Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Eiland voor GTA Amsterdam

Hoi iedereen daar ben ik weer :tu: we gaan met de mod een nieuw eiland maken ik hoop dat iemand alvast gan beginnen ik had een kaartje gemaakt ik zal de foto f uploaden de kaart heb ik nu vernieuwd maar probeer je op deze kaart te concenteren.

Ik ga een nieuwe pc kopen ik zal mijn bestanden op cd zetten zodat we gewoon verder kunnen gaan met de GTA Amsterdam mod ik heb 1 vraag kan iemand een eiland maken ? het liefst met huizen erop in de Amsterdamse style ik heb zelf al mensen veranderd en hulpdiensten enzovoort kortom het eiland moeten we nog hebben met de grachten en vele dingen zelf heb ik goede ideen voor de mod nogmaals een oproep om mee te doen aan het modding team

Alvast bedankt, Joost :tu:

het uploaden mislukte :N

Featured Replies

Ik denk niet dat veel mensen staan te popelen om een ''compleet eiland met huizen en grachten in Amsterdamse stijl'' willen maken. Ten eerst is het een complete klus om zoiets kunnen maken en vervolgens ingame te zetten. Daarbij hebben we nog niets van je werk gezien, post een paar screens van wat je al af hebt en misschien trek je meer mensen. Daarbij zou ik klein beginnen, ga niet gelijk een hele nieuwe GTA maken maar maak een nieuw eilandje ofzo. Desnoods maak je een klein eilandje en vervang je GTA, hierdoor vervang je alles maar het blijft toch klein.

Grtz RD :cya:

Als ik jouw was zou ik een klein dorpje nemen, dat is al moeilijk genoeg. :puh:

Inderdaad, want als je die eiland helemaal met al die textures, logo's en zorgen dat het ook goed werkt ben je wel misschien een halfjaar bezig! :Y

Inderdaad, want als je die eiland helemaal met al die textures, logo's en zorgen dat het ook goed werkt ben je wel misschien een halfjaar bezig! :Y

Misschien wel 5 jaar :dans: