Jump to content

[GAME] Gaming International - Reactie/vragen topic


Visser23

Recommended Posts

Nee, anders doen we het in de vakantie. Voor sommigen is het nu vakantie, dus die hebben zich alle tijd om zich in te schrijven. Deze datum is aan het einde van de vakantie. Lijkt me goed genoeg :)

Link to comment
Delen op andere websites

Oja, klopt, is inderdaad wel slim, en je hebt dan dus één week steeds om die vragenlijst van 15 vragen in te vullen, dat is inderdaad ook wel genoeg tijd, maar de winnaar wordt dus pas bekend 10 weken ná de zomervakantie?

Stanboy96 :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

wat wordt bedoelt met een 5 min limiet ?

Het opzoeken van informatie is niet mogelijk en ook tegen de regels. Er is namelijk een vijf minuten limiet opgesteld voor
Link to comment
Delen op andere websites

Ik neem even de vrijheid om deze vraag te beantwoorden :engel:

Hiermee wordt bedoeld dat je maximaal vijf minuten de tijd krijgt om alle 15 vragen te beantwoorden. Hierdoor wordt opzoeken nagenoeg onmogelijk aangezien je dan te weinig tijd over zal houden voor de andere vragen en deze dus automatisch fout gerekend worden(aangezien je niks meer in kan vullen hiervoor). Voor zover ik weet wordt dit toegepast door middel van een quizmaker, dus onder deze tijdslimiet door knijpen zal bijzonder lastig gaan ;) .

Link to comment
Delen op andere websites

De vragen variëren van makkelijk naar moeilijk. Deze staan natuurlijk wel door elkaar. Het gaat bij de één om afkortingen en de ander een genre van een game. Ook zitten er soms citaten in, en productiebedrijven. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat het een makkelijke quiz is. Dan is geen beginnen aan. Het moet zo spannend mogelijk blijven.

Ook zijn alle vragen meerkeuze. Aan 5 minuten heb je dus zat de tijd.

@Ikkes: Dan geef ik mijzelf de vrijheid om jou met Fifa te verslaan ^_^

>>> Door Ikkes: Pardon??? :roll: <<<

Bewerkt: door Ikkes
Link to comment
Delen op andere websites

Op 07-08-09 (leuke datum) beginnen we. Tien weken erna komt de winnaar uit de bus. En inderdaad je hebt één week voor 15 vragen.

Dan ben ik jarig :D Maar waarom is de uitslag tien weken erna, kan het niet iets eerder? Of is hier een speciale reden voor?

Link to comment
Delen op andere websites

De vragen variëren van makkelijk naar moeilijk. Deze staan natuurlijk wel door elkaar. Het gaat bij de één om afkortingen en de ander een genre van een game. Ook zitten er soms citaten in, en productiebedrijven. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat het een makkelijke quiz is. Dan is geen beginnen aan. Het moet zo spannend mogelijk blijven.

Ook zijn alle vragen meerkeuze. Aan 5 minuten heb je dus zat de tijd.

@Ikkes: Dan geef ik mijzelf de vrijheid om jou met Fifa te verslaan ^_^

>>> Door Ikkes: Pardon??? :roll: <<<

Ik versla jou eerder met fifa denk ik :D

Link to comment
Delen op andere websites

Is er eigenlijk ook een prijs te winnen?

Uiteraard zijn er ook prijzen te winnen. Vooralsnog ziet het er zo uit:

Totaalklassement:

1e prijs = 5000 OWN Credits

2e prijs = 2500 OWN Credits

3e prijs = 1000 OWN Credits

Bewerkt: door Kloep
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...