFS, NTFS
  • Grootte: 298,09 GB (162,55 GB + 57,35 GB + 78,19 GB)
  • Vrije ruimte: 122,82 GB (4,85 GB + 57,17 GB + 60,8 GB)

cdrom.gifCD-/DVD-ROM station

  • Type(s): Onbekend, Onbekend, Onbekend, Onbekend

soundcard.gifGeluidskaart

  • Fabrikant: C-Media
  • Model: CMI8738/C3DX PCI Audio Device

videocard.gifVideokaart

  • Model: NVIDIA GeForce 9800 GT
  • Beeldprocessor: GeForce 9800 GT
  • Geheugengrootte: 512 MB VRAM
  • Stuurprogramma: nv4_disp.dll, versie 6.14.11.8250

display.gifBeeldscherm

  • Fabrikant: (Standaardbeeldschermtypen)
  • Model: Plug en Play-monitor
  • Schermresolutie: 1152x864
  • Kleurdiepte: 32-bits
  • Frequentie: 60 Hz

mouse.gifMuis

  • Fabrikant: (Standaard-systeemapparaten)
  • Model: USB-HID
  • Aantal knoppen: 3
  • Aansluiting: USB

keyboard.gifToetsenbord

  • Model: Standaardtoetsenbord (101/102 toetsen) of Microsoft Natural PS/2-toetsenbord
  • Type: Uitgebreid (101 of 102 toetsen)
  • Functietoetsen: 12

directx.gifDirectX

  • Versie: 9.0c

operatingsystem.gifBesturingssysteem

  • Naam: Microsoft Windows XP Home Edition
  • Versie: 5.1.2600
  • Service Pack: Service Pack 3

Link to comment
Delen op andere websites

Eindelijk! Hij werkt! Volgens mij lag het aan dat ik het spel moest herinstalleren of dat ik niet de nieuwste drivers had. Iedereen die me wou helpen, bedankt! Vind het echt een vet spel!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou zeggen koop het spel. Battlefield loopt nog steeds Redelijk en met het oog op patch 1.50 lijkt het erop dat er wel wat meer leven weer gaat komen in Battlefield. Het echte spel heeft natuurlijk veel meer te bieden, maar de keus laat ik natuurlijk verder bij jou ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...