gta-Vice Geplaatst: 11 juni 2009 Rapport Geplaatst: 11 juni 2009 Ik zoek de bus van The A-Team en als het kan ook ba voor VC (jeugdsentiment noemt men het geloof ik ) Ik heb hem ooit ergens gezien op internet maar daarna nooit meer kunnen vinden, dus als iemand hem heeft, of zou willen maken? Ik zoek dus zoiets: Groet, gta-Vice >>> Door Flying Dutchman: Verplaatst naar modding hulp.<<< Reageren
K.O. Geplaatst: 11 juni 2009 Rapport Geplaatst: 11 juni 2009 Hoe moeilijk kan het zijn om een A-Team mod te vinden? Daar zijn er echt tientallen van. Ik geef toe, de meeste zullen voor San Andreas zijn, maar ook voor Vice City zijn er ongetwijfeld meerdere op internet te vinden. Zoek gewoon op standaard sites als gtainside.com en gtagarage.com en je hebt er zo eentje gevonden. Zoals deze. Overigens hoort dit inderdaad in de modding fora. Succes met modden! Reageren
larsmannetje33 Geplaatst: 11 juni 2009 Rapport Geplaatst: 11 juni 2009 hoi ik wil die ook maar ik wil ook een minibike maar ik kan het nergens vinden en anders doen ze het niet KAN IEMAND MIJ HELPEN groetjes lars Reageren
gta master 1 Geplaatst: 11 juni 2009 Rapport Geplaatst: 11 juni 2009 hoi ik wil die ook maar ik wil ook een minibike maar ik kan het nergens vinden en anders doen ze het nietKAN IEMAND MIJ HELPEN groetjes lars Dit topic is bedoeld om gta-Vice te helpen met het zoeken naar een mod. Ga dus niet zijn topic gebruiken om zelf een mod aan te vragen. Als je geholpen wilt worden zal je zelf even een topic aan moeten maken. Reageren
gta-Vice Geplaatst: 11 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juni 2009 Bedankt! Nou hopen dat het modden nog een beetje wil lukken Reageren
gta-Vice Geplaatst: 11 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juni 2009 (bewerkt) MOdden lukt niet maar nou hadik nog een vraag, is het mogelijk om een wagen een custom paintjob te geven? want dan zou ik van deze wagen graag zelf The A-team bus maken! Groet, Gta-Vice Bewerkt: 11 juni 2009 door gta-Vice Reageren
MaxVito Geplaatst: 18 september 2009 Rapport Geplaatst: 18 september 2009 wie kent die er een een goede voor gta sa ik heb google gtamodding.it gtainisde gtagarage gtafilefrond afgezocht maar niks te vinden kan iemand mij helpen? Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 18 september 2009 Rapport Geplaatst: 18 september 2009 Wel bruut busje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.