Jump to content
Geplaatst:
comment_1410641

Revolution-Designer

Presenteert

Platform Training

Platform Training (PT) is een TC, PT bestaat uit 3 delen (parts) elk met zijn eigen unieke storyline. PT heeft ondertussen 2 releases achter de rug, momenteel ben ik bezig met versie 0.5.

1jsw7m.jpg

Informatie

PT Part 1 is het eerste deel uit de Platform Training reeks. Part 1 bevat het begin van het verhaal. Jij bent Jack, een commando uit het Amerikaanse leger. Aangezien jij de beste van de beste bent, heb jij de eer gekregen om het nieuwe simulatie systeem van het leger te testen. In de simulatie gaat alles goed, totdat er een complicatie in het systeem ontstaat, je merkt hier niks aan en gaat gewoon verder met je missie. Wat er ondertussen wel gebeurt, is dat het systeem zijn eigen simulatie maakt, niemand heeft nog iets in de hand terwijl jij vecht voor je leven in het systeem.

Part 1 laat je kennismaken met het eerste platform waarop je een aantal objectives moet uitvoeren, vervolgens kom je voor hetere vuren te staan...

Screens

1071k3r.jpg

(New Part 1)

350nyiw.jpg

(Boat chase)

33viy2s.jpg

(Helicopter fight)

Video's

http://www.youtube.com/watch?v=e4dzuF2tgs8

Downloads

Hieronder staan links om versie 0.2 te downloaden, 0.2 bevat het nieuwe Part 1 en de oude Part 2 en 3.

Megaupload

GTAGarage

ModdB

2ivmwhy.jpg

Informatie

Part 2 is de opvolger van Part 1, Part 2 zet het verhaal voort waar Part 1 mee begonnen is. De complicatie in het systeem heeft voor een ware oorlog gezorgd in de simulatie. Jij sluit je aan bij de Agents. Een groep die het opneemt tegen de soldiers, jouw vijand. Door verschillende dingen uit te voeren probeer je de soldiers te stoppen..

Part 2 zal je rondleiden over het 2e platform dat zo'n 200 meter hoog in de lucht hangt.

Screens

part2dr.jpg

screen5a.jpg

Video's

http://www.youtube.com/watch?v=wcpWXSb-d6o

Downloads

Hieronder staan links om versie 0.2 te downloaden. 0.2 bevat de oude versie van Part 2, het kan dus zijn dat deze versie helemaal niet op Part 1 aansluit. Dit word verholpen in versie 0.5.

Megaupload

GTAGarage

ModdB

14wyjvm.jpg

Informatie

Part 3 is het laatste deel in de PT reeks. Part 3 zal een einde maken aan het verhaal. In Part 3 ga je het systeem zelf te lijf, je ziet in dat de soldiers bevechten geen enkele zin in heeft. Daarom ga je op zoek naar de zwakte punten van het systeem in de simulatie.

Part 3 bevat ook een nieuw platform, zo'n 100 meter in de lucht.

Screens

part3c.jpg

part3e.jpg

part3f.jpg

Video's

http://www.youtube.com/watch?v=aoxlQb4vLJs

Downloads

Hieronder staan links die leiden naar een download locatie van versie 0.2, deze versie bevat de oude versie van Part 3. Part 3 kan dus niet helemaal aansluiten op Part 1, dit word verholpen in versie 0.5.

Megaupload

GTAGarage

ModdB

Ervaar Platform Training zelf en download de nieuwste versie!

Bewerkt: door Revolution-Designer

• Reacties 83
  • Bezichtigingen 13.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1518953
Waarom worden andere mods van anderen de hemel in geprezen en waarom krijg ik dan maar een paar reacties die misschien helemaal niet gemeend zijn?

Dat gevoel kan ik begrijpen. Heb het gevoel dat hoe slechter de mods, hoe (relatief) meer reacties. Natuurlijk niet altijd, maar wel vaak. Als je kijkt naar hoeveel texture mods hier 100 reacties krijgen... :duh:

Maar ik moet heel eerlijk bekennen, dat ik dit topic al een tijdje niet meer bekeken had. :$ En ik moet zeggen, ik ben blij verrast! Het ziet er heel netjes en verzorgd uit. Inderdaad is er weinig aankleding. Er zijn genoeg leuke objecten in SA zelf die je erbij zou kunnen spawnen, bijvoorbeeld objecten uit dat huis van die vietnam-generaal, waar je in de missie Home Invasion moet zijn. Daarnaast kan je ook wat meer maken m.b.v. animaties, die kon ik niet zien in het filmpje (als ze er wel zijn, neem ik mijn woorden terug :puh:). Verder kan je er ook meer een verhaal in maken, door de cutscenes uit te breiden of te veranderen. Hoe dan ook, dit vind ik één van de meest veelbelovende projecten van dit forum, succes met de afronding. ;)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1519805

Heel erg bedankt Dutchy! Ik zal kijken of ik je raad kan opvolgen maar dat zal dan in de volgende versie komen!

Vandaag zal ik Platform Training Beta version 0.1 releasen! :dans:

Ik zal de mod in de download database updaten, wanneer dat klaar is kun je hem Hier downloaden: >Klik<

Grtz RD :cya:

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_1544232

Misschien handig om bij een "trailer" (bij gebrek aan beter woord) wat meer in-game footage erbij te hebben? Deze "trailer" wekt niet echt mijn interesse, en dat zou het wel moeten doen... Marketing :puh:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1544236

Misschien handig om bij een "trailer" (bij gebrek aan beter woord) wat meer in-game footage erbij te hebben? Deze "trailer" wekt niet echt mijn interesse, en dat zou het wel moeten doen... Marketing :puh:

Weet ik, maar ik heb nog niet zoveel in-game footage. Ik wil alleen even laten zien dat ik niet gestopt ben. ^_^

• 3 weken later...
Geplaatst:
comment_1557379

Zeer nice, gameplay ziet er goed uit! Deel 1 heb ik gedeeltelijk gespeeld. Enige minpuntje aan de mod is de grafische kwaliteit: de models mogen wat mooier. Ik weet dat je het niet nodig vindt voor de mod, maar hé: het oog wil ook wat.

Keep it up! Meest geslaagde TC uit Nederlandse hoek volgens mij..

Geplaatst:
comment_1557381

Hier ben ik dus erg jaloers op, ik heb het me wel eens afgevraagd, maar kwam er niet uit hoe ik dit moest maken. Ik ga het binnenkort ook eens proberen (voor de lol), maar ik wil dit zeker ook kunnen. Zeer knap dat jij dit kan maken.

Mooi met de camera gespeelt en knap om die actors op de boot neer te zetten zonder dat ze eraf vallen. Ik zal je script nog eens doorkijken om te zien hoe je dat hebt gedaan.

KUTGW! :tu:

Bewerkt: door Bierbuikje

Geplaatst:
comment_1557601

nice RD, ziet er al een stuk interessanter uit dan hoe 't eerst er uit zag. Zoals Puma zegt mogen de models soms wel iets meer details, maar verder ziet 't er erg leuk uit om te spelen :)!

@Bierbuikje: Dat balkje staat uitgelegd in een tutorial van Dutchy3010 & PatrickW, als je die eens bekijtk kom je er denk ik wel uit ;).

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1564101

Release PT 0.2

Bij deze release ik versie 0.2 van Platform Training. Er zijn veel veranderingen aangebracht aan deze nieuwe versie en met deze release komt de mod weer wat dichter bij de full version. Ik heb even op een rijtje gezet wat deze release toevoegd/fixt:

• Een klein nieuw platform naast het eerste platform.
  • Een volledig nieuw gescripte Part 1, beter dan de vorige versie.
  • Paar kleine fixes aan het eerste platform.
  • Part 3 werkt nu zoals het hoort, geen bug meer bij het eerste gevecht waardoor je niet meer verder kunt spelen.

Download:

Het is momenteel niet mogelijk om PT 0.2 te uploaden in de DB van GTAForum, er is nog wel mogelijkheid om te downloaden via Megaupload.

Megaupload

GTAGarage

ModdB

Screens:

96iwxz.jpg

281el9d.jpg

De volgende release zal een nieuw gescript Part 2 bevatten en eventuele aanpassingen aan Part 3. Deze versie is te verwachten ergens in Februari, hoogst waarschijnlijk Maart.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.