Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1408921
Hoe heet dat ene liedje in de stripclub als je een private dance neemt en niet die van rick james come into my life

het eerste liedje volgens mij

Misschien kun je proberen om bij google wat woorden in te typen die in dat liedje worden gezongen

En bij de ene stripclub draait de muziek geloof ik in een andere volgorde dus het is makkelijker als je zegt welke stripclub je bedoelt ;)

Bewerkt: door Jarno91

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1408929
Hoe heet dat ene liedje in de stripclub als je een private dance neemt en niet die van rick james come into my life

het eerste liedje volgens mij

Misschien kun je proberen om bij google wat woorden in te typen die in dat liedje worden gezongen

En bij de ene stripclub draait de muziek geloof ik in een andere volgorde dus het is makkelijker als je zegt welke stripclub je bedoelt ;)

Ja gevonden met google het was: Goldfrapps "Oh La La"

Geplaatst:
comment_1409147
Je kunt ook doormiddel van een nummer de muziek opvragen en dan krijg je de naam via een sms. Ik zal straks even voor je kijken.

Dat gaat toch niet in een stripclub als je in die kamer zit waar ze aan het dansen is voor je

Geplaatst:
comment_1409605
Dat is Zit, dat werkt alleen in een auto :7

Nope, bij elk liedje dat je kunt horen, kan je Zit! bellen ;)

Als er voor je gedanst wordt niet geloof ik, maar als je ergens staat waar je een liedje hoort dat je leuk vindt, kan je wel bellen.. :)

Geplaatst:
comment_1409645
Dat is Zit, dat werkt alleen in een auto :7

Nope, bij elk liedje dat je kunt horen, kan je Zit! bellen ;)

Als er voor je gedanst wordt niet geloof ik, maar als je ergens staat waar je een liedje hoort dat je leuk vindt, kan je wel bellen.. :)

Ja dat kan ook echt als er van die wijven voor je aan het dansen zijn, wat een cutscene is (met verschillende camera standpunten). :bonk:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.