Jump to content

Gezocht: The A-Team Bus/Van

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik zoek de bus van The A-Team en als het kan ook ba voor VC (jeugdsentiment noemt men het geloof ik :7 )

Ik heb hem ooit ergens gezien op internet maar daarna nooit meer kunnen vinden, dus als iemand hem heeft, of zou willen maken?

Ik zoek dus zoiets:

A-TeamVan01.jpg

Groet,

gta-Vice

>>> Door Flying Dutchman: Verplaatst naar modding hulp.<<<

Geplaatst:

Hoe moeilijk kan het zijn om een A-Team mod te vinden? Daar zijn er echt tientallen van. Ik geef toe, de meeste zullen voor San Andreas zijn, maar ook voor Vice City zijn er ongetwijfeld meerdere op internet te vinden. Zoek gewoon op standaard sites als gtainside.com en gtagarage.com en je hebt er zo eentje gevonden. Zoals deze.

Overigens hoort dit inderdaad in de modding fora.

Succes met modden! :cya:

Geplaatst:

hoi ik wil die ook maar ik wil ook een minibike maar ik kan het nergens vinden en anders doen ze het niet

KAN IEMAND MIJ HELPEN

groetjes lars

Geplaatst:
hoi ik wil die ook maar ik wil ook een minibike maar ik kan het nergens vinden en anders doen ze het niet

KAN IEMAND MIJ HELPEN

groetjes lars

Dit topic is bedoeld om gta-Vice te helpen met het zoeken naar een mod. Ga dus niet zijn topic gebruiken om zelf een mod aan te vragen.

Als je geholpen wilt worden zal je zelf even een topic aan moeten maken.

Geplaatst: (bewerkt)

MOdden lukt niet :N

maar nou hadik nog een vraag, is het mogelijk om een wagen een custom paintjob te geven?

want dan zou ik van deze wagen graag zelf The A-team bus maken!

gtavice.png

Groet,

Gta-Vice

Bewerkt: door gta-Vice
  • 3 maanden later...
Geplaatst:

wie kent die er een een goede voor gta sa ik heb google gtamodding.it gtainisde gtagarage gtafilefrond afgezocht maar niks te vinden kan iemand mij helpen?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...