Jump to content

Helicopter Textures

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo leden!

Ik ben nog vrijwel helemaal nieuw in de wereld van modelling en textures.

Ik had daarom ook al me eerste vraag haha!

Ik was benieuwd of je met behulp van de IMG bestanden (de .txd en .dff) die bestanden kunt openen in een soort van 3d modelling apparaat, waarbij ik dus zeg maar plaatjes bij kan toevoegen. Ik wil namelijk zeg maar de helicopter wit, en dan de nederlandse politiestrepen erop bijvoorbeeld. En het plaatje ''Politie'' erop etc.

Is dit mogelijk?

Tommy_Knocker

Geplaatst:

ja maar wel moeilijker dan je denkt, uit een txd bestand krijg je laat maar zeggen 1 foto'tje, daarop staat de hele auto ingekleurd, als je daarop dan dingen herkent kan je die gewoon veranderen, maar het is hel ff zoeken.

ik kan anders ook wel ff iets voor je proberen als je wilt?

Geplaatst:

Voor de kleuren moet je in de carcols.dat zitten. Maar voor de textures kun je de TXDworkshop gebruiken.

>Hier< te downloaden.

En met de imgtool moet je dan de .txd van helicopter eruit halen, dat kun je doen om het te extracten. Ik heb momenteel geen imgtool dus ik kan het even niet uitleggen sorry. :N

Geplaatst:
Voor de kleuren moet je in de carcols.dat zitten. Maar voor de textures kun je de TXDworkshop gebruiken.

>Hier< te downloaden.

En met de imgtool moet je dan de .txd van helicopter eruit halen, dat kun je doen om het te extracten. Ik heb momenteel geen imgtool dus ik kan het even niet uitleggen sorry. :N

He Timske!

Ik heb nu dat pogramma gedownload. Ik heb nu de plaatjes van de strepen van de NL Politie.

Ik moet nu alleen nog even de txd van de helicopter zien te achterhalen.

Geplaatst:

>Hier< te downloaden.

He Timske!

Ik heb nu dat pogramma gedownload. Ik heb nu de plaatjes van de strepen van de NL Politie.

Ik moet nu alleen nog even de txd van de helicopter zien te achterhalen.

meestal is dat gewoon de naam van het voertuig, bij rustler bijvoorbeeld rustler.

bij politiedingen is het vaak iets met police erin

het is trouwens Maverick.txd

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...