komt Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 ik heb geld nodig en drugs werkt niet zo goed bij mij kan iemand me helpen de drugs kan ik wel verkopen maar kan ik het warren huis nu ook als overvallen ik den daar nog niet maar kan het nu al? Reageren
Bayside Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 Ik geloof dat je problemen hebt met rondkomen en dat het drugs dealen niet zo goed gaat, wat je aan het einde over het warenhuis verteld begrijp ik niet. Ik zou gewoon gaan drugsdealen, zo moeilijk is het niet. Kijk eerst bij je Trade Stats of er dealers zijn die drugs goedkoop verkopen en zo ja, koop het van ze en verkoop het aan een andere dealer (winst). Als er geen dealers meer zijn die de drugs goedkoop verkopen, loop naar de eerste dealer die je tegenkomt, koop een aantal drugs van hem, en loop dan naar een andere dealer waar je zo voor winst (groen pijltje omhoog) weer kan verkopen. Reageren
TomFurga Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 (bewerkt) Op de turfmap kan je zien welke drugs de dealers goedkoop verkopen (rode pijl) en voor welke drugs ze goed betalen bij aankoop (groene pijl). Als je weinig geld hebt, begin je met kleine porties. Bewerkt: 26 juni 2009 door clus Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 de drugs kan ik wel verkopen maar kan ik het warren huis nu ook als overvallen ik den daar nog niet maar kan het nu al? Het warenhuis kan je pas overvallen na de missie 'Kenny Strikes Back'. Denk er wel om dat met elke keer dat je het warenhuis overvalt de tegenstander (in dit geval 'Spanish Lords') sterker wordt met wapens en auto's. Dat is een extra moeilijkheid in deze minigame. Reageren
TomFurga Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 Het warenhuis kan je pas overvallen na de missie 'Kenny Strikes Back'. Denk er wel om dat met elke keer dat je het warenhuis overvalt de tegenstander (in dit geval 'Spanish Lords') sterker wordt met wapens en auto's. Dat is een extra moeilijkheid in deze minigame. Makkelijker is om drugstransporten (bestelwagens met rode pijl) te overvallen door aan de bestuurderskant in te stappen, waarna je vanzelf naar een veilige plek wordt geloodst om de inhoud te bemachtigen. Negeer de politie en schietende bendeleden en volg rustig de route naar zo'n veilige plek. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 Het warenhuis kan je pas overvallen na de missie 'Kenny Strikes Back'. Denk er wel om dat met elke keer dat je het warenhuis overvalt de tegenstander (in dit geval 'Spanish Lords') sterker wordt met wapens en auto's. Dat is een extra moeilijkheid in deze minigame. Makkelijker is om drugstransporten (bestelwagens met rode pijl) te overvallen door aan de bestuurderskant in te stappen, waarna je vanzelf naar een veilige plek wordt geloodst om de inhoud te bemachtigen. Negeer de politie en schietende bendeleden en volg rustig de route naar zo'n veilige plek. Maar het is veiliger om een busje uit het warenhuis te stelen, want in een normaal rijdend busje is het niet altijd zeker dat er wat in zit. Met het busje uit het warenhuis weet je zeker dat je drugs hebt gestolen. Reageren
TomFurga Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 Maar het is veiliger om een busje uit het warenhuis te stelen, want in een normaal rijdend busje is het niet altijd zeker dat er wat in zit. Met het busje uit het warenhuis weet je zeker dat je drugs hebt gestolen. Klopt, het is net een grabbelton, soms heb je niets, meestal heb je wat en soms heb je een vette buit (coke of heroïne). Persoonlijk vindt ik een transport overvallen veiliger, meelopen met de auto tot hij op een geschikte plek is zonder politie in de buurt. Je hebt dan weinig tegenstand, alleen vanaf de zijkant af en toe een schietend bendelid. Belangrijk is wel om aan de bestuurderskant in te stappen, want het is me aan de passagierskant al een paar keer gebeurd dat je als passagier gaat meerijden en verder niks kan doen. De auto blijft dan rondrijden, de enige oplossing is dan het spel afbreken en opnieuw starten. Reageren
komt Geplaatst: 28 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2009 hoe zien die pussjes er uit met dei ster er op zit allen maar wapens in (ook goed maar niet wat ik nodig heb) hoe zien ze er uit en waar kan ik ze winden Reageren
Bayside Geplaatst: 28 juni 2009 Rapport Geplaatst: 28 juni 2009 Er is een rode pijl boven hun hoofd, en het is gewoon een normaal busje in gangcolors. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 28 juni 2009 Rapport Geplaatst: 28 juni 2009 hoe zien die pussjes er uit met dei ster er op zit allen maar wapens in (ook goed maar niet wat ik nodig heb)hoe zien ze er uit en waar kan ik ze winden De busjes zie je vaak in de gang gebieden en die kan je weer zien op de turf map. De busjes zijn 'burritos' je ziet dan een gele pijl boven het busje als het een gang burrito is. Reageren
TomFurga Geplaatst: 28 juni 2009 Rapport Geplaatst: 28 juni 2009 De busjes zie je vaak in de gang gebieden en die kan je weer zien op de turf map. De busjes zijn 'burritos' je ziet dan een gele pijl boven het busje als het een gang burrito is. Volgens mij is het een rode pijl, zoniet, dan moet ik binnenkort naar de oogarts wegens vermoedelijke kleurenblindheid. Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 30 juni 2009 Rapport Geplaatst: 30 juni 2009 doe gewoon missies. dood mensen, elke mens is 30 dollar als je geluk hebt en deal met drugs. dat doe ik. ik heb m'n DS met chinatown wars pas 3 weken en ik heb nou al 75238 dollar om preccies te zijn dus doe mijn tip en je krijgt veel geld. Reageren
azter Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 ik heb geld nodig maar ik weet niet hoe je drugs kan dealen Reageren
Nissan Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 Dat word allemaal uitgelegd in de missie Trick's of a Triad van Wu 'Kenny' Lee. Speel die missie eens opnieuw als je de uitleg niet snapte. Ook kun je het artikel lezen over het Dealen op WikiGTA. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 ik heb geld nodig maar ik weet niet hoe je drugs kan dealen Er zijn verschillende manieren om aan drugs te komen. Met de meest bekende manier kom je al snel in aanraking, namelijk in de zojuist genoemde missie: Tricks of the Triad. We hebben het natuurlijk over het drugsdealen met andere dealers. Wellicht de makkelijkste manier, aangezien de dealers bij wijze van spreken op elke hoek van de straat staan. Het is dan ook een kwestie van goed inkopen van drugs en dezelfde drugs tegen een hogere prijs verkopen, dat betekent winst en dus meer geld. Op het moment dat je naar een dealer toe loopt die vaak in een steegje of een andere onopvallende plek staat, kan je met deze 'ruilen'. Vanaf dat moment heb je de mogelijkheid om in zijn opbergtas te kijken en om dus gelijk te zien wat je wel of niet zou willen kopen. Aan de hand van de pijltjes die naast zijn drugstype staan, zie je of je er wel of niet winst mee maakt. Een groen pijltje betekent winst en met een rood pijltje ga je in de min, je maakt dan verlies. Andersom is dit ook zo, in jouw eigen tas zie je ook weer wat je kwijt kan en tegen welke prijs. Hier zie je ook weer pijltjes staan en weet je tegen welke prijs je drugs hebt ingekocht en tegen welke prijs je de drugs kwijt kan. Je kan dan zelf de keuze maken om te bepalen hoeveel drugs je verkoopt en wat voor drugs je koopt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.