Geplaatst: 8 juli 200915 jaren comment_1408024 Hallo, hier een rijtje van alle speciale voertuigen. Ik kon het niet op WikiGta vinden en ook niet op het forum. Dus ik dacht laat ik het maar doen. Is het er wel dan mag er een slotje op. Kan je alleen krijgen in de missie Counterfeit Count Ballot Van Avenger Kun je krijgen in de zijmissie Avenging Angels. Bickel'76 Kun je krijgen na het afleggen van 100 fares in de zijmissie Taxidriver. Manchez Kun je krijgen na het voltooien van Bumps & Grinds. Campaign Rumpo Kun je alleen krijgen tussen de missie's Making Toni en Counterfeit Count. Zwarte Thunder-Rodd Staat niet op de afbeelding maar je kan het krijgen bij de missie Grease Sucho Knal rode of licht blauwe Cheetah Lees mijn Tut: Hij krijg ik een rode Sanchez. Maar dit keer niet in de missie Red light racing maar in de missie Wi-Cheetah Run. Rode of licht blauwe Sanchez Lees mijn Tut Gele patriot Je kunt het krijgen in de missie False Idols. Dit was het zo'n beetje denk ik. De afbeeldingen heb ik gebruikt van WikiGta. Alle rechten zijn voorbehouden. Als ik iets heb vergeten kunnen jullie het melden. En voor de duidelijkheid, ik vind het leuk om zulke dingen als dit te maken vandaar al die tuts. Fouten, opmerkingen, reacties en suggesties zijn natuurlijk welkom. Bewerkt: 11 augustus 200915 jaren door Zero-two
Geplaatst: 23 juli 200915 jaren Auteur comment_1421883 We zijn er benieuwd naar Maar doe maar op je gemak . Ook komt er een topic over hoe je het beste een stuntvideo kan maken. Welke stunts het beste zijn, welke software om op te nemen en om welke software om te publiceren.
Hallo, hier een rijtje van alle speciale voertuigen.
Ik kon het niet op WikiGta vinden en ook niet op het forum.
Dus ik dacht laat ik het maar doen. Is het er wel dan mag er een slotje op.
Ballot Van
Avenger
Kun je krijgen in de zijmissie Avenging Angels.
Bickel'76
Kun je krijgen na het afleggen van 100 fares in de zijmissie Taxidriver.
Manchez
Kun je krijgen na het voltooien van Bumps & Grinds.
Campaign Rumpo
Kun je alleen krijgen tussen de missie's
Making Toni en Counterfeit Count.Zwarte Thunder-Rodd
Staat niet op de afbeelding maar je kan het krijgen bij de missie
Grease SuchoKnal rode of licht blauwe Cheetah
Lees mijn Tut:
Hij krijg ik een rode Sanchez.Maar dit keer niet in de missie Red light racing maar in de missie Wi-Cheetah Run.
Rode of licht blauwe Sanchez
Lees mijn
TutGele patriot
Je kunt het krijgen in de missie False Idols.
Dit was het zo'n beetje denk ik.
De afbeeldingen heb ik gebruikt van WikiGta.
Alle rechten zijn voorbehouden.
Als ik iets heb vergeten kunnen jullie het melden.
En voor de duidelijkheid, ik vind het leuk om zulke dingen als dit te maken vandaar al die tuts.
Fouten, opmerkingen, reacties en suggesties zijn natuurlijk welkom.
Bewerkt: door Zero-two