July 13, 200916 yr Leuke mod. Ziet er goed uit, misschien een idee om de texture van Omrop Fryslan over te laten gaan in de carcol.
July 14, 200916 yr Author Leuke mod. Ziet er goed uit, misschien een idee om de texture van Omrop Fryslan over te laten gaan in de carcol. weet je ook dan hoe je je eigen kleuren in carcols moet maken
July 14, 200916 yr Leuke mod. Ziet er goed uit, misschien een idee om de texture van Omrop Fryslan over te laten gaan in de carcol. weet je ook dan hoe je je eigen kleuren in carcols moet maken Maken niet, maar aanpassen wel. Hier is een handige tutorial voor het aanpassen van carcols, het is wel voor Vice City maar met een beetje testen en dingen uitproberen kun je de goede kleuren en nummers vinden. Edited July 14, 200916 yr by Revolution-Designer
July 14, 200916 yr Author Leuke mod. Ziet er goed uit, misschien een idee om de texture van Omrop Fryslan over te laten gaan in de carcol. weet je ook dan hoe je je eigen kleuren in carcols moet maken Maken niet, maar aanpassen wel. Hier is een handige tutorial voor het aanpassen van carcols, het is wel voor Vice City maar met een beetje testen en dingen uitproberen kun je de goede kleuren en nummers vinden. ok dat snap ik al maar toch bedankt!
July 15, 200916 yr Mooie mod! eens leuk dat er wat fries voor gta san andreas wordt gemaakt! Wtf, jij heet OnbekendeGTA en die ander OnbekendeIV. Klopt dit wel? Dit is misschien spam of off-topic maar ik vind het wel heel frappant.
July 15, 200916 yr Author Kloon. OnbekendeGTA is een goede vriend van mij (in real life). Hij heeft mij naam gekloond!
Simpele skin voor deze voertuigen.
downloadlink volgd