Geplaatst: 14 juli 200915 jaren comment_1413017 ik heb de hele storyline al uitgespeeld inclusief brucies emailtjes maar ik krijg maar geen smsjes van stevie voor de auto's. wat doe ik fout?????
Geplaatst: 26 juli 200915 jaren comment_1425028 tja ? kan je eens opnieuw proberen, bel eens naar hem of internet cafe checken De Tw@ is voor Brucie's Exports. Die Sms'jes horen bij Stevie, en er zal toch echt ergens een Sms'je moeten staan.
Geplaatst: 30 juli 200915 jaren comment_1429539 Ik had dit probleem ook, ondertussen naar mijn SMS'jes gekeken en tada, ik had er nog een van Stevie. Er staat: Brucie gave me your number. Said you were looking for work. I miss my Comet. Get me this one from near the Swingers golf club. [plaatje]. Maar er verschijnt geen blip op mijn radar. Moet ik zelf naar Swingers Golf Club zonder dat ik op de kaart kan zien waar dit is?
Geplaatst: 30 juli 200915 jaren comment_1429599 Laat maar! En tommy-vercetti weet je er nog een paar? (pagina1)
Geplaatst: 30 juli 200915 jaren comment_1429689 Laat maar!En tommy-vercetti weet je er nog een paar? (pagina1) Alls je de voertuigen voor Stevie's Car Theft zoekt, raad ik je aan om op WikiGta te kijken .
Geplaatst: 30 juli 200915 jaren comment_1429800 Laat maar!En tommy-vercetti weet je er nog een paar? (pagina1) Alls je de voertuigen voor Stevie's Car Theft zoekt, raad ik je aan om op WikiGta te kijken . Ja aangezien ik dat lijstje nu niet ga updaten.
Geplaatst: 31 juli 200915 jaren comment_1430300 Kijk gewoon even op WikiGTA, of kijk even in de Strategy Guide .
Geplaatst: 1 augustus 200915 jaren comment_1431600 Kijk eens in je sms-geschiedenis of je ooit al een smsje van Brucie hebt gehad, waarin staat dat je een auto (Ik geloof een Intruder?) moet stelen voor Stevie. gedaan maar zie het plaatje wel heb maar verder snap ik het niet (story line uitgespeeld)
Geplaatst: 1 augustus 200915 jaren comment_1431649 Kijk eens in je sms-geschiedenis of je ooit al een smsje van Brucie hebt gehad, waarin staat dat je een auto (Ik geloof een Intruder?) moet stelen voor Stevie. gedaan maar zie het plaatje wel heb maar verder snap ik het niet (story line uitgespeeld) Deze auto's staan los van de storyline dus dat doet er niet toe of je ze al hebt gedaan of niet .
ik heb de hele storyline al uitgespeeld inclusief brucies emailtjes maar ik krijg maar geen smsjes van stevie voor de auto's.
wat doe ik fout?????