Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
  • Reacties 36
  • Bezichtigingen 3.6k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1409761
Dan kan het dus zijn dat óf jullie allebei geen mods kunnen installeren, óf die mods zijn gewoon niet goed. Het zo zomaar kunnen dat bepaalde mods elkaar in de weg liggen, en dan krijg je dit soort foutmeldingen.

Probeer de mods gewoon één voor één te installeren en dan zie je vanzelf welke mod corrupt is.

ik denk het 2e, ik heb naar mijn weten de readme's compleet gevolgt, maar werken ho maar.

Ik heb zelf 2 mods geinstalleert, de supra en een coquette m, bij deze 2 mods wil hij al niet meer opstarten.

Het zal eventueel kunnen komen door de tool die ik gebruik, openIV, ik zal het ff met sparkIV proberen, als hij het daarmee wel doet, weet ik waar eht aan ligt.

Ik weet vrijwel zeker dat het aan OpenIV ligt, hun rebuilden klopt voor geen meter, het veroorzaakte corruptie van alle files die na de gemodde file kwam in de archive. Ik heb nu geinstalleert met SparkIV en het rebuilden lijkt te kloppen, ik zal asap hem ff testen(ik moet switchen namelijk) of eht werkt, dat zoudne jullie nu ook evt kunnen oden, volg de readme juist en gebruik spark, dan meot het te doen zijn.

ik volg altijd de read me

en er komt hier nooit een andere tool dan spariv in ;)

Geplaatst:
comment_1409787

rechter muisknop en dan als administrator uitvoeren.

Ik las net iets over dat models corrupt kunnen raken, dan ontstaa tde SMPA60 error, de auto mod die jij hebt gebruikt is gewoon corrupt.

De export filter die gebruikt word is nog heel erg beta ne het kan dus fout gaan, jij hebt 1 vna die foute mods.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1409916
rechter muisknop en dan als administrator uitvoeren.

Ik las net iets over dat models corrupt kunnen raken, dan ontstaa tde SMPA60 error, de auto mod die jij hebt gebruikt is gewoon corrupt.

De export filter die gebruikt word is nog heel erg beta ne het kan dus fout gaan, jij hebt 1 vna die foute mods.

jah dat admin ding wist ik al

maar dat had je kunnen weten had gezegt dat ik spariv al als admin had gedaan maar ok

hoe kun je zoits zien??

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1411861
nee.

maar hoe installeer jij je mods nou dan?

heel makkelijk namelijk:

eerst de wft en de wtd ofz00w vervangen (natuurlijk wel back-upen)

en dan die cijfertjes vervangen EDIT: ik bedoel naturlijk de bestuuring :D

Bewerkt: door ditmar154

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1412872

ok heb het rebuilden al gevonden maar ik kom er net achter dat als ik met een gemodde auto langs 2 punten rij dat de game dan gewoon door gaat, ga ik daarintegen er met een niet gemodden (stock) auto langs deze 2 punten dan crasht mijn game iemand een idee

het zijn ongeveer deze 2 punten http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=I...415,212|429,214

Bewerkt: door ditmar154

• 5 weken later...
Geplaatst:
comment_1448760

ik zit nu ook met zo probleem,

ik speel ongeveer 20min en krijg dan die foutmelding

ik heb best veel auto's Geïnstalleerd laat ik zeggen zo'n 35/40

moet ik nu een heel wat weg halen of is er een andere optie

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.