Jump to content
Geplaatst:
comment_146068

als je onschuldige mense neerslaat komt er dan vlugger politie dan in Vice City?

en hoeveel geld krijg je gemiddeld als je zo'n persoon dood slaat?

hebbe sommige gewone burgers ook wapens?

als verder nog iemand vragen heeft kan ie ze hier stelle inplaats van steeds weer andere topics te opene :D

wel degene met n PC die t spel nog niet hebbe en wat willen weten over het spel :D

• Reacties 365
  • Bezichtigingen 15.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_146741

kinderen is gewoon te erg ze zullen er ook niet echt dieren ofzo in doen ofwel dat is ook erg als je ze gaat afknallen, vissen enzo blijfen wel maar ik denk niet dat er bijv. koeien komen

Geplaatst:
comment_146743
kinderen is gewoon te erg ze zullen er ook niet echt dieren ofzo in doen ofwel dat is ook erg als je ze gaat afknallen, vissen enzo blijfen wel maar ik denk niet dat er bijv. koeien komen

Als er kinderen en dieren in komen ga ik het niet eens kopen. ;)

Geplaatst:
comment_146753
Ik zou het niet eens durven in het spel om een kind of dier dood te schieten :(

Ik zou ze bij mijn gang toe voegen. :puh:

Nee, maar ik zal het dan niet kopen, niet zo zeer omdat het grof is maar dan vind gewoon niet meer leuk, ik vind dieren en kinderen niet passen in zo'n game als GTA.

Geplaatst:
comment_146755

het is gewoon te erg :angry:

dus ze doen het vast niet er zal dan ook heel veel protest komen,

en ik heb nog een vraagje is meschien een beetje dom maar hoe doe je zo'n afbeeldingen onder de tekst die je geschreven hebt bijv. MegaTech heeft radio los santos

moet dan me imageshack ofzo??

Bewerkt: door C-J_Redman

Geplaatst:
comment_147199

deze heb ik gewoon van google gehaald hoor :lol:

ik heb een leuk programmatje waar je dit soort dingen kunt maken alleen weet ik niet hoe ik ze hier in moet zetten... je moet hier een url adres aangeven maar ik weet dus niet hoe je mijn afbeeldingen er hier inzet

Geplaatst:
comment_147433

Dit topic ging toch over wie vragen had over gta???

Mijn vragen:

1. Hoe groot is SA nou eigenlijk, en dan bedoel ik vooral hoelang je er nou over doet om van de ene naar de andere kant te rijden???

2. Is het aan het begin al mogelijk om door heel SA te rijden? Dan krijg je toch politie achter je aan? Zijn er dan ook delen die afgesloten zijn net als in VC?

3. Zo ja, kan je dan in het begin ook al vliegen???

De rest van de vragen borrelen wel een andere keer naar boven :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.