Game Of The Month juli 2009 31 leden hebben gestemd
-
1. Op welke game stem je die al uit is?
-
Call of duty 4: Modern Warfare1
-
Call of Duty: World at War1
-
Infamous0
-
Red Faction : Guerilla0
-
Prototype0
-
Call of Juarez: Bounds in Blood0
-
-
2. Op welke game stem je die nog uit moet komen?
-
Modern Warfare 20
-
Operation Flashpoint 2: Dragon Rising1
-
Assassins Creed 20
-
Battlefield 19431
-
Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.
Featured Replies
Recent actief 0
- Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
Wil je op een andere stemmen, post dit dan!
Beste forumleden,
Onlangs heb ik het topic geopent Beste Game 2009, door de vele lijstjes en de een beetje onduidelijke puntentelling werd het één grote vage bedoeling, daarom dacht ik eens helemaal opnieuw te beginnen, maar dit keer met niet Game of The Year maar met Game of the Month, zo kunnen we elke maand kijken welke game die maand het meest gespeeld word of waar je je het meest of verheugd. Er zullen elke maand twee poll's komen. In een poll staan games die al uit zijn, en daar kan je dus stemmen op de game die je het meest speelt, (als er een game tussenstaat die je niet hebt kan je daar ook op stemmen) en een poll waar de games staan waar je je het meeste op verheugd (games die dus nog niet uitzijn).
Het is de bedoeling dat er elke maand een nieuwe poll uitkomt, en dat de uitslagen hieronder in deze post worden gezet, zo kan je altijd even terugkijken. De poll's worden samengesteld door wat JULLIE er graag inwillen.
Dus het is de bedoeling om elke maand 1 reactie te plaatsen met de naam van twee games, als de maand voorbij is, kan je nog eens posten om weer twee games te nomineren. De games die het meeste gepost worden, komen in de poll. Met 2 games bedoel ik, 1 game die al uit is, en 1 game die nog niet uit is.
Het beste kan je het lijstje kopiëren:
Ik hoop dat jullie wat aan dit topic gaan hebben.
Stanboy96
Bewerkt: door .Stan