Jump to content
Geplaatst:
comment_1406547

Hey beste leden,

graag wou ik weten wat jullie favoriet is: Lamborghini Of Ferrari?

Vertel ook waarom je voor ... kiest.

Ze zijn beiden mijn favoriet, omdat ze alletwee supersnel rijden, supercool uitzien en een mooi geluid maken!

Ferrari

Ferarri%20F430%20Red.jpg

Lamborghini

lamborghini_murcielago.jpg

Bewerkt: door RobbieB

• Reacties 83
  • Bezichtigingen 14.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Favoriete sportwagen 93 leden hebben gestemd

1. 1. Welke sportwagen verkies je?

• Lamborghini
      63
    • Ferrari
      28

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1597012

Ik heb het niet zo op dure auto's; geef mij maar een lekker goedkoop, maar toch betrouwbaar en zuinig, rammelbakje.

Dan steek ik dat geld wel in andere dingen waar ik gelukkig van word =].

Ik zou (net zoals 99% van de leden hier) de benzine niet eens kunnen betalen :puh:.

Geplaatst:
comment_1597936

De Ferrari heb ik liever, die ziet er stoerder uit. Maar als ik zo'n auto kadoo krijg zou ik het gelijk door verkopen, want je heb niks aan zo'n auto. 1 krat bier erin en vol is tie, dan heb ik liever een Mercedes Estate ofzo.

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_1625227

Ik vind dat Beide Merken wel Mooie Modellen hebben Geproduceerd. 8)

Maar als ik dan Toch Echt moet Kiezen , Dan Zou ik voor de Ferrari Gaan. > Ferrari 612 Scagliétti < :dans:

Ik Las Kort Geleden dat Ferrari ook Druk Bezig is Met Hybride Uitvoeringen ! :tu: En Toen Zag ik Deze Foto Staan.

1270813569-840.jpg

Wat een Machine Zeg ! _O_ En de Kleur Groen op een Ferrari is even Wennen , Maar ik vind het Erg Strak Staan. 8)

Geplaatst:
comment_1625244

Ik vind dat Beide Merken wel Mooie Modellen hebben Geproduceerd. 8)

Maar als ik dan Toch Echt moet Kiezen , Dan Zou ik voor de Ferrari Gaan. > Ferrari 612 Scagliétti < :dans:

Ik Las Kort Geleden dat Ferrari ook Druk Bezig is Met Hybride Uitvoeringen ! :tu: En Toen Zag ik Deze Foto Staan.

1270813569-840.jpg

Wat een Machine Zeg ! _O_ En de Kleur Groen op een Ferrari is even Wennen , Maar ik vind het Erg Strak Staan. 8)

Ze hebben het dan over KERS systemen. Zelfde technologie als in de Formule 1. Betere acceleratie door elektro motoren en dan gaat de zuinigheid iets omhoog. Maar verwacht er geen Prius van.

Geplaatst:
comment_1625920

Mijn stem gaat vooral uit naar Lamborghini omdat ik de ontwerpen wel mooi vind, maar dat verschilt wel per auto.

Als je nu naar deze kijkt:

1270813569-840.jpg

Lijkt best wel op een 911 van Lamborhini.

Het is meer wat voor gevoel je er bij krijgt.

Als ik al een auto mocht kiezen, van Lambo of Ferr, zou ik voor een 911 GT3-RS gaan omdat die andere zo traag zijn als slakken.

Alhoewel als je echt voor acceleratie gaat je natuurlijk ene motor moet nemen.

Okee, dat was dus echt een mega fout, ben niet helemaal wakker

Bewerkt: door j0uk3

Geplaatst:
comment_1626000

Lijkt best wel op een 911 van Lamborhini.

Het is meer wat voor gevoel je er bij krijgt.

Als ik al een auto mocht kiezen, van Lambo of Ferr, zou ik voor een 911 GT3-RS gaan omdat die andere zo traag zijn als slakken.

Ach ik zou ook wel eens een Gallardootje van Porsche willen hoor dat geeft niet :sigaar: .

Even serieus... de snelste Porsche kan het niet halen bij de doorsnee Ferrari en Lamborghini's hoor. Maar dat hangt er dan vanaf wat je als doorsnee Ferrari neemt :7 .

Bewerkt: door Hearv94

Geplaatst:
comment_1630606

Lamborghini natuurlijk, o.a. omdat het niet zo'n commercieel merk is als Ferrari, en omdat vanaf het begin af (dan bedoel ik vanaf de eerste Lamborghini sportauto, volgens mij was dit de Miura) aan al de intentie van Lamborghini is om betere sportauto's te maken dan Ferrari.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.