Geplaatst: 9 juli 200915 jaren comment_1408801 Hoe heet dat ene liedje in de stripclub als je een private dance neemt en niet die van rick james come into my life het eerste liedje volgens mij
Geplaatst: 9 juli 200915 jaren comment_1408921 Hoe heet dat ene liedje in de stripclub als je een private dance neemt en niet die van rick james come into my lifehet eerste liedje volgens mij Misschien kun je proberen om bij google wat woorden in te typen die in dat liedje worden gezongen En bij de ene stripclub draait de muziek geloof ik in een andere volgorde dus het is makkelijker als je zegt welke stripclub je bedoelt Bewerkt: 9 juli 200915 jaren door Jarno91
Geplaatst: 9 juli 200915 jaren Auteur comment_1408929 Hoe heet dat ene liedje in de stripclub als je een private dance neemt en niet die van rick james come into my lifehet eerste liedje volgens mij Misschien kun je proberen om bij google wat woorden in te typen die in dat liedje worden gezongen En bij de ene stripclub draait de muziek geloof ik in een andere volgorde dus het is makkelijker als je zegt welke stripclub je bedoelt Ja gevonden met google het was: Goldfrapps "Oh La La"
Geplaatst: 9 juli 200915 jaren comment_1408991 Er is ook nog dat rap liedje, Shake Ya Ass van Mystikal
Geplaatst: 9 juli 200915 jaren comment_1409009 Er is ook nog dat rap liedje, Shake Ya Ass van Mystikal Ja best wel een leuk nummer Vind het de leukste van allemaal die ze daar draaien Bewerkt: 9 juli 200915 jaren door Jarno91
Geplaatst: 10 juli 200915 jaren comment_1409096 In Honkers draaien ze ElectroChoc en in de Triangle Club The Vibe. Bewerkt: 10 juli 200915 jaren door Dvt
Geplaatst: 10 juli 200915 jaren comment_1409109 Je kunt ook doormiddel van een nummer de muziek opvragen en dan krijg je de naam via een sms. Ik zal straks even voor je kijken.
Geplaatst: 10 juli 200915 jaren comment_1409147 Je kunt ook doormiddel van een nummer de muziek opvragen en dan krijg je de naam via een sms. Ik zal straks even voor je kijken. Dat gaat toch niet in een stripclub als je in die kamer zit waar ze aan het dansen is voor je
Geplaatst: 10 juli 200915 jaren comment_1409162 Volgens mij wel hoor. Hoe wil je dat doen als je niet kunt bellen In die stripclub kun je wel bellen ja maar niet als je in dat kamertje zit waar ze dansen voor je
Geplaatst: 10 juli 200915 jaren comment_1409605 Dat is Zit, dat werkt alleen in een auto Nope, bij elk liedje dat je kunt horen, kan je Zit! bellen Als er voor je gedanst wordt niet geloof ik, maar als je ergens staat waar je een liedje hoort dat je leuk vindt, kan je wel bellen..
Geplaatst: 10 juli 200915 jaren comment_1409645 Dat is Zit, dat werkt alleen in een auto Nope, bij elk liedje dat je kunt horen, kan je Zit! bellen Als er voor je gedanst wordt niet geloof ik, maar als je ergens staat waar je een liedje hoort dat je leuk vindt, kan je wel bellen.. Ja dat kan ook echt als er van die wijven voor je aan het dansen zijn, wat een cutscene is (met verschillende camera standpunten).
Hoe heet dat ene liedje in de stripclub als je een private dance neemt en niet die van rick james come into my life
het eerste liedje volgens mij