July 13, 200916 yr Ik wil mijn wagen aanpassen Ik heb zegmaar een auto waar ik een onderdeel vanaf wil halen welk programma kan ik daar het best voor gebruiken? ZModeler werkt er niet echt goed mee want dan wordt me auto wit ingame Help me aub Greetzz..
July 13, 200916 yr Ik wil mijn wagen aanpassen Ik heb zegmaar een auto waar ik een onderdeel vanaf wil halen welk programma kan ik daar het best voor gebruiken? ZModeler werkt er niet echt goed mee want dan wordt me auto wit ingame Help me aubGreetzz.. Dat komt omdat je hem eerst nog moet texturen, zie MTL voor tutorials
July 13, 200916 yr Author Ik wil mijn wagen aanpassen Ik heb zegmaar een auto waar ik een onderdeel vanaf wil halen welk programma kan ik daar het best voor gebruiken? ZModeler werkt er niet echt goed mee want dan wordt me auto wit ingame Help me aubGreetzz.. Dat komt omdat je hem eerst nog moet texturen, zie MTL voor tutorials Staat niet echt iets over
July 14, 200916 yr Author In zmodeler zegt hij nu dat geheugen vol zit.. Maar bij lokaal station zegt hij dat hij half vol zit Edited July 14, 200916 yr by fabian-trucker
Ik wil mijn wagen aanpassen Ik heb zegmaar een auto waar ik een onderdeel vanaf wil halen welk programma kan ik daar het best voor gebruiken? ZModeler werkt er niet echt goed mee want dan wordt me auto wit ingame Help me aub
Greetzz..