bron:gunk.be(alle nieuws die ik over de PSP hier post)
Ken Kutaragi heeft in een interview bevestigd dat Sony de productie van de PlayStation Portable gaat verhogen. Dit gaan ze doen door een nieuwe fabriek te openen. Daarbij zijn China of Taiwan de grootste kanshebbers.
In februari wist Sony al te vertellen dat ze elke maand de productie wilden verdubbelen. Maar de Kisarazu fabriek vlakbij Tokyo kon dat aantal niet aan, dus is de uitbreiding noodzakelijk.
Dit is natuurlijk goed nieuws voor de mensen die een PSP willen aanschaffen. Maar Sony had naar mijn mening deze beslissing veel vroeger mogen nemen. Dan hadden we misschien nu al met een PSP in onze handen gezeten <_<
Sony gaat productie van PSP verhogen
bron:gunk.be(alle nieuws die ik over de PSP hier post)
Ken Kutaragi heeft in een interview bevestigd dat Sony de productie van de PlayStation Portable gaat verhogen. Dit gaan ze doen door een nieuwe fabriek te openen. Daarbij zijn China of Taiwan de grootste kanshebbers.
In februari wist Sony al te vertellen dat ze elke maand de productie wilden verdubbelen. Maar de Kisarazu fabriek vlakbij Tokyo kon dat aantal niet aan, dus is de uitbreiding noodzakelijk.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Dit is natuurlijk goed nieuws voor de mensen die een PSP willen aanschaffen.
Maar Sony had naar mijn mening deze beslissing veel vroeger mogen nemen. Dan hadden we misschien nu al met een PSP in onze handen gezeten <_<
Bewerkt: door Tha Real G.