ik weet dat er al topics zijn die hier op lijken, maar met dit topic wil ik even een vergelijking van 2 nieuws berichten tegen het licht houden
Een tijd geleden werd er gesproken dat Microsoft een tijdelijke exclusiviteit had gekocht voor 50 miljoen van Rockstar.
En dat deze excluviteit na een "bepaalde tijd" (30 augustus zeggen sommige) zal vrij komen, en dus de 2 DLC's (TLaD en TBoGT) ook beschikbaar zouden worden voor de ps3
ik weet dat er al topics zijn die hier op lijken, maar met dit topic wil ik even een vergelijking van 2 nieuws berichten tegen het licht houden
Een tijd geleden werd er gesproken dat Microsoft een tijdelijke exclusiviteit had gekocht voor 50 miljoen van Rockstar.
En dat deze excluviteit na een "bepaalde tijd" (30 augustus zeggen sommige) zal vrij komen, en dus de 2 DLC's (TLaD en TBoGT) ook beschikbaar zouden worden voor de ps3
Link
link2
link3
Wat er nu weer in de lucht is geslingert, is het volgende;
In 2010 komen er nóg 2 DLC's uit, voor zowel 360 en ps3.
link
link2
wat ik me afvraag is het volgende;
zouden ze met die 2 "extra DLC's" waar ze het over hebben, niet gewoon de "oude 360 DLC's" zijn voor het playstation netwerk?
en wie weet er nog meer te vertellen over de "tijdelijke" exclusiviteit die stopt op 30 augustus?
Bewerkt: door SUPERKoRT