Het schijnt dat veel mensen hier problemen mee hebben, zou het heel erg waarderen als iemand mij hier door heen helpt, had mezelf gezegd 1 save zelf te doen zonder cheats, maar ben een ramp met vliegen.
sinds volgens mij alleen -Matthijs- dit doet/echt goed in is? ga ik ondertussen verder met tags verzamelen en dat soort dingen, alles wat ik verder eigenlijk nog kan doen. Mocht iemand het toch willen proberen, vraag dan alsjeblieft een geupdate save file aan dankjewel
Missie: Flying School
Cheaten: nee
Versie: 2.0
Overig:
Het schijnt dat veel mensen hier problemen mee hebben, zou het heel erg waarderen als iemand mij hier door heen helpt, had mezelf gezegd 1 save zelf te doen zonder cheats, maar ben een ramp met vliegen.
sinds volgens mij alleen -Matthijs- dit doet/echt goed in is? ga ik ondertussen verder met tags verzamelen en dat soort dingen, alles wat ik verder eigenlijk nog kan doen. Mocht iemand het toch willen proberen, vraag dan alsjeblieft een geupdate save file aan
dankjewel
GTASAsf1.b
Bewerkt: door Averzaath
Dubbelpost samengevoegd, gebruik in het vervolg de [Bewerk] knop om je laatste bericht aan te passen.