Geplaatst: 12 juli 200915 jaren comment_1411292 Hier ben ik weer, Ik heb een Rhino gespawnt in een missie maar om de een of andere reden zit dat ding op slot. 0674: set_car_model #RHINO numberplate "TIBER" $RHINO = Car.Create(#RHINO, 102.7301, -2396.465, 5.304692) Car.Angle($RHINO) = 270.0 Car.Health($RHINO) = 1500 Ik heb al een aantal andere codes geprobeerd om hem open te kraken zoals deze: 0519: set_car $RHINO locked 0 Iemand een idee? Grtz RD
Geplaatst: 12 juli 200915 jaren comment_1411296 0519: set_car $RHINO locked 0 De nul (0) staat voor 'ON'. Dus met deze code heb je hem op slot gezet, de 1 staat voor off. Dan zou hij niet meer op slot moeten zitten.
Geplaatst: 12 juli 200915 jaren Auteur comment_1411310 0519: set_car $RHINO locked 0De nul (0) staat voor 'ON'. Dus met deze code heb je hem op slot gezet, de 1 staat voor off. Dan zou hij niet meer op slot moeten zitten. Geen effect, hij zit nog steeds op slot.
Geplaatst: 12 juli 200915 jaren comment_1411323 Show is je hele code. Ik had dit probleem geloof ik ook is XD
Geplaatst: 12 juli 200915 jaren Auteur comment_1411326 0674: set_car_model #RHINO numberplate "TIBER" $RHINO = Car.Create(#RHINO, 102.7301, -2396.465, 5.304692) Car.Angle($RHINO) = 270.0 Car.Health($RHINO) = 1500 fade 1 1500 wait 1000 Camera.SetPosition(152.4302, -2373.215, 12.95349, 0.0, 0.0, 0.0) Camera.PointAt(102.7301, -2396.465, 5.304692, 2) 00BB: show_text_lowpriority GXT 'NPLAT1' time 4000 flag 1 wait 5000 fade 0 1000 wait 1500 0519: set_car $RHINO locked 1 Ik ga niet alles showen want dan weten jullie alles van Platform Training.
Geplaatst: 12 juli 200915 jaren comment_1411333 014B: $PARKED_RHINO = init_parked_car_generator #RHINO -1 -1 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at 2435.302 -1671.848 Die code kan je ook doen. coördinaten wel even changen. En dan is hij goed Want dan kan je er wel gewoon in. EDIT: Is dit in een cut scene? Ik weet niet of hij dan ook goed is Bewerkt: 12 juli 200915 jaren door CorrectHost
Geplaatst: 12 juli 200915 jaren Auteur comment_1411345 014B: $PARKED_RHINO = init_parked_car_generator #RHINO -1 -1 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at 2435.302 -1671.848 Die code kan je ook doen. coördinaten wel even changen. En dan is hij goed Want dan kan je er wel gewoon in. EDIT: Is dit in een cut scene? Ik weet niet of hij dan ook goed is Zorgt voor crash, weet iemand nog een oplossing?
Geplaatst: 12 juli 200915 jaren comment_1411351 Even wachten heb volgens mij iets verkeerds getypt XD Dit? :MODEL thread 'MODEL' 014B: $PARKED_RHINO = init_parked_car_generator #RHINO -1 -1 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at 2459.9041 -1659.4592 13.3047 angle 90.0 014C: set_parked_car_generator $PARKED_RHINO cars_to_generate_to 101 Maar dan co-ordinates veranderen! Je hebt aant eind van je script toch wel end thread staan? Bewerkt: 12 juli 200915 jaren door CorrectHost
Geplaatst: 12 juli 200915 jaren Auteur comment_1411361 Even wachten heb volgens mij iets verkeerds getypt XDDit? :MODEL thread 'MODEL' 014B: $PARKED_RHINO = init_parked_car_generator #RHINO -1 -1 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at 2459.9041 -1659.4592 13.3047 angle 90.0 014C: set_parked_car_generator $PARKED_RHINO cars_to_generate_to 101 Maar dan co-ordinates veranderen! Je hebt aant eind van je script toch wel end thread staan? Ik had hem al uit de originele opcode search tool, dus hij is goed. En ik heb aan het eind van m'n script end_thread staan natuurlijk. Bewerkt: 12 juli 200915 jaren door Revolution-Designer
Geplaatst: 12 juli 200915 jaren comment_1411370 Cargenerator is iets totaal anders dan car.create. Een cargenerator spawnt bijvoorbeeld iedere keer opnieuw. Je kunt met cargenerators niet bepaalde dingen doen zoals health zetten. http://www.gtaforum.nl/index.php?s=&sh...st&p=751952
Geplaatst: 12 juli 200915 jaren Auteur comment_1411579 Met een cargenerator blijven auto's dus telkens opnieuw spawnen en met car.create dus maar eenmalig. Ik denk dat ik maar een ander voertuig zal nemen in plaats van de rhino, aangezien het onmogelijk is om hem van het slot te krijgen.
Geplaatst: 12 juli 200915 jaren Auteur comment_1411690 Car.DoorStatus($RHINO) = 1 Wat zouden we toch zonder je moeten? Het werkt! Bewerkt: 12 juli 200915 jaren door Revolution-Designer
Geplaatst: 12 juli 200915 jaren comment_1411692 Een creatieve oplossing zoeken? Je had namelijk ook het volgende kunnen doen: 0129: 1@ = create_actor_pedtype 23 model #MALE01 in_car $RHINO driverseat 009B: destroy_actor 1@ Dan gaat hij ook open. Sneaky he.
Hier ben ik weer,
Ik heb een Rhino gespawnt in een missie maar om de een of andere reden zit dat ding op slot.
Ik heb al een aantal andere codes geprobeerd om hem open te kraken zoals deze:
Iemand een idee?
Grtz RD