Ik heb mijn auto ingevoegd in San Andreas, maar nu wanneer ik hem laad staat geen enkel beweegbaar onderdeel op zijn juiste plaats.
bijvoorbeeld: De motorkap staat omhoog, de deuren naar beneden, de voorruit staat schuin...
Hoe kan ik dit oplossen zonder al te veel te knoeien met de Pivot points en de dummys in alle richting te draaien?
en nog een kleinigheid, mijn auto bljift ook wit.
In 3ds max heb ik 3 tga files die de texture geven.
Als ik dan mjin dff export, moet ik in mijn txd toch gewoon dezelfde files met dezelfde namen gebruiken??
Want als ik dat doe, kom ik een txd file uit van 600kb (na comprimeren) (mss te groot) en dan verschijnt de auto niet meer ingame, als ik de oude txd behoud blijft hij nogal logisch wit (op de nummerplaat na)
Hallo,
Ik heb mijn auto ingevoegd in San Andreas, maar nu wanneer ik hem laad staat geen enkel beweegbaar onderdeel op zijn juiste plaats.
bijvoorbeeld: De motorkap staat omhoog, de deuren naar beneden, de voorruit staat schuin...
Hoe kan ik dit oplossen zonder al te veel te knoeien met de Pivot points en de dummys in alle richting te draaien?
en nog een kleinigheid, mijn auto bljift ook wit.
In 3ds max heb ik 3 tga files die de texture geven.
Als ik dan mjin dff export, moet ik in mijn txd toch gewoon dezelfde files met dezelfde namen gebruiken??
Want als ik dat doe, kom ik een txd file uit van 600kb (na comprimeren) (mss te groot) en dan verschijnt de auto niet meer ingame, als ik de oude txd behoud blijft hij nogal logisch wit (op de nummerplaat na)
kan iemand mij hierbij helpen?
grz