Jump to content

grand theft auto: chinatown wars op de psp

gtacw op psp  

71 leden hebben gestemd

1. 1. 3D,isometrisch of topdown

• 3D
      43
    • isometrisch
      13
    • topdown
      8
  2. 2. cellshaded of niet

• ja
      45
    • neen
      19

Recommended Posts

Geplaatst:

hoe gaan de graphics er uitzien?

zoals de ds versie of zoals de voorgaande versies?

of mischien gta4 graphics.

geef jullie mening maar.

• Reacties 49
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Rinaldootje

9

• MidnightMayhem

4

• Reinier93

3

• nintendo5998

3

Geplaatst: (bewerkt)

Isometrisch en cellshaded, net als bij CTW. Tenminste dat denk ik.

Tot nu toe is alleen bekend dat het beeld scherper zal worden (hogere resolutie).

Bewerkt: door Bayside
Geplaatst:

Gewoon hetzelfde als op de DS want waaro mzou je nu nog helemaal de graphics veranderen. Wat zou dat nou voor enkel nut hebben.

Geplaatst:
Gewoon hetzelfde als op de DS want waaro mzou je nu nog helemaal de graphics veranderen. Wat zou dat nou voor enkel nut hebben.

psp heeft beter graphics dan de ds.

Geplaatst:

Ik geloof echt dat het dezelfde graphics krijgt als VSC, ook in 3D, je kunt vliegen enz. Het wordt VSC in Liberty City anno 2009.

Geplaatst:
Ik geloof echt dat het dezelfde graphics krijgt als VSC, ook in 3D, je kunt vliegen enz. Het wordt VSC in Liberty City anno 2009.

als het om een nieuwe wereld zou gaan hadden ze het heus wel vermeld... :duh:

Geplaatst:

als het om een nieuwe wereld zou gaan hadden ze het heus wel vermeld... :duh:

hij zegt toch niet dat het om een nieuwe wereld gaat

Geplaatst:

Ik vindt dat ze het net zoiets als de stories moeten maken. Een console game wordt toch ook niet aangepast op grafics zodat het op een handheld het er zelfde uitziet?!

Geplaatst:

Ik denk dat hij precies hetzelfde al de DS versie zal worden (isometrisch enz), alleen dan widescreen met wat aanpassingen omdat de PSP maar 1 beeldscherm heeft.

Geplaatst:

Rockstar is al zo stom geweest om Chinatown Wars uit te laten brengen op de PSP. Ik wed dat dat spel er heel anders gaat uitzien dan op de DS, waardoor mensen beide spellen met elkaar gaan vergeleiken en dus meningsverschillen uit ontstaan.

Kortom: maak een nieuwe Stories en geen remake van Chinatown Wars.

Geplaatst:
hoe gaan de graphics er uitzien?

zoals de ds versie of zoals de voorgaande versies?

of mischien gta4 graphics.

geef jullie mening maar.

Haha GTA IV graphics! :schater: Wat denk je zelf? Tuurlijk kan dat niet.

Maar ja ik denk dat het gewoon normaal PSP-GTA camera wordt.

Geplaatst:

Goed voorbeeld van afwachten. Je weet niet hoe ze dit op de PSP gaan uitwerken. Maar waar ik mijn vraagtekens bij zet, zijn bijvoorbeeld de dingen waarvoor je touchscreen gebruikt. En de graphics. Hoe willen ze dit allemaal zo gaan uitwerken?

Als ze de graphics niet aanpassen, falen ze gewoon. Ze moeten de graphics aanpassen. :)

Geplaatst:
Goed voorbeeld van afwachten. Je weet niet hoe ze dit op de PSP gaan uitwerken. Maar waar ik mijn vraagtekens bij zet, zijn bijvoorbeeld de dingen waarvoor je touchscreen gebruikt. En de graphics. Hoe willen ze dit allemaal zo gaan uitwerken?

Als ze de graphics niet aanpassen, falen ze gewoon. Ze moeten de graphics aanpassen. :)

Touchscreen:

Misschien analoge stick? Dat je ook een bepaalde snelheid kunt instellen. Bijvoorbeeld met auto kraken snelheid 4 ofzo?

Geplaatst:

De laatste tijd is Rockstar gewoon echt lui, GTA IV (vooral op de PC) hebben ze niet goed uitgewerkt, waardoor er steeds patches uitkomen, ze gebruiken de map van Liberty City veel te vaak en nu gaan ze ook al dezelfde game van de ds ook op de PSP uit laten komen, ze moeten gewoon is echt hun best gaan doen en een echt vernieuwende GTA maken met een nieuwe map, nieuwe storyline, nieuwe characters enz. :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...