Jump to content
Geplaatst:
comment_1411292

Hier ben ik weer, :7

Ik heb een Rhino gespawnt in een missie maar om de een of andere reden zit dat ding op slot. :duh:

0674: set_car_model #RHINO numberplate "TIBER" 
$RHINO = Car.Create(#RHINO, 102.7301, -2396.465, 5.304692)
Car.Angle($RHINO) = 270.0
Car.Health($RHINO) = 1500

Ik heb al een aantal andere codes geprobeerd om hem open te kraken zoals deze:

0519: set_car $RHINO locked 0

Iemand een idee?

Grtz RD :cya:

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1411326

0674: set_car_model #RHINO numberplate "TIBER" 
$RHINO = Car.Create(#RHINO, 102.7301, -2396.465, 5.304692)
Car.Angle($RHINO) = 270.0
Car.Health($RHINO) = 1500
fade 1 1500 
wait 1000 
Camera.SetPosition(152.4302, -2373.215, 12.95349, 0.0, 0.0, 0.0)
Camera.PointAt(102.7301, -2396.465, 5.304692, 2)
00BB: show_text_lowpriority GXT 'NPLAT1' time 4000 flag 1
wait 5000
fade 0 1000 
wait 1500
0519: set_car $RHINO locked 1

Ik ga niet alles showen want dan weten jullie alles van Platform Training. :7

Geplaatst:
comment_1411333

014B: $PARKED_RHINO = init_parked_car_generator #RHINO -1 -1 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at 2435.302 -1671.848

Die code kan je ook doen. coördinaten wel even changen.

En dan is hij goed :D Want dan kan je er wel gewoon in.

EDIT: Is dit in een cut scene?

Ik weet niet of hij dan ook goed is

Bewerkt: door CorrectHost

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1411345
014B: $PARKED_RHINO = init_parked_car_generator #RHINO -1 -1 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at 2435.302 -1671.848

Die code kan je ook doen. coördinaten wel even changen.

En dan is hij goed :D Want dan kan je er wel gewoon in.

EDIT: Is dit in een cut scene?

Ik weet niet of hij dan ook goed is

Zorgt voor crash, weet iemand nog een oplossing? :-(

Geplaatst:
comment_1411351

Even wachten heb volgens mij iets verkeerds getypt XD

Dit?

:MODEL
thread 'MODEL'
014B: $PARKED_RHINO = init_parked_car_generator #RHINO -1 -1 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at 2459.9041 -1659.4592 13.3047 angle 90.0 
014C: set_parked_car_generator $PARKED_RHINO cars_to_generate_to 101

Maar dan co-ordinates veranderen!

Je hebt aant eind van je script toch wel end thread staan?

Bewerkt: door CorrectHost

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1411361
Even wachten heb volgens mij iets verkeerds getypt XD

Dit?

:MODEL
thread 'MODEL'
014B: $PARKED_RHINO = init_parked_car_generator #RHINO -1 -1 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at 2459.9041 -1659.4592 13.3047 angle 90.0 
014C: set_parked_car_generator $PARKED_RHINO cars_to_generate_to 101

Maar dan co-ordinates veranderen!

Je hebt aant eind van je script toch wel end thread staan?

Ik had hem al uit de originele opcode search tool, dus hij is goed. En ik heb aan het eind van m'n script end_thread staan natuurlijk. :7

Bewerkt: door Revolution-Designer

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1411579

Met een cargenerator blijven auto's dus telkens opnieuw spawnen en met car.create dus maar eenmalig.

Ik denk dat ik maar een ander voertuig zal nemen in plaats van de rhino, aangezien het onmogelijk is om hem van het slot te krijgen. :?

Geplaatst:
comment_1411692

Een creatieve oplossing zoeken? Je had namelijk ook het volgende kunnen doen:

0129: 1@ = create_actor_pedtype 23 model #MALE01 in_car $RHINO driverseat 
009B: destroy_actor 1@

Dan gaat hij ook open. Sneaky he. :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.