Jump to content
  • Reacties 105
  • Bezichtigingen 7.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Druggebruik 90 leden hebben gestemd

1. 1. Gebruik jij een drug?

• Ja
      12
    • Soms
      14
    • Nee
      21
    • Nooit!
      44
    • Nooit meer! Ik had in het verleden een drugsverslaving!
      2

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1626812

Daar gebeurt het even goed als op elke andere plek.

Minder personen op een hoopje in het platteland => minder mogelijkheden om eventueel al aan drugs te geraken of veel druk van buitenaf om drugs te gebruiken... dus zou je toch kunnen stellen dat het daar minder voorkomt hoor :7 .

Geplaatst:
comment_1626818

Daar gebeurt het even goed als op elke andere plek.

Minder personen op een hoopje in het platteland => minder mogelijkheden om eventueel al aan drugs te geraken of veel druk van buitenaf om drugs te gebruiken... dus zou je toch kunnen stellen dat het daar minder voorkomt hoor :7 .

Zo simpel ligt het niet, op 'het platteland' zijn gewoon ontzettend veel gebruikers.

Geplaatst:
comment_1627243

Concerta (ADHD), slaappillen, spacecake, wiet en Sheiva Bhang.

Concerta sinds mijn 9 of 10de. Slaappillen sinds vorig jaar. Wiet had ik dit jaar nog en Sheiva Bhang ook.

Je bent 13 en zit al aan de wiet?

Geplaatst:
comment_1627248

Concerta sinds mijn 9 of 10de. Slaappillen sinds vorig jaar. Wiet had ik dit jaar nog en Sheiva Bhang ook.

:puh:

Geplaatst:
comment_1627252

Nee, hij wil alleen stoer overkomen. Niet dat dat goed lukt, want die :puh: smiley toont duidelijk aan dat hij even rood werd achter z'n oren toen hij besefte dat hij z'n leeftijd had ingegeven bij profiel en iedereen die kon zien en dan zou merken dat dat eigenlijk niet echt realistisch is. Tenzij je in de ghetto's woont natuurlijk.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

OT: alcohol bij speciale gelegenheden.

Bewerkt: door Velaro

Geplaatst:
comment_1627601

Nee, hij wil alleen stoer overkomen. Niet dat dat goed lukt, want die :puh: smiley toont duidelijk aan dat hij even rood werd achter z'n oren toen hij besefte dat hij z'n leeftijd had ingegeven bij profiel en iedereen die kon zien en dan zou merken dat dat eigenlijk niet echt realistisch is. Tenzij je in de ghetto's woont natuurlijk.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

OT: alcohol bij speciale gelegenheden.

Op hoeveel wil je wedden dat ik al geblowd heb?

Geplaatst:
comment_1627607

Op hoeveel wil je wedden dat ik al geblowd heb?

Jongens toch... laten we het er hier bij laten? :7 Dit gaat de verkeerde richting uit en Twister, dat is nu niet echt zoiets om trots op te wezen...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.