Ik heb een filterscript gemaakt waarmee je gemakkelijk AddStaticVehicle lines en CreateExplosion lines kunt maken. De primaire reden voor het maken van dit script is het oefenen met dcmd en sscanf. Het script is overzichtelijk en dus makkelijk om van te leren, bijvoorbeeld van mijn "/spawn" command. De include "dutils" is bij het filterscript meegeleverd.
Inhoud van het script:
Dit script heeft vier commands:
/addstaticvehicle [color1] [color2] (in plaats van "/addstaticvehicle" is "/asv" ook mogelijk)
/createexplosion [type 0-13] [radius] (in plaats van "/createexplosion" is "/ce" ook mogelijk)
/spawn [vehicle ID/naam, stuk van de naam]
/help (geeft alle commands weer)
Alle commands zijn in dcmd en sscanf.
De bestanden worden opgeslagen in de map scriptfiles.
JoshTheboss scriptool
gemaakt door: JoshTheBoss
Introductie:
Ik heb een filterscript gemaakt waarmee je gemakkelijk AddStaticVehicle lines en CreateExplosion lines kunt maken. De primaire reden voor het maken van dit script is het oefenen met dcmd en sscanf. Het script is overzichtelijk en dus makkelijk om van te leren, bijvoorbeeld van mijn "/spawn" command. De include "dutils" is bij het filterscript meegeleverd.
Inhoud van het script:
Dit script heeft vier commands:
/addstaticvehicle [color1] [color2] (in plaats van "/addstaticvehicle" is "/asv" ook mogelijk)
/createexplosion [type 0-13] [radius] (in plaats van "/createexplosion" is "/ce" ook mogelijk)
/spawn [vehicle ID/naam, stuk van de naam]
/help (geeft alle commands weer)
Alle commands zijn in dcmd en sscanf.
De bestanden worden opgeslagen in de map scriptfiles.
Credits:
Dracoblue voor de include "dutils".
Dracoblue: voor dcmd en sscanf
Betamaster: voor de voertuignamen
Simon Campbell: voor GetVehicleModelIDFromName
En Y_Less: voor GetXYInFrontOfPlayer
Big Boss voor het helpen met mijn bugs
_O_ 
Download:
JoshTheBoss_scripttool.rar
Bewerkt: door JoshTheBoss