Jump to content
Geplaatst:
comment_1409638

weet iemand iets wat ik kan doen op gta 4 alleen of met anderen of wil er iemand met mij iets doen op gta4 want ik verveel me wel soms terwijl je een enorme vrijheid hebt op gta4 maar ik weet niet wat ik kan doen iemand ideeën?

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1410604
Je kan je auto tussen 2 dingen zetten waardoor niemand langs geen enkele kant buiten kan.

En dan zou er een pooier moeten komen?

:schater:

Maar je heb genoeg te doen. Ik doe altijd Jackass. Ga dood op de pijnlijkste manieren die jij je kunt bedenken. Of laat iemand doodgaan op de pijnlijkste manier.. ^_^

Even over die schommelglitch. De schommelglitch is een bekende glitch in GTA IV. Klik hier om de locatie te bekijken via GTA SnapMap.

Je moet met een auto tegen het midden van de schommel aanrijden, na een tijdje wordt je letterlijk en figuurlijk gelanceerd.

Gebruik dit alleen in multiplayer of Party Mode, te vinden in het ''Multiplayer'' menu op je telefoon, want als je dit in de singleplayer doet ga je geheid dood.

Bewerkt: door FireFighter

Geplaatst:
comment_1410687
Je kan je auto tussen 2 dingen zetten waardoor niemand langs geen enkele kant buiten kan.

En dan zou er een pooier moeten komen?

:schater:

Maar je heb genoeg te doen. Ik doe altijd Jackass. Ga dood op de pijnlijkste manieren die jij je kunt bedenken. Of laat iemand doodgaan op de pijnlijkste manier.. ^_^

Even over die schommelglitch. De schommelglitch is een bekende glitch in GTA IV. Klik hier om de locatie te bekijken via GTA SnapMap.

Je moet met een auto tegen het midden van de schommel aanrijden, na een tijdje wordt je letterlijk en figuurlijk gelanceerd.

Gebruik dit alleen in multiplayer of Party Mode, te vinden in het ''Multiplayer'' menu op je telefoon, want als je dit in de singleplayer doet ga je geheid dood.

Je gaat toch niet altijd dood(met een motor wel natuurlijk)?

Geplaatst:
comment_1413463

ik had op youtube ook zoon mod gezien dat iemand een dikke raket op zen motor had gezet en hoger als een helikopter kon komen :puh:

Bewerkt: door patboy6

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1426224

Je hebt huizen in GTA IV waar ze in de achtertuin een zwembad met water hebben. Je kunt dan gaan vliegen met een helikopter en proberen precies in dat water te vallen. Zodat je de val overleefd. Best een leuke uitdaging, het is mij nog nooit gelukt :-( .

Geplaatst:
comment_1426477

Ik ga altijd met een heli naar het gebouw dat het dichtstbij staat tegen de brug op Colony Island en begin met een Wanted Level van 2 sterren en eindig ik op 6 sterren! Een voordeel daarvan is: je wordt niet vanaf die brug beschoten, maar alleen door heli's! Doe ik altijd als ik me verveel...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.