Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Te hoog?

Hallo

Ik ben van plan om binnenkort een nieuwe computer te gaan kopen. Op de computer die ik nu heb werkt Gta 4 niet dus dat moet op de nieuwe computer wel werken. Maar ik ga wel een computer kopen die aardig vooruit loopt op de systeemeisen van games van vorig jaar en dit jaar (als dat kan). Nu is mijn vraag (niet alleen voor Gta): Kan het zijn dat een game niet meer werkt omdat bijvoorbeeld de videokaart te nieuw is of iets anders dat te nieuw is ?

Misschien zijn er al andere pagina's over dit onderwerp, mocht dit zo zijn zet dan even een linkje naar die pagina.

Cylas

Featured Replies

Hallo

Ik ben van plan om binnenkort een nieuwe computer te gaan kopen. Op de computer die ik nu heb werkt Gta 4 niet dus dat moet op de nieuwe computer wel werken. Maar ik ga wel een computer kopen die aardig vooruit loopt op de systeemeisen van games van vorig jaar en dit jaar (als dat kan). Nu is mijn vraag (niet alleen voor Gta): Kan het zijn dat een game niet meer werkt omdat bijvoorbeeld de videokaart te nieuw is of iets anders dat te nieuw is ?

Misschien zijn er al andere pagina's over dit onderwerp, mocht dit zo zijn zet dan even een linkje naar die pagina.

Cylas

onmogelijk.

t wordt alleenmaar beter.

Het moet geen problemen opleveren in de meeste gevallen. Wat wel kan is dat je een Game uit 1999 wilt gaan draaien op een Quad Core, dat je spel veel te snel loopt. Dus niet normale spelsnelheid maar echt 600 FPS. Én misschien dat oudere programma's niet werken op je nieuwe besturingssysteem.

Oja, wil je een goede PC die de nieuwste games goed kan draaien, ben je ongeveer 600-800 euro kwijt. Heb je al wat op het oog, of moeten wij wat voor je samenstellen?

• Author
Oja, wil je een goede PC die de nieuwste games goed kan draaien, ben je ongeveer 600-800 euro kwijt. Heb je al wat op het oog, of moeten wij wat voor je samenstellen?

Ja ik heb al wat op het oog, maar ik weet het nog zo net niet of het dat wel wordt.

Cylas

P.S. ik heb GEEN hulp nodig :slotje:

Edited by Cylas